14/Áno alebo nie?

204 13 0
                                    

...,, Liv, vstávaj, už sme tu!" budil ma Scorpius.

,,Čo? Kde?" zasmial sa na mne.

,,Predsa v Londýne!" prezradil mi a ja som rýchlo išla von z vlaku.

Na nástupišti sme išli s Rose a Fredom za ich rodičmi - Ronom Weaslym a Fleur Wealyovou. (Áno viem, že Fleur má byť s Billom, ale toto je môj príbeh.😁)

Hneď ku nim pribehli a objali sa. Toto mi asi bude chýbať najviac.

,,A vy ste kto?" spýtal sa nás pán Weasly, keď sa doobímali. Už som chcela povedať kto sme, no predbehla ma Rose.

,,To sú Scorpius a Olívia. Oni sú súrodenci. Vieš, pozvala som ich na Vianoce ku nám, lebo inak by museli ostať na Rokforte - ich mama bude mať bábo a keďže Liv je moja najlepšia kamarátka a Scorpius je Jamesov najlepší kamarát, tak som myslela že-"

,,Jasné, že môžu u nás ostať na Vianoce!" prerušil ju pán Weasly.

Teleportovali nás ku nim domov a ubytovali nás, dokonca sa mi ušla izba, lenže, keď prídu Emma a Torelie, bohužiaľ tu budú musieť byť so mnou. Som zúfalá.

Prišla ku mne Rose.

,,Pôjdeš potom hrať fľašu?'' spýtala sa ma.

,, Jasné, ale najprv ti potrebujem niečo povedať." pozrela som sa na ňu.

,,Jasné, hovor!" vyzvala ma.

,,..." (Akože sa snažila niečo povedať, aké nemohla)

,,Sakra!" ony ma fakt začarovali, že to nemôžem nikomu povedať.

,,Škoda, nemôžem ti to povedať." sklonila som hlavu. (😔(😂))

,,Divné." poznamenala Rose.

,,Tak už poď hrať tú fľašu.'' usmiala sa.

Prišli sme do miestnosti, všetci sme sa usadili a hrali...

Až nakoniec točil Fred a mal mi dať úlohu alebo otázku. Vybrala som si otázku.

,,Páči sa ti James?" diabolsky sa usmial.

,,Ja... nemôžem..." utiekla som. Keby som povedala áno mám problém u tých dvoch, keby nie, tak by... ani neviem, bol by to problém proste.

Rozplakala som sa na posteli. Niekto otvoril dvere, sadol si ku mne na posteľ
a objal ma.

,,Choď preč..." vedela som, že to je James, ale ja proste nemôžem.

,,Prečo si nič nepovedala?" spýtal sa ma.

,,Keby som povedala nie, bola by to lož, keby áno mala by som problém." sklonila som hlavu.

,,Aj ja by som povedal áno." pozrela som sa naňho.

Začal sa ku mne približovať...

Ja viem, povedala som, že dnes možno nebude kapitola, ale ja vás proste ľúbim❤️vsítce som si to nepovedala na Silvestra, ale rozhodla som sa, že budem písať, čo najviac😘

Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon