Poslije ručka na kratko sam posjetila M.-a. Rekao je da sve ide u najboljem redu i to mi se jako sviđa jer se poslijednjih nekoliko dana izdešavalo svega i svačega.
------------------------------------------------------------------Vratila sam se kuci oko 5h te posvetila zadaći. No odustala sam od nje te sam zavrsila vani s košarkaškom loptom. Bilo je poprilično hladno i već je bio mrak vani no mjesečina je dobro obasjala cestu. Pani je u kinu s Matiom a Mej.. ma zapravo neznam gdje je Mej. Uglavnom bacam loptu, ide najboljim putem da zabijem koš... ali ne, ruka je spriječava i pada na pod. Gledam kako lopta pada i kotrlja se prema meni. Dignem pogled a ispred mene metar dalje stoji jedan jedini Lukas Cooper. Pogled mi je bio nedefiniran, mjesale su se emocije.
Iz frustracije jer lopta nije ušla u koš, pa u zbunjenost jer što on radi tu, te u sreću jer ga vidim ispred sebe.
Ja: um trebaš nešto?
L: tebe...
Ja: mene? Sad u 6h?
L: tako je.
Ja: zašto ja?
L: moramo razgovarati.- rekao ozbiljnim tonom
Ja: nemamo mi šta razgovarati.
L: zašto to radiš?
Ja: što to?, ajde reci mi što to radim?!- izfrustrirano stanem pred njega dovoljno da mu ćujem srce kako ubrzano kuca... baš kao i moje.
L: odbijaš me.Zanijemila sam, nisam imala ništa za reći. Stajali smo 10 cm odvojeno jedan od drugog, kao da satima stojim tamo . Gledam u njegove smeđe oći i nemam ništa za reći.
Lukas pov
Stoji ispred mene i ne miće se. Gledam ja nju, ona gleda mene. Kao da neželi reći. A znam da ima nešto između nas.
Pognula je glavu i uzima loptu te me zaobilazi i nastavlja gađati koš. Kao da ništa nije bilo.Harper pov
L: znaš da neću odustati od tebe.
Laknulo mi je.
J: znam to. -okrenem se i nekako veselo kažem
L: znam da ti to paše.- lagano viče odlazujući iz dvorišta
J: o i te kako.- veselo mrmljam u sebi--------------‐----------------------‐---‐------------------------------
Ulazim na stražnja vrata u kuću nakon 2 sata trčkaranaja po dvorištu. Krećem prema sobi, ali zastajem pored Panine sobe. Čujem šuškanje, te lagano kucam i otvaram vrata nakon laganog glasa " uđi"...Pa... prizor je presladak Pani leži u Matiinom zagrljaju.
Signaliziram Pani da se nađemo za pola sata u boravku na što mi ona odgovara velikim osmijehom.
Okrećem se te izlazim na prstima iz sobe.Vruća kupka mi je tako pasala. Obukla sam neki šorc i gore majicu kratkih rukava. Bilo je poprilično toplo u kući. Taman sam sve to obavila za pola sata. Spuštam se u boravak i sa stepenica vidim Pani naslonjenu na kauč, i cupka nogom.
J: khm nego..
Pani: Har...
Počela skakat meni u zagrljaj.
J: wau pa pricaj.
Pani: zajedno smo!
J: stvarnoo!!!! Pani!! Pa to je odlično!!! Stvarno sam sretna zbog tebe!
Pani: hvala ti..to mi puno znači!- zatim me zagrlila
J: sutra ćemo pricati još, idem ja sad u krevet.
Pani: hoćeš večerati nešto?
J: ne hvala----------------------------------------‐-------‐--------------------
9 je sati ja u krevetu. Nije mi se toliko spavalo koliko sam bila fizički umorna. Zavalila sam se u svoj krevet i čitala stvarno odličnu knjigu " Divergent".
Tu i tamo bi mi došle koje obavjesti od Mej... ali niti jedna poruka koju sam htjela da dođe. Stoga sam odlucila prva poceti.
J: spavaš?
Nije bilo odgovora.
Nisam više slala. Bila je skoro ponoć, u polu snu sam osjetila Rexa kod svojih nogu.Jedino biće koje je uvijek uz mene.
Helouu!!! Evo još jedan nastavak nakog dužeg vremena....😬. Malo su tmurni dani pa nemam neke volje i inspiracije za pisanje. Ipak dolazi zima😍
Komentirajte ostavite vote i uživajte!Preporučujem knjige od _error_love_93 stvarno su odlične. Dajte joj malo poticaja i pročitajte njezine knjige!❤
See ya! Bye🖤
ESTÁS LEYENDO
Brzina u venama✔
Romance"...ne brini, pronašla sam svoje svijetlo u mraku...." Završena✔