Dni prebiehali a my sme sa už museli vrátiť na Rokfort. Moja malá sestrička je úplne zlatá. S Jamesom sme sa ešte viac zblížili a myslím, že teraz ho ja ľúbim viac.
Vo vlaku sa všetci rozprávali, no ja som sa len pozerala von z okna. (Len tak mimochodom, túto kapitolu píšem vo vlaku😂)
,,...však Liv?'' spýtala sa ma Lily.
,,Čo?'' zasmiali sa všetci.
,,Že by sa Rose hodila k Marcovi Kinleamu.'' vysvetlila mi Rose.
,, Jasné, že áno. Však som si všimla, ako po nej pokukuje. Vlastne aj ona po ňom!'' Rose sa len začervenala.
,,No, tak vám to poviem.'' všetci sme sa na ňu prekvapene pozreli.
,,Nehovor, že...'' prerušila ma.
,,...chodím s Marcom a milujeme sa.'' začervenala sa ešte viac.
,,No vidíš!'' povedala som a všetci sme začali tlieskať a pískať.
,,Ale, no! Nemusíte z toho robiť hneď taký rozruch.'' prestali sme.
,,To už tu všetci v našej parte máme priateľa!'' uvedomila som si. (Albus chodí so sestrou Iana Zabimyho-Klarou)
,,No vlastne, ak nerátame Weaslyho.'' zasmiala som sa.
,,Nooo, ja mám tiež priateľku. Je to tá Alice.'' prezradil Fred.
,,Alice Longbottomová?'' spýtala sa Rose.
,,Správne sestrička!'' zasmial sa.
,,Tak to je super!'' potešila som sa.
Potom sme sa už nerozprávali. Na Rokforte sme sa navečerali a ja som hneď, ako som zaľahla aj zaspala.
V marci:
Týždne prebiehali a už tu bol marec. Všetci sme sa tak nejak sústreduli len na naších partnerov, no aj tak sme stále udržovali partu.
Momentálne idem na elixíri-posledná hodina.
,,Takže deti, dnes budeme robiť felix felixis. Kto ho urobí najlepšie si ho môže nechať.'' oznámil nám Slughorn.
Začali sme pracovať. Podarilo sa mi to, ešte skôr, než niektorým ostatným. Niektorým to totiž vybuchlo.
,,Tákže! Najlepší elixír urobil alebo urobila... Sonya Lestrangeová!'' vyhlásil Slughorn, ani za nečudujem, je v elixíroch najlepšia z ročníka.
Odchádzala som na izbu, keď som uvidela niečo, čo by sa mi nikdy nesnívalo, ani v tých najhorších nočných morách...
To, čo videla je niečo hrozné, tak sa pripravte 😭
Jo, jo...
Tak si prečítaj ďalšiu kapitolu a môžeš rovno dať hlas😉
🤣 Nudím sa🤣
Koniec😉
ESTÁS LEYENDO
Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)
FanficOlívia Hermiona Malfoyová a James Sirius Potter sú veľký nepriatelia, budú naďalej alebo nie? dozviete sa😉 24.11.2019 - #1 jamespotter, #5 in romantic❤️ (veľmi vám ďakujem) 8.12.2019 - #2 jamespotter ( aj tak vam ďakujem ) 31.12.2019- #7 in romanti...