#16

26 3 0
                                    

Problem za problemom....
------‐------------------------------------------------------------------

Tata: onaj zadatak.. koji trebete zajedno napraviti, koji je bio planiran za 3. mjesec - progutao je knedlu
Klijent inzistira da se posao obavi u roku 4 dana, što znači da trebate krenuti za 5 sati.

Alex: 5 sati?
Mej: kako će mo to izvesti , nije niti pošiljka stigla
Leon: je i čeka da polazištu

Sjedila sam i gledala u pod, nisam mislila da će ovaj dan tako brzo doći.....

Leon: dakle da ponovimo plan.
   Matia i Pani na čelu reguliraju promet, Harper iza njih, Lukas vozi kamion s pošiljkom, a Alex i Mej iza kamiona. Put znate. Da li sve jasno?

Ja: NE!
Tata: što nije?
Ja: ja vozim kamion , a Lukas ide ispred mene!
Mej: zašto?
Pani: zar je bitno?

Ja: da bitno je?
Alex: zašto?
Lukas: ZAŠTO MORAŠ BITI TAKVA??!- bio je bijesan

Svi su zašutili , shvatili su da nije pametno ništa reći. Lukas je bio ljut i frustriran, a ja sve što sam još imala snage reći je "bitno je". Okrenula sam se i otišla u svoju sobu. Jedino što sam ćula je jako zalupljivanje ulaznih vrata.

Otišao je...

U tih 5 sati nitko nije poslao niti jednu poruku, očito su svi ljuti , ali tako mora biti, jedino je moja maza Rex bio uz mene, i cvilio kao da je osjećao moju bol. U tih 5 sati sam isplakala dušu i pokušala se spremiti.

------------------------------------------------------------------

Lukas pov

ZAŠTO MORAŠ BITI TAKVA?
Iz sveg glasa se proderem i zažalim. 
Svi su utihnuli a ja samo ćujem svoje otkucaje, gledam nju, i kajem se što sam podigao glas, vidim joj suze u očima, ali ne popušta i dalje je hladna.
Ne razumijem! ZAŠTO? Što ona zna a da mi ne?
Ljuti me, nisam mogao više , otišao sam iz kuće i zalupio vrata. Suze su me izdale.

Sada se počinjem pitati da li je vrijedno više polagati nadu za nju?

------------------------------------------------------------------

Pani pov

Roditelji se povlače, ujak je potonuo , nešto zna. Odlaze. A i Leon s njima.
Ostajemo Mej  i ja, Alex i Matia.

Mej: što nije u redu s njom? Nikad nije takva!
Matia: A vidi se da se vole!
Alex: tu nešto nije u redu, nešto ona zna što mi ne znamo.
Ja: imam loš osjećaj.
Mej: slažem se.
Matia: budimo pozitivni, možda ovaj posao bude prilika da ih pomirimo i spojimo.
Ja: u pravu si!
Mej: moramo pokušati, jer ovo ide sve u krivo, ovo nije Har koju znamo!
Alex : moglo bi se reći isto i za Lukasa.

------------------------------------------------------------------

Harper pov

Spremila sam sve , zimsku odjecu i torbu.
Pozdravila sam se s Rexom i krenula u halu.
Ušla sam u halu i svi su zašutili, na što sam u sebi  komentirala " vijesti se brzo šire" , na što su se vratili svojem poslu. Sve je spremno, čekaju nas 3 auta i kamion. Svi su već ušli u svoje vozilo, jedino se još ja, pozdravljam s svojim roditeljima kao da ih više nikada neću vidjeti.

Stavljam stvari  i ulazim u kamion. Pokrečem stroj u nadi da će sve biti u redu.

Ogromna vrata hale se otvaraju, krenuli smo, krenuli smo na 4 dana putovanja kroz mećavu za bih oči gospodina Cartera vidjela 'pravu ljepotu' na novu godinu!

Novi nastavak je vani!!!
Hope U like it!!! Komentirajte i  ostavite vote!
Bye🖤

Brzina u venama✔Where stories live. Discover now