MiJ: SRETAN ROĐENDAN!!!
Pani: yassss došle steee
Mej: to ne propuštamo
J: naravnoo
Pani: upadajte
Mej: ee a gdje su ostali?
Pani: tko ostali?
J: pa tvoji frendovi..
Pani: ove godine smo same...neda mi se pospremat poslije njiha
Mej: super više pića za mene... ako me tko treba ja sam u kuhinjii
J: negoo Pani draga moja sretan ti 16. Ročkas
Pani: fala fala
J: Mej dolazi vamo vrijeme je za poklom
Pani: rekla sam bez poklona!!
Mej:daj šutiSjele smo na kauč i predale joj naš zajednički poklon....
Pani pov
Pažljivo otvaram poprilično tešku kutiju i vrisnem od sreće..Sve te stvari u mojoj omiljenoj bojii!!!!
J:znate me u dušu
Har: oooo daaa
Mej: al,nismo još gotove
J: kako to mislite?Drže me u neizvjesnosti i razzmjenjuju poglede.
Mej:daj joj
Har iz džepa vadi ključ od auta ali ne bilo koji... nego baš onaj koji sam jednog dana htjela imati.
Har: pogledaj kroz prozor
I ako smo na devetom parkiralište je dobro vidljivo..
Viliva mi je do poda vrištim i plačem od sreće. Vani stoji samo moj bijeli RANGE ROVER.J: ali čemu sam ja ovo zaslužila?
Har se uozbiljila i počela pažljivo govoriti.
Har: uskoro češ položiti vozački, do sad si radila posao uz pratnju. Razgovarale smo s starcima i sada se nama pridružuješ na cesti. Naravno ne s njim, dobit ćeš drugi auto..nižeg , bržeg i sa većom snagom. Ali ne brini se za to. Mi ćemo to srediti.
Mej: sada još jedno pitanje. Pani želiš li se nama pridružiti na cesti. Vozit već znaš, ali za javnosti trebaš samo po zakonu položit.
J: naravno pa to sam cekala
Har: odlično!Mej: e da Har mi moramo ici po pribor
Har: a ne zaboravila sam.. a nista ajmo sad. Pani ides s nama?
Pani: ne, ja sam to rijesila
Mej: zašto mi nismo toliko odgovorne kao ona?***
Har pov20:00
Ulazim u kuću natrpana vrećicama. Mrtva umorna od šetnje po trgovinama.
J: došla sam
Mama: e super večera ti je na stolu a ja idem sada radim noćnu. I da tata te treba u uredu.
J: u redu vidimo se sutraSilazim u garažu i kroz hodnik produžujem u tatim ured. Ugodna svijetla prostorija s puno papira i ekrana.
Xx: cao Har
J: leon drago mi te vidjetLeon , čovjek u 40-ima dobrog razvijenog tijela. Tatin suradnik i trener. Mej, Pani i ja smo od malena trenirale borilačke vještine radi obrane i zbog rizika posla..Leon je zaslužan za svo naše znanje.
J: tata kaj imaš za mene?
Tata: kako znaš da imam?
J: otvoren fascikl pred tobom, kasno navečer, i Leon je s nama.
Tata: pametno moje
Tata: ideš u Team. Gospodin Carter je u pitanju.Samo sam preokrenula očima.
Tata: treba pristati na ponudu a cijena je po tvojoj volji
J: to mi paše
Tata: Team je tvoje područje znam da češ brzo biti gotova. Uostalom Mej i Pani su na dražbi.
J: u redu idem se spremit..javim se kasnije.
Tata: Har....čuvaj se i povedi Rexa***
Vozim se do strogog centra grada u svom autu i smišljam kako pridobiti Cartera.Iz misli me trgne poruka od Mej
Područje?
J: Team
Mej: to je tvoja stvar. Čuvaj se🖤
J: vi istoTeam je najjači klub u gradu. Pun velikih mafia i najvećih businessmena. Istina je da je to moje područje, tamo me mnogi znaju.
Sajmovi i bogate dražbe su Mejina i Panina specijalnost. One se bolje drže u visokim petama i cjenkanje s bogatim starcima.Ulazim u klub u smjesu alkohola i dima od cigareta. Rex odavno već kiše. Guram se kroz pijane ljude i dolazim do VIP separea. Za stolom okruzen njegovom posadom sjedi Carter. Čovjek u 50-ima šef poznate firme nekretnina i ljubitelj starina.
C: gospođice Harper lijepo vas je oped vidjeti.
J:čast je moja
C: piće?
J: ne hvala, ovdje sam poslovno
C: ah daa..vaše poslovne usluge su fenomenalne
J:lijepo za znati. O čemu je riječ?
C: kupio sam Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione iz 1960-ih. Prava ljepota!C:treba ga prebaciti iz Bostona u LA. Moja ponuda je 900.000 dolara.
J: milijun i 100 tisuća
C:950.000
J:milijun
C:......dogovoreno
J:moji ljudi će se pobrinut za vašu ljepoticu.
C:bilo mi je drago ponovno poslovati s vama, možda sljedeći put bude nešto osobno.- odvratan perverzni smješak se pojavi na njegovom licu
J:hvala ali ništa osobnog vi meni nemate za ponudit. Starost bas je dotukla.Sretna izlazim iz smrdljivog kluba ponosna na svoje postignuće.
Vozim se natrag te pišem tati poruku:
Riješeno
Tata:odlično, slobodna si!***
Mrtva umorna ležim u krevetu dok se Rex pokraj mene uvaljuje da ga mazim. Pogledam na sat, pola 1 ujutro. Već!!
Razmišljam što nam treća godina donosi osim plastičnog tria. Još jedna stvar zašto je škola naporna. Misli mi san savladava.Još jedan nastavak je vani! Uživaje, komentiraje i obavezno vote!
Ly😘
Bye🖤
YOU ARE READING
Brzina u venama✔
Romance"...ne brini, pronašla sam svoje svijetlo u mraku...." Završena✔