Subota
Budim se iz tako privlačnog sna i čujem kapljice kiše kako udajaru po našem krovu od kuće. Danas je subota... što znači.. SAMA kod kuće cijeli dan uz to još kiša pada. Ma stari moj gdje ćeš bolje. Danas sam rezervirala dan samo za spavanje. DIVOTICA.Aliii, da taj moj glasić u glavi mora pokvarit spavanje, danas je zadnja subota ljetnih praznika. Što znači da ja prekosutra krećem u treći razred srednje škole. Jejjjj sarkastično se nasmijem.
Ah da.. pa da se predstavim. Ja sam Harper. Idem u srednju školu za arhitektonskog tehničara u Bostonu. Podrijetlom sam iz Hrvatske ali u mojoj užoj i široj obitelji se dosta toga promjenilo u ovih mojih 17 godina, tako da smo završili u Bostonu. Moja mama radi u bolnici stoga su njezine smjene šarolike...a sto se tice mog tate.. obiteljski posao dobro ide i ja sam vrlo zadovolja s svojim postignucem u tom poslu. Istina je da smo obitelj bogatijeg džepa, ali mene to nije briga. Nevolim pokazivati to u javnosti... zapravo volim kada sam neprimjetna.
Dakle, mom slatkom snu je došao kraj. Ponovno se budim ali ovj put na podu. Tu zaslugu prima moj dražesni vučjak Rex. Pas izvrsnog stasa i iznenađujućih taktika buđenja. Nemam blage od koga je to vidio.
Inače bih ga naganjala po kući ali danas nisam imala volje za to. Nevoljko sam se ustala sam poda te obavila svoju higijenu.
Većina cura bi se odma presvukal u odjeću za ostatak dana.. da budem iskrena meni se takooo neda zamarat s time. Moj uobičajen dan na praznicima je provođenje dana u pidžami. Stoga silazim u pidžami u kuhinju, palim MTv i radim si pahuljice za doručak.Dok u "miru" jedem svoj doručak, u kuću uleti moja bestiii Mej. Inače Mej mi je kao rođena sestra....naši očevi se znaju od malena i vode ajmo reći obiteljski posao zajedno.
Mej: ša imaa!! - dere se odma na ulazu
J(ja): kuhinja!
Mej: pa dobro jutroo.. danas ides samnom u mali obilazak trgovina.
J: a neee idi sama, ja danas imam slobodan dan
Mej: od čega pa na praznicima smo
J: od tebe- podlo se nasmijem
Mej: nemoj da ti pocnem
J: oke šutim
Mej: a molim teee, moram ici kupiti cigarete i onda idemo u knjizaru po pribor
J:alaa pribor, sta mi nisi prije rekla
Mej: da jesam sada te nebi tu nagovarala
J: a neda mi seee
Mej: častim u starbucksu
J:uuu idem samo da se spremim
Mej: e da kad smo kod toga daj mi robu... ja sam isto jos u pidžami
J: bravo
Mej živi kuću do mene a zbog obiteljskog posla naši podrumi i garaže su spojeni tako da se vidimo kada god želimo.~nakon 15 min~
Zadovoljno gledam završni look u ogledalu na ulazu dok čekam gospođicu da se spremi.J:dobro jesi ti više gotova!!!!
Mej: evo evoo
J: ne ideš na sastanak s bogatašem
Mej: haha- izbelji se
Silazi noz stepenice- Mej: uuu ženo goalsssJ:oped?
Mej: a šta češ..telepatija
J: e da moramo ići do Pamele
Mej:jojj da pa njoj je danas ročkas!!!
J:jep al prije toga moramo u trgovinuPamela zvana Pani je uz Mej moja najdraža osoba na svijetu, najbolja i najdraža sestricna na svijetu. Danas puni 16. Dobra stvar je što ćemo se viđati i u školi. Pani kreće u drugu godinu arhitektonskog tehničara.
J:tvoj ili moj?
Mej: mojSpuštamo se u garažu i krećemo njezinom "ljubavi" u trgovinu.
Mej pov
Dok Har hvatam po trgovini primjecujem dva poprilicno zgodna lika na muškom odjelu. Prilazim Har koja je naveliko zaokupljena s Paninim poklonom.
Har: šta misliš plava ili crna?
J:ha?
Har: ti mene ni ne slušaš.. u šta ti bulj.. ouu oped hvatas neke komade
J: ne hvatam ali draga moja gle ti te macane jel ti kuziš da cijelo vrijeme gledaju nas
Har: sliniš i buljiš pa nije ni čudo da gledaju u nas
J: Aah ni prvi ni zadnji. Nego kaj si pitala?
Har: plava ili crna?
J: hmm obje
Har:može***
15:40
Dolazimo pred Panin stan na dva kata doslovno ima kuću u zgradi. S vrećicama čekam na ciljanom katu Mej da se dovuče gore. Panin stan je na 9 katu a naravno baš danas lift ne radi. Napokon Mej se nadzire na posljednim stepenicama.
Mej: stara moja ovo je gore od 5 krugova na tjelesnom. Gotova sam.
J:ajde ajde još maloNakon zvona, vrata nam otvori djevojka dugačke svijetlosmeđe kose širokog osmijeha.
J: tri četiri sad
MiJ: SRETAN ROĐENDAN!!!!Pa ljudi ovo je moj prvi nastavak.
Hope you like it!
Ostavite komentar i obavezno vote!
See ya!😘
Bye🖤
YOU ARE READING
Brzina u venama✔
Romance"...ne brini, pronašla sam svoje svijetlo u mraku...." Završena✔