,,POTTER!" kričala som. Ten idiotský egoistický narcis mi znova niečo urobil.
Pýtate sa čo? Ten blbec mi nafarbil vlasy. Ale nie na nejakú normálnu farbu, lebo to by nebol on.
On mi ich nafarbil na červeno, takže teraz vyzerám ako Rose. Hneď som schmatla prútik a bežala do chlapčenských spálni. ,,Alahomora." šepla som potichu, tak aby ma nepočul.
Otvorila som dvere a zistila som, že Potter ešte spí. ,,Aguamenti!" teraz som už zakričala a vychrlila som na Pottera vodu.
,,Rose? Prečo má b..." nestihol dopovedať lebo mu to došlo.
Začal sa smiať na celú izbu čím zobudil jeho spolubývajúcich. ,,Ahoj Rose, čo nás tu budíš?" ,,Pretože mi Potter ofarbil vlasy." a keď im to došlo, tak sa začali smiať aj s Potterom, čo má ešte viac vytočilo.
Tak ten bastard mi tu ofarbí vlasy a ešte sa smeje na plné pľúca. No keď sa prestal smiať rýchlo zobral svoj prútik a ja som si to neuvodomila. Bolo neskoro.
,,Expeliarmus!" zakričal a mieril pritom na mňa prútikom. Tým má odhodil a skôr než som sa stihla spamätať na mňa uvalil ďalšie kúzlo.
,,Incancerous!" a zviazal ma hrubými lanami. ,,Ty psychopat jeden, čo robíš?" Spýtala som sa no vtom mi ten idiot zaviazal oči a zlepil mi ústa.
To je ale blbec. Vtom nás niekam premiestni. Ak vás to zaujíma, tak áno povolilo sa premiestňovať sa po pozemku Rokfortu. A áno je to povolené neplnoletým.
Odlepí mi ústa a povie: ,,Pomsta je sladká." a má pri tom v hlase náznak pobavenia. ,,Ihneď mi povedz kde sme alebo to poviem Mcgonagalovej!" ,,Nič jej nepovieš!" tak on si tu chce dovoľovať.
,,Ty jeden narcis, povedz mi kde sme!" ,,Sme v astronomickej veži, keď ťa to tak zaujíma." odfrkol Potter.
,,Ty si vážne psychopat. Čo po mne vlastne chceš?!" ,,Chcem si s tebou vyjasniť nejaké spory..." ,,Tak to aj ja! Ako prvé mi ihneď odfarby vlasy!"
,,To si ani nemysli! Ak nechceš mať znova zlepené ústa, tak počúvaj! Chcem aby si vedela, kto tu je lepší. Pretože som to..." ,,Ja!" zakričala som z plných pľúc. Potom mi odviazal oči aby som mohla vidieť.
,,To JA som tu lepší." ukázal na seba, s tým jeho úškrnom. ,,Kedy mi asi ten Potter odfarbí vlasy." povedala som a pri tom som predstierala, že sa s niekým rozprávam.
,,Až keď poprosíš Malfoyová." ,,Malfoyová neprosí." zasičala som. Potom som sa na sekundu šibalský pousmiala, no on pokračoval.
,,Tak sa teším na reakciu tvojich drahocenných rodičov." A začal sa smiať ,, IHNEĎ MI DAJ VLASY DO PORIADKU!"
,,Počula si čo chcem, však jedno slovo ťa nezabije." ,,Nikdy!" ,,Tak to máš smolu. Ak to teda nechceš, tak kľudne vypáľ preč." hneď nato som odišla.
Išla som do dievčenských spálni a rozplakala sa. No vtom do izby vošla Rose. ,,Oliv? Och." a rozplakala som sa ešte viac
Myslíte si, že veľa plačem? Tak to ste na omyle. Plačem len vtedy, keď to Potter preženie. ,,Ak chceš môžme si vystreliť z učiteľov, že ja som ty a ty si ja." povedala a zasmiala sa.
,,Nevieš kde je Lili?" spýtala som sa jej, keď už som sa upokojila. ,,Lili dakde šla. Sama neviem kde." no super Potter, jej brat si tu zo mňa strieľa, no ona je dakde inde.
,,Poď na obed, prosííím."zatiahla na konci. ,,No... dobre."
Na obede:
Keď sme boli na ceste do veľkej siene, tak sa na nás všetci pozerali a šepkali si. Asi si mysleli, že sme dvojčatá.
Bol to čudný pocit, ale nakoniec som to prežila. Na obed som si dala mäso s ryžou. Potom som šla na izbu. Rozhodla som sa, že pomstu robiť budem. Dúfam, že ma Potter si nemyslí, že ho len tak nechám.
Ták a je tu nová kapitolka 🥰 snáď sa vám páči, očakávajte ďalšiu❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)
FanfictionOlívia Hermiona Malfoyová a James Sirius Potter sú veľký nepriatelia, budú naďalej alebo nie? dozviete sa😉 24.11.2019 - #1 jamespotter, #5 in romantic❤️ (veľmi vám ďakujem) 8.12.2019 - #2 jamespotter ( aj tak vam ďakujem ) 31.12.2019- #7 in romanti...