23/odpustené

190 10 1
                                    

...,,tu do konca prázdnin ostane James
a vy dvaja budete spolu v izbe pre návštevu!" zrazu do izby vbehol môj vyvolený.

,,Tak odpustené?'' spýtal sa pobavene.

,,Odpustené!" usmiala som sa naňho. Pribehla som k Jamesovi a objala ho.

,,Ahoj, ty môj princ!" potešila som sa. Dal mi pusu a usmial sa na mňa.

,,Ahoj!" pozdravil ma tiež.

,,Prosím vás, toto bozkávanie si nechajte na neskôr!'' prerušil nás otec

,,Ešte k tomu, nie som úplne zvyknutý na to, že vy dvaja máte tak dobrý vzťah!'' žmurkol na nás. Pobrali sme sa radšej do našej izby.

,,Chýbal si mi.'' pobozkala som ho.

,,Aj ty mne, veľmi!'' usmial sa na mňa.

,,Potvrď mi to!" tajomne som sa zaškerila. Tiež sa uškrnul a dal mi pusu. Ja som mu tiež dala pusu, až sme sa začali pozkávať.

Vtom sa otvorili dvere.

,,Ups, tak ja už idem.'' ozval sa Scorp. Rýchlo som k nemu pribehla a objala ho.

,,Aj ty si mi tých pár minút chýbal.'' zasmiali sme sa.

,,No už mi môžeš odovzdať tu tvoju nádhernú sestru!" začervenala som sa. Scorpius ma pustil a ja som si ľahla
k Jamesovi.

,,Žeby nám tu niekto žiarlil?'' vyplazila som mu jazyk.

,,Ani nevieš ako." pobozkal na. Ja ho tááák milujem.

,,Ani nevieš ako ťa ľúbim, Potter!'' tiež som ho pobozkala.

,,Aj ja teba, Malfoyová!'' ľahli sme si, keď vtom niekto zaklopal.

,,Sláva! Aspoň niekto vie klopať!'' vyhlásila som, keď do miestnosti vošla mama.

,,Ahojte vy dve hrdličky!'' pozdravila nás mama, ktorej nevadilo, že sme spolu, lebo sa za mala poznala s Harry Potterom.

,,Kde mám sestru?'' mama sa len usmiala .

,,Zajtra bude doma, no prišla som vás tu zavolať na večeru.'' dala mi jemnú pusu.

,,Tak dobre, mi už ideme.'' usmiala som sa. Spolu, držiac za ruky sme zišli dole, na obed. Všetci sa na nás pozerali.

,,Pani Olívia vy mať niečo s pánom Potterom?'' spýtala sa prekvapene Teressa - naša škriatka. (Áno, Terezka, je pomenovaná po tebe🤣)

,,Áno, on je môj... Chlapec.'' všetci (Narcissa Malfoyová, Hermionini rodičia, (áno, odpustili Malfoyovcom) Clarissa (sestra Narcissi, ktorú som si práve vymyslela🤣) a Narcissin a Clarissin brat Thomas, ktorého som si tiež práve vymyslela🤣) sa na nás vyjavene pozerali.

,,S tým Potterom? Však si pamätám, ako si ku mne chodievala a sťažovala sa, aký to je hlúpy debil, buzerant, arogantný narcis a všeličo možné.'' zahanbene som sa začervenala po tom, čo povedala babka Narcissa.

,,Nooo, teraz už vychádzame a tak trochu sa milujeme.'' všetci vypulili oči a iba rodičia sa tvárili normálne.

,,Není možné.'' poznamenala babka G. (G ako Grangerová, aby sa to dalo rozoznať, ok?)

Pribehli ku nám a objali nás.

,,Tak, kde mám tých 100 galeónov?'' spýtal sa dedo G.

,,Čooooooo?'' spýtala som sa prekvapene. Vyzerá to tak, že mi dospelí niečo nepovedali.

,,Oci!'' zahriakla ho mama.

,,Vieš zlatko, chlapi tak trochu hlasovali, že kedy sa do seba zamilujete.'' vyjavene som sa na šedá a ocka pozrela.

,,Ale netáraj, aj ty si hlasovala.'' prerušil ju dedo. Mama sa začervenala.

,,Dobre, tak aj ja a aj obidve babky.'' priznala mama. Rýchlo som utiekla do mojej a Jamesovej izby a rozplakala sa. Ako si dovolili myslieť si, že hlasovať
o to, kedy sa zamilujeme je dobrá vec?

Niekto vošiel. Ľahol si ku mne a objal ma.

,,James?'' otočila som sa a bol tam on-môj bývalý nepriateľ a momentálny priateľ.

,,Liv, neboj sa, oni si určite robili srandu.'' snažil sa ma utešiť.'' pobozkal ma.

,,Nepoznáš moju rodinu, sú toho schopný.'' fňukla som. On tomu nerozumie.

,,Prosím ťa! Oni my sami povedali, že to bola len sranda a, že mám ísť za tebou.'' znova ma pobozkal.

,,Dobre verím ti, ty pán poštár!'' tiez som ho pobozkala. S ním sa cítim bezpečne, akokeby som sa nemala čoho báť.

,,Milujem ťa, Malfoyová!'' povedal James a nahodil ten svoj frajeský úškrn.

,,Ja teba viac, Potter.'' uškrnula som teraz ja, tým našim Malfoyovským úškrnom.

,,Ja teba viac.'' pobozkal ma.

,,Nie, to ja teba viac!'' oplatila som mu bozk.

,,Myslíš?'' pozrel sa mi do očí.

,,Ja si to nemyslím, ja to viem!'' vyplazila som mu jazyk.

,,Tak to potom nevieš!'' usmial sa.

,,Prosím ťa!'' zasmiali sme sa. Pozrela som sa na čas-20:39 nejak rýchlo ten čas ubehol. Bola som unavená, tak som zaspala.

Dnešnú kapitolu som kus pretiahla (nie žiadne dvojzmysly🤣😉) ale čo vy viete, možno o chvíľu Jame pretiahne Liv🤣🤣 Fred sa bude len tešiť😂

Páči sa vám prekvapenie?

Zašla Malfoyovic rodina ďaleko?

Áno viem, často si hovoria, že sa milujú, ala tak, čo už 😂

Láska A Nenávisť Od Seba Nemajú Ďaleko (Dokončené)Where stories live. Discover now