22/priznanie #2 (no nie úplne)

192 11 0
                                    

...moji rodičia. Čo tu oni robia? (Hermiona už porodila, ale dieťa je ešte v nemocnici)

Prekvapene sa na nás pozreli. Otec vyzeral, že vybuchne, ale mama s tým bola v pohode.

,,Ževraj nám máte niečo povedať, ale už tomu rozumiem!" pribehol ku mne otec, odtrhol nás od seba a ťahal ma preč.

,,Nieee!'' kričala som za mojim princom. Mama išla za nami a kričala po otcovi, že, čo si to dovoľuje.

Premiestnil nás domov a začal po mne kričať. (Scorpiusa zabudol😂)

,,Ako si dovoľuješ mladá dáma, okamžite ti dávam domáce väzenie, do konca prázdnin budeš v izbe, neukazuj sa mi na oči!" chcela som sa mu vzoprieť, no zobral ma na plece, hodil do postele a zamkol ma.

Začala som plakať, ako o život, no oni ma ignorovali. Počula som, ako príde domov Scorp, otec mu tiež dáva domáce väzenie s mama po ňom kričí, že ako si dovoľuje.

Popátrala som vo vačku a zistila, že tam nie je môj mobil. Sakra, ani žiadne kúsky pergamenu tu nemám. Nemôžem napísať Jamesovi a to je utrpenie.

Vtom na okno klopala sova. Otvorila som jej ho a ona mi dala list.

Otvorila som ho a tam stálo:

Snaď ťa otec nezabil, chýbaš mi už teraz. Rodičia sú divný a zavreli ma v izbe. Dúfam, že sa stretneme na Rokforte chrobáčik. Posielam ti menší darček. Muck, muck, muck.

Otvorila som biedne zabalený darček, no to, čo bolo v ňom ma prekvapilo. Bolo to pierko. Zvláštne, mám ich dosť.

K tomu bol menší štítok:

Atrament nepotrebuješ, ak máš toto pierko zlato!

To akože fakt? On mi tu dá pierko, ktoré nepotrebuje atrament, aby písalo a ja som mu dala zatiaľ iba na Vianoce hlúpu mikinu, na ktorú som višila veľké J, ako James.

Teraz mu nemám, čo dať! Sakra, dám mu niečo na Rokforte. Počula som z dola hlasné dupotanie.

Skryla som list a pierko do šuflíka a schovala sa pod perinu. Do izby vkročil otec.

,,Choď preč!" sadol si ku mne na posteľ.

,,Potrebujem sa s tebou porozprávať." povedal nejak nezvyčajne, akokeby smutno, no to sa u Malfoya nedá povedať.

,,Hovor!" smutne sa nás mňa pozrel, vyzeral, že mu to je ľúto.

,,Je mi veľmi ľúto, čo sa stalo Liv. P-p-pr-pr-pre-pre-prep-prep-prepá-prepá-č." zatvaril sa kyslo. Vyzeral, že sa naozaj snažil povedať prepáč.

,,Ale toto len tak nenapravíš." utrela som si slzy.

,,Tak dobre, snáď ti postačí, že..."

Nejak som túto kapitolu rozpísala už včera, ale vychádza až dnes, tak sorry. Už som #3 v jamespotter! Diky moc😘

Toto, tam hore je dosť dobrý meme, nemyslíte? #dramioneteam🤣

Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora