...náramok M+P. Akože Malfoyová a Potter. 😍😭 ( aj mne z tohoto idú slzy do očí 😭😭 😂)
Hneď som k nemu pribehla a rozhodli sme sa, že im to povieme. (Viem, že je to moc skoro, ale tak, čo už😂)
,,My vám musíme niečo povedať." zrazu sme mali pozornosť všetkých očí.
,,My... No... My..." začal James.
,,My spolu chodíme, milujeme sa a ak niekto bude mať námietky má smolu. Milujem len Olíviu Malfoyovú, je to tá pravá, osud tak vybral a ja som zbláznený - do nej." vikríkol na jeden dych.
,,To... To bolo krásne!" povedala som mu na ten jeho nádherný monológ a dala mu pusu.
Všetci boli obarený, no trápne ticho prerušila paní Potterová.
,,Musím uznať, hodíte sa ku sebe. A ak si niekto myslí, že mi to bude vadiť, tak je na omyle!" predniesla.
,,Ďakujeme.'' rozžiarili sa nám oči. Jamesov otec vyzeral, že o chvíľu vybuchne.
,,Myslím, že je to lepšie, ako keď ste sa neznášali. Celkom vám to prajem.'' popriala nám Rose.
,,Keď už sme, pri tých priznávačkách," začala Lili. ,,ja chodím so Scorpiusom, tiež sa milujeme." priznala sa. Iez sa pobozkali.
Pán Potter išiel o chvíľu omdlieť, ostatný vyzerali, že nám to prajú. Hlavne paní Potterová. Vlastne, Albus vyzeral byť poriadne nahnevane.
,,Ak už sme skončili, ja idem pozerať Sám doma." (Však, čo by to boli za Vianoce bez Sám doma😂) povedal James.
,,Idem s tebou." pridala som sa. Išli aj Fred, Rose, Lili, Teddy a Scorpius.
Prišiel ku mne Albus.
,,Nejdeš na chvíľočku?" spýtal sa dosť podráždene. Odviedol ma do najvzdialenejšej izby a začal.
,,AKO SA OPOVAŽUJEŠ, LEN TAK NEZNÁŠAŤ MÔJHO BRATA A POTOM PRÍSŤ A POVEDAT, ŽE SA MILUJETE!? MÔŽEŠ BYŤ ŠŤASTNÁ, ŽE TU MÔŽEŠ BYŤ, NO NIE, TY SA MI MUSÍŠ ZAMILOVAŤ DO BRATA!" vikričal sa na mňa.
,,Ja ho milujem už dlho." povedala som zúfalo. Radšej som išla do obývačky, nikto si ma nevšímal.
O ôsmej som bola unavená a šla spať...
Normálne som sa nejak rozpísala, akože predtým kapitola raz za mesiac a teraz 4 a viac za deň? No, ale idem písať ďalej, veľmi ma to baví😁
VOCÊ ESTÁ LENDO
Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)
FanficOlívia Hermiona Malfoyová a James Sirius Potter sú veľký nepriatelia, budú naďalej alebo nie? dozviete sa😉 24.11.2019 - #1 jamespotter, #5 in romantic❤️ (veľmi vám ďakujem) 8.12.2019 - #2 jamespotter ( aj tak vam ďakujem ) 31.12.2019- #7 in romanti...