#5

103 11 7
                                    

Mej pov

Ostatak dana je bio solidan. Pani je odlucila da će još par dana ostati kod Har dok se  ponovno ne privikne u školski život. Došle smo kući točnije kod Har i pripremile si ručak.

17h
Sjedim u udobnoj fotelji i riješavam financije što se tiće posla. Čujem kako Har silazi niz stepenice.
Har: šta radiš?
J: račun iz Monaka
Har: aha.. dobro
J:e šta je sa Carterom?
Har: račun je na mjestu a prijevoz je riješen. Tatina novi tim je položio s tim zadatkom.
J: kakav novi tim?
Har: neznam detalje, ali rekao je da će doći vrijeme za upoznavanje
J: naša zamjena ili?
Har: ne pričaj gluposti. To je još jedan novi tim znaš da se posao širi. Istina je da su do sad svi ljudi tatinih godina ali rekao ke da su ovo mlađi ljudi.
J: aj dobro..

Har: Mej same smo mjesec dana, to znaš?
J: ne?
Har: tvoji, moji i Panini roditelji su na odmoru. Citiram mamine riječi " idemo obnoviti živce"
J: a tako a gdje idu?
Har: sve su destinacije povezane s morem
J: super znaci mi za klupama a oni se brčkaju
Har: a da

J: e večeras je kod mene party
Har: sad mi kažeš!
J: da biti će iz škole a i dolazi Lexi
Har: Lexi? , koliko tu curu nismo dugo vidjeli.
J: znam zato sam je i pozvala!

Pani ulazi u boravak s velikom dozom kave.
Pani: tko dolazi?
Har: Lexi na party
Pani: stvarno!! Fali mi ta cura!
J: i nama
Har: šta će ti toliko kave?
Pani: pa treba ostat budan cijelu noć. Nisam ja istrenirana za takve događaje kao vi!
J: istina

Har: idem ja vratim se do partya... nemoj te me zvat
Pani: kuda ide...- nije stigla pitat Har je već zalupila vratima i odvezla se u nepoznatom smjeru
Pani: kuda ide ona?
J: iskreno neznam ali u zadnjih par mjeseci stalno ode i nikome ne kaže kuda i kada će se vratit...
Pani: to me malo brine
J: znam.. ne brini zna se ona brinut za sebe.

Har pov
Za ovo zna samo moj tata, i tako će ostati do daljnjeg.
Nakon sat vremena neprekidne vožnje zaustavljam se pokraj čistine okruženom šumom.

J: M. kako napredujete?
M.: za sada odlično, nema velikih problema.
J: odlično!

***

Mej pov

9 sati a ja još nisam krenula sa spremanjem. Ajde barem je kuća spremna. Pani mi je puno pomogla.... kuhinja je puna pića, boravak prazan za plesanje. Namještaj smo prebacile  vani pokraj bazena i sve lomljivo poput maminih vaza i ostalih stvari zaključano u sigurnoj sobi.
Dok Har nema Rex čuva Pani u kući a ja završavam s spremanjem.
Pola 10 uff već. Istuširala sam se i stavila laganu neprimjetnu šminku. Za outfit sam odlučila ništa napadno ali dovoljno zavodljivo.

 Za outfit sam odlučila ništa napadno ali dovoljno zavodljivo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izlazim iz sobe i silazim u boravak u kojem me čeka Pani.

Izlazim iz sobe i silazim u boravak u kojem me čeka Pani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Brzina u venama✔Where stories live. Discover now