Hah kažu da te sladoled čini sretnom osobom...
Puna 2 sata sjedim u boravku i razmišljam o životu, o gluposti u prošlosti, o sebi. I moj zaključak je.... od sada pa nadalje zaboli me za sve. Neće Har potratit dane na glupost.
12 h
Istusirala sam se i spremila.Uzimam ključeve i krećem prema školi. Danas kupim Mej u Pani, samo što to one ne znaju. Stigla sam točno pred ulaz škole. Sjedim u autu i čekam da zvoni. Za čudo dvorište je mirno jer zna biti ljudi i pod satom vani (kao ja).
Napokon izlaze gomila učenika ali nigdje ne vidim cure. Pogled mi pada na Lukasa, naslonjen sjedi ma zidiću u dvoruštu. Skužio me, gleda u mene ozbiljnim pogledom i ne obraća pažnju na frendove. Lagano se osmjehnem i pogled mu se ubaži ali se drži ozbiljnosti.
Nisam ni opazila a Mej i Pani stoje pokraj auta i zbunjeno gledaju u mene.
Mej: Har drago mi je što si se vratila
Pani: ooo daaa
J: jel vi mislite tu stajat ili? Ajde nemamo cijeli dan!!!
......Mej: Har kuda idemo?
J:Walmart!
Pani: kaj ćemo tamo?
J: ostali smo bez hrane a i idem si po male crne bilježnice!!
Pani: a neda mi see....
J: nemamo više sladoleda
Pani: o da idemo kištra ne smije biti prazna..Nakon uspješne i velike kupovine, ali ljudi stvarno velike kupovine, došle smo kući oko 5 sati. Znači bile smo u samo jednoj trgovini 5 sati. Wow imamo novi rekord!!
Ostavila sam cure kod kuće i produžila svojim putem.
Oped se sastajem s M.-om, duša od čovjeka.
J: zdravo!
M.: o Har, kako si?
J: dobro hvala! Nego reci mi novosti.
M.: pa ovako imali smo komplikacije, ali je riješeno. Bilo bi gotovo za otprilike 9-10 mjeseci. Nemoj me držati za riječ ali odprilike.
J: to je odlično, zapravo sam i računala tako nekako. A sad mi pokaži stanje.
***
Mej pov
Har je oped negdje otišla, Pani je vani s Matiom. Mislim da će biti nešto između njih dvoje.
Taman sam mislila malo odmoriti od zadaće, čujem zvono na vratima
Nevoljko silazim niz stepenice i otvaram vrata....
O wow- ostajem bez teksta
Jedan jedini Alex Cooper stoji pred mojim vratima.
J: Alex, što radiš tu?
Alex: pa da ne duljim ovdje sam na kratko da ti kažem da sutra poslije škole si moja. Vodim te na ručak tako da tada nemoj imat planove. Može?- namigne
J: am.. d..da..naravno... može?
Alex: onda super vidimo se!Zatvaram vrata i ne skidam osmijeh s lica. Držum se naslonjena na vrata za srce kao da ću dobit srćani.
Ne mogu vjerovatiii!!!! Idem s Alexom na ručak!!! Vrištim po kući sva sretna!!Har pov
Već je 10 h. Dolazim kući i ostavljam kljućeve na obližnji ormarić. Pani je začudo zaspala na kauču. Uzimam deku i pokrivam je a Rex vjerno leži na podu pokraj nje kao da pazi na nju. Mišice.Dolazi mi poruka od tate.
Tata: Har, javljamo ti da nam se super na odmoru. Nemoj nas nazad zvati do sutra jer ti se nećemo moći javiti. Vidio sam da si riješila račune, izostanci su opravdani ali nemoj ih toliko ponavljat. Ono što sam htio reći je to da se morate malo opustiti. I da Pani treba okusiti pobjedu na cesti, ali na tvoj i Mejin način, samo nemoj da dođe do ozljeda. Čujemo se!Ležim u krevetu i razmišljam....koji je najbolji naš način a da Pani okusi pobjedu? Točnije koje je najbolje mjesto?
Ah da sjetila sam se sutra idemo posjetiti malo zabačeniji dio grada. Jedva čekam!
Zovem Mej da joj javim vijest.
Javi mi se Mej s glasom punog sreće kao da smo usted dana.
J:što se tebi desilo?
Mej: pogodi šta?
J: kaj?
Mej: Sutra idem s Alexom poslije škole na ručak!!!!- skvići mi preko slušalice
J: stvarnoo!!! Mej to je odličnoo, sutra ujutro dolazimo kod tebe.
Mej: daaa! Oke može!
J: e da Mej pripremi se jer sutra idemo u posjetu kod Rock-a! Idemo se malo zabaviti i vozimo Pani da osjeti adrenalin na cesti.
Mej: ulalaa curoo ja sam zaaa! Idemo se malooo zabavitii!Nakon dužeg vremena evo malo kraćeg nastavka. Uživajte, komentirajte i obavezno ostavite vote!
See ya!
Bye🖤
YOU ARE READING
Brzina u venama✔
Romance"...ne brini, pronašla sam svoje svijetlo u mraku...." Završena✔