...,,Čo to robíte?!" pribehol ku nám Scorpius a ja som nevedela, čo mu povedať.
,,N-nič..." pozrel na mňa pohľadom alá nesnaž sa povedať, že nič!
,,Reste loin de ma sœur ou je vais casser tous les os de ton corps!" wtf? (Hovorila som vám už niekedy, že James a Scorpius sú najlepší kamaráti?😅)
"Ne t'inquiète pas, j'essaie juste d'être son amie, peut-être quelque chose de plus. Pardonnez-moi, mon frère." odkedy títo dvaja vedia Francúzsky?
,,Ne le dis à personne!" ehmmm neviem, o čom sa rozprávajú, ale znie to divne.
,,Ne t'inquiète pas, je ne le dirai à personne." ?? Nerozumiem ani slovu.😭😭
,,D'accord, je te fais confiance frère." pozreli sa na mňa a ja som sa tvárila akože what??
,,Cette langue est très utile quelque part où personne ne vous comprend, haha." zasmiali sa a ja som radšej chcela ísť.
No, len chcela. Zabudla som, že mám zlomenú nohu a zrúbala som sa na zem.
,,Au!" noha ma bolela ešte horšie, ako hlava. Niekto (kto asi😂) ku mne prišiel
a zdvihol ma na rameno.,,Potter!"
,,Malfoyová!"
,,James!"
,,Olívia!" začali sme sa smiať ako šialený. Asi sme šialený. (😔☹️🙁🙂☺️😀😃😄😅😂🤣)
Odniesol ma hore aj s barlami, položil ma na posteľ a chcel odísť.
,,James!" zastavil sa, pozrel sa na mňa.
,,Môžeš tu ostať?" začervenala som sa viac, ako moje vlasy. (🥴☺️)
,,Jasné." usmial sa a ľahol si ku mne. Posteľ je veľká. (🤣)
Pomaly som zaspala v teple Jamesovho tela...
Pohľad Jamesa:
Pomaly na mne zaspala. Vidím, že sa mi darí. 😎
Keď spí vyzerá tak roztomilo.🥺
Čo to hovorím?! Doteraz som ju neznášal. Čo si to nahováraš?
A je tu, naše slávne podvedomie.😑
Ale no tak, páči sa ti.
Dobre uznávam.
Hah, podvedomie ma vždy pravdu.
Nenamýšľaj si! Moje podvedomie ma poriadne ego, zvláštne, však ja nemám.🤔
Ale máš a poriadne.
Radšej už sklapni.
Dobre, čau Jamie.
Podvedomie!
...
Nič už tu nie je. Jej.
Olívia sa začala mrviť. Sakra!
Fuuu už znova spí kľudne. Vtom sa otvorili dvere v ktorých stál/a/i...
Na dnes trocha romantickejšia kapitolka😚 Ak si myslíte, že už to vedia moc skoro, tak sa to možno ešte celé zmení, keď Olívia zistí Jamieho pozíciu v škole 🤣 Taktiež čakajte viac kapitól s Jamesovho pohľadu. ❤️ PS: čo ste dostali na Vianoce a ako Silvester?
YOU ARE READING
Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)
FanfictionOlívia Hermiona Malfoyová a James Sirius Potter sú veľký nepriatelia, budú naďalej alebo nie? dozviete sa😉 24.11.2019 - #1 jamespotter, #5 in romantic❤️ (veľmi vám ďakujem) 8.12.2019 - #2 jamespotter ( aj tak vam ďakujem ) 31.12.2019- #7 in romanti...