Rozbehol sa ku mne, skočil na mňa
a tak som skončila pod ním. Znova sa úškrnul a začal ma z celej sily štekliť.,,P-p-p-prestaň Po-po-potter!" snažila som sa hovoriť počas smiechu. Zrazu prestal.
,,Až keď mi dáš prútik!" ,,Nikdy!" vikríkla som a on pokračoval.
,,T-tak d-d-dobre!" zakričala som, tak hlasno, že to hádam počuli aj Slizolinčania.
Prestal. Pomaly som z vrecka vytiahla jeho prútik a podala mu ho. Keď si ho bral, uhla som rukou.
,,Hej!" sťažoval sa Potter.
,,Ja nič, ja muzikant." odpovedala som mu zo srandy. Potter sa zrazu zatváril čudnou tvárou alá o čom je reč?
,,To je z jednej knihy.'' odpovedala som mu na jeho nevýslovenú otázku. ,,Aha, ja knihy nečítam - nie som až taký bifľoš." povedal a úškrnul sa.
,,Ja ti dám bifľoš!" povedala som tomu idiotovi, no on znova siahol po prútiku. Tentoraz som to nečakala, a tak si ho mohol zobrať.
,,Hej!" zakričala som, aj keď to ani nemalo zmysel.
,,Je môj, nie tvoj!" tiež zakričal Potter.
Chcela som ísť na večeru a tak som sa ho spýtala:
,,Môžeš už ísť?" spýtala s sa, takým mylím tónom, že ma to prekvapilo. Pottera to asi tiež prekvapilo, lebo sa na mňa pozeral ako na zjavenie.
,,D-dobre..." odpovedal mi, aj keď určite nevedel, čo hovorí. Zliezol zo mňa a odišiel.
Konečne obed pomyslela som si. Na obede boli Rose aj Lili, no netváril sa priam najšťastnejšie.
,,Čo máte taký kyslý výraz?" spýtala som sa ich.
,,James je klamár jak sviňa." povedali naraz a ja som sa na nich len smiala.
,,Však hej." povedala som pomedzi smiech.
Poobede som šla na metlobalový tréning. Áno som v tíme, aj keď Potter (áno ten Potter) je kapitán. Pani profesorka Hoochová ho prinútila ma tam pridať do tímu, lebo som vraj lepšia, než ostatný triafači, čo tam kedy boli.
Na tréningu sa nám darilo, no zrazu na Pottera letela tá hnusná lopta.
,,Potter lopta!" kričala som, no on ma nepočul. V tom som urobila tú najväčšiu chybu. Vletela som pred Pottera a lopta má trafila rovno do hlavy.
Už som len počula hlasy, ktoré hovorili nezrozumiteľné slová, zahmlilo sa mi pred očami až som omdlela...
Čo sa Olívii stalo? Bude v poriadku? Príde za ňou Potter do Nemocničného krídla?❓❓❓
Áno viem túto kapitolu som písala veľmi dlho, ale tak čo už😂❤️
ČTEŠ
Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)
FanfikceOlívia Hermiona Malfoyová a James Sirius Potter sú veľký nepriatelia, budú naďalej alebo nie? dozviete sa😉 24.11.2019 - #1 jamespotter, #5 in romantic❤️ (veľmi vám ďakujem) 8.12.2019 - #2 jamespotter ( aj tak vam ďakujem ) 31.12.2019- #7 in romanti...