25/rozchod?

151 12 0
                                    

Hello everybody, it's me and welcome to a new chapter! 🤣🤣🤣 

...James sa bozkával s Sonyou Lestrangeovou.

,,Ako si mohol!'' rozbehla som sa preč, na dievčenské záchody aka záchody umrnčanej Myrty.

,,Liv! Olívia! Počkaj! Ja ti to vysvetlím!" kričal za mnou James, no to som už bola zavretá v jednom zo záchodov.

,,Čo sa ti stalo, Liv?'' spýtala sa ma Myrta, s ktorou som ako taká kamarátka.

,,James! James Sirius Potter sa bozkával s Sonyou Lestrangeovou!'' pozrela ss na mňa.

,,Nehanebník jeden!'' súcitila so mnou, no to sem niekto vošiel.

,,Nechaj ju na pokoji, vidíš, že ťa teraz nechce!'' povedala Myrta pravdepodobne Jamesovi.

,,Liv! Naozaj ti to musím vysvetliť!" nedal sa James. Otvorila som dvere.

,,Máš dve minúty.'' zavrčala som chladne.

,,Keď sme odchádzali z elixírov, tak za mnou prišla Sonya, že sa chce porozprávať, no v momente, kedy si prišla sa usmiala a vrhla sa na mňa. Ja som ju hneď odstrčil a rozbehol sa za tebou. Milujem len teba!'' vysvetlil mi.

,,Vieš James, myslím, že by sme si mali dať pauzu." povedala som smutne.

,,Akože ja a ty, že by sme spolu nechodili?'' smutne sa spýtal.

,,Ako inak?'' zasmiala som sa.

,,Prosím Liv!'' pozrela som sa naňho.

,,Nie, James!'' Myrta sa na nás zatiaľ pozerala.

,,Prepáč James, ale takto to musí byť.'' smutne som povedala prvé, čo mi napadlo.

,,Naozaj?'' rozbehla som sa k nemu.

,,Nie!'' skočila som naňho a zvalili sme sa na zem.

,,Aj, tak by to bolo len utrpenie, James, milujem ťa!''

,,Aj ja teba.'' bol taký roztomilý. No vtom nás prerušila Myrta.

,,Ach, tak toto som fakt nemusela vidieť!'' zasmiali sme sa na nej. James ma zobral na chrbát. ( nie ako koník, ale akože mala nohy nad jeho pásom )

Dostali sme sa do jeho izby a začali sa bozkávať, nikto tu nebol.

,,Ehm, ehm, to musíte byť aj tu?'' otvorili sa dvere, v ktorých bol Teodor MacMillan.

,,Prepáč Teodor, no vieš, snažím sa ju dostať do postele!'' žmurkol naňho.

,,Ehm, ehm, o tom snáď rozhodujem aj ja!' vyplazila som jazyk.

,,Ale Liv.'' pozrel na mňa psími očami.

,,Niekedy možno!'' zasmiala som sa.

,,Tak tu zatiaľ aspoň prespi.''

,,Až, keď poprosíš, Potter.'' pripomenula som mu dávnejšie spory. (V kapitole 2, ak si niekto nespomína.)

,,Prosím.'' len som sa zasmiala.

,,No dobre, len to poviem dievčatám, aby nevyzvedali.'' žmurkla som naňho.
Išla som do našej, dievčenskej izby, keď som počula hlasy niekoho, koho nepoznám.

Otvorila som dvere...

Takže, keď už sme na konci, tak kľudne ocením lajk a koment 😉🤣

Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)Onde histórias criam vida. Descubra agora