Ahoj ja som Olívia Hermiona... Malfoyová. Snáď ma nebudete odsudzovať podľa mena.
Nemám to rada. Inak momentálne som sa zobudila, lebo dnes idem prvý krát do Rokfortu. Neviem čo ma čaká, ale teším sa.,,Oliv poď sem na raňajky!" kričala na mňa mama. Tak teda idem.
Máme palacinky - moje obľúbené. ,,Už sa tešíš?" spýtal sa ma brat Scorp, ktorý je odo mňa o dva roky starší. Mám ho veľmi rada aj on mňa.
,,Áno a veľmi!'' povedala som mu ako malé decko. Potom sme už dlho mlčali kým sa neozvala mama. ,,Už musíme ísť do Londýna!" zvolala na nás. Inak moja mama je... Hermiona Grangerová. A môj otec je slávny Draco Malfoy, ale nemyslite si, že je zlý. Práve naopak, on je ten najlepší otec na svete.
Vo vlaku:
Išla som si nájsť miesto na sedenie, keď som našla jedno kupé kde sedeli štyria ľudia.
,,Ahojte, nemohla by som si sem k vám prisadnúť? Nikde nie je miesto." spýtala som sa ich.
,,Áno samozrejme!" ujalo sa slová ryšavé dievča. ,,Ďakujem." ,,Inak ja som Rose Weaslyová, toto Lili Potterová," ukázala na dievča so svetlo hnedými vlasmi.,,Toto je Albus Severus Potter, jej brat a toto je James Sirius Potter ich starší brat. A ty?"
,,Nó... ja som Olívia Hermiona..." nemôžem im povedať svoje priezvisko! To je hrozné.
,,A aké máš ďalšie meno?" spýtal sa James. ,,To nemôžem povedať!" rozkričala som sa na nich. ,,Fakt nie? A prečo nie?" spýtala sa Lili.
,,Lebo by ste ma nemali radi." nemala som čo iné povedať. Ja som fakt blbá. Aaaaaaach. ,,Ale mi neodsudzujeme podľa mena." povedala Rose čím ma potešila. ,,T-tak dobre. S-som M-malfoyová." ja som idot. Ale že fakt. ,,Tak to si potom mala pravdu!" rozkričal sa na mňa James.
,,Choď si za čistokrvnými! Tu nemáš čo robiť! To je fakt hrozné! Ja tu z Malfoyovou sedieť nebudem!" keď ma bude volať Malfoyová, tak ho budem volať Potter.
,,Neodsudzuj podľa mena ty jeden egoistický narcis Ani nevieš čo všetko mi o tvojich rodičoch rozprávali otec a mama. Tak aby si vedel rozprávali len pekne. A môj otec je milí a ten najlepší otec na svete!" povedala som, no teda zakričala a odišla. Išla som do prázdneho kupé...
O pól hodinu neskôr:
,,Olívia? Si tu?" volala na mňa Rose. ,,N-nechoď sem. P-p-prosím." vyhŕklo zo mňa.
Neznášam keď koktám. ,,Ale no tak otvor." ,,P-prečo? Aby na mňa e-ešte viac k-kričal? To n-nechcem."
A rozplakala som sa. Samozrejme že bolo zamknuté. ,, Prečo si zamkla? Nám nevadí že si Malfoyová. Museli sme Jamesovi vysvetliť, že to nemal, ale on išiel za Fredom. Takže už tam nie je."
,,A-ale čo L-lili a A-a-albus?" spýtala som sa zarazene. ,,Oni si myslia, že si milá." a usmiala sa. Videla som to cez sklo. ,,No dobre." a tak som šla. Potom sme sa len rozprávali.
Na Rokforte:
Keď už sme boli na Rokforte mal nás nejaký starý klobúk rozdeliť do fakúlt. Ja som hneď vedela, že pôjdem do Slizolinu.
Tak keď McGonagalka prečítala moje meno a sadla som si stalo sa toto:
,,Hmm, ďalší Malfoy. Kde ťa len šupneme? Máš toho veľa po otcovi, ale aj po mame máš niečo. Si statočná, ale aj múdra. Takže... CHRABROMIL!" zakričal klobúk na celú sieň.Počkať čo? To nie je možné. Celá sieň začala tlieskať, tak som si sadla k Rose, ktorá tiež skončila v chrabromile. Potom sa pred nami objavilo jedlo,ktoré vyzeralo nejak takto:
Najedli sme sa a šli sme do našich izieb. V izbe som bola s Rose, Lili, nejakou Torelie a s nejakou Emmou...
Ahoj, ahoj som tu nová tak moc dobre nepíšem.... Chcete ďalšiu kapitolu? 😀
YOU ARE READING
Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)
FanfictionOlívia Hermiona Malfoyová a James Sirius Potter sú veľký nepriatelia, budú naďalej alebo nie? dozviete sa😉 24.11.2019 - #1 jamespotter, #5 in romantic❤️ (veľmi vám ďakujem) 8.12.2019 - #2 jamespotter ( aj tak vam ďakujem ) 31.12.2019- #7 in romanti...