Ponedjeljak
Budi me lagano vikanje i režanje. Nedjelja je bila burna tj. Maleno slavlje za zadnji dan praznika. Relativno sam bila prisebna sinoć. Pani stoji nasted moje sobe i svađa se s komarcem.. nemoj te se čuditi. Jedna stvar koju Pani najviše mrzi su komarci. Ne podnosi ih.
J: daj se smiri
Pogledala me ljutitim pogledom. No super sad će cijeli dan biti živćana.
Pani: ja sam potpuno smirena
J: aha.. vidim
Pani: e jel ti kužiš da je 7h i da idemo dns u školu?
J:no superUzimam mob i zovem Mej jer znam da je i ona zaboravila.
Nakon par zvona javi je Mej:Šta trebaš tako rano?
J:škola, điži se , spremi, kod mene dođi.
Mej: ugh divnoUstala sam i obavila svoju higijenu. Za školu sam obukla uobičajno šta nosim svaki dan. Nemam potrebe se dotjeravat, nije to moj stil.
Silazim u kuhinju da nahranim Rex. Tamo naiđem na mamu.
Mama: pa dobro jutro! Spremna za prvi dan?
J: onako
Mama: preživjet ćeš
J: moram
Mama: danas sam slobodna, a tata je na putu.
J: putu? Nije mi ništa pričao o tome
Mama: nije te htio zamarati. Ne brini nije sam.Ulazi Mej, na licu joj se vidi podočnjaci, i crvene oči. Vrlo slično obučena kao i ja.
J: jakna ti paše uz oči- nacerim se
Mej:nemoj me rano ujutro. Dovoljno je što je danas prvi dan.
J: sorii- dižem ruke u zrak u znak predajePogledam na sat i vidim 7:30. No super!!!!
J: Pani ajde kasnimo!!!
Pani: evo meee. Šta se dereš!!
J:ja idem svojim autom, a vi se dogovorite.
MiP:sama***
7:45
Izlazim iz auta i primjecujem poglede na sebi. 'Oped počinje!' Pani je već otišla svojem društvu. Prila zi mi Mej te zajedno ulazimo u školsko dvorište.Mej: spremna?
J: nikad
Mej: suosjećamMi idemo u ajmo reći elitnu školu. Katastrofa. Kao uzor drugim školama.
Ahaa. Ovdje je sve puno plastičnarije i ženskaroša. Jedini normalni su skupina čistokrvnih štrebera i skupina darkera. I ako ih se mnogi klone Mej i ja smo dobre s darkerima, mođusobno radimo usluge. Tako je najbolje privući ljude, jer nikad neznaš kakvu ti pomoć mogu pružiti.Dakle ulazimo u dvorište i sjedimo na našu uobičajenu klupu. Svi znaju da je to naše mjesto. Odkad je Mej u drugom razredu "dotakla" lika jer ju je vrijeđao, nitko ne želi imati posla s nama. To mi paše.
Prvo zvono zvoni svi se kupe unutra.
Mej: napokon malo mira-vadi danas prvu cigaru iz kutije
J: zar već?
Mej: gle tko dolazi, moram se suzdržatUputim pogled prema vratima škole i odmah mi nrak padne na oči. Plastični trio ide prema nama. Skačem od sreće-sarkazam
Naomi
Kristina
Anabel
Naomi: pa Har.. nismo se dugo vidjele!
J: za tebe Harper
Naomi: kako god
Naomi: ove godine te neće biti, ja sam ta koja će te srediti jer ja sam kraljica ove škole!
J: jadno
Naomi: kako molim?
Mej: to si rekla i prošle dvije godine. Pa vidiš da živa ti sjedi pred tobom- povuće dim i podrugljivo se nasmije
Naomi: ovo još nije gotovo !!!!
J: ma i to si rekla prošle godineNaomina faca je mjenjala boju u duginim bojam. Naglo se okrenula i žustrim hodim otišla.
J: i počelo je
Mej: oo da
J: ajmo unutra , danaa imamo samo 2 sata raske
Mej: hah samo!Ušle smo u razred i sjele na naše mjesto. Zadnja klupa red do prozora..najbolje mjesto u svakoj učionici.
Ove godine sam odlučila slušat prvi dan, ali se Mej vać zavalila u stolac ..meni u krilo stavila noge i slušalice u ušima se skoro pa ne vide od njezine kose.
Mej: što?
J: a ništa uživaj.Raska: dobro jutro dragi moji! Jeste se odmorili? Ako niste vaš problem, jer ja jesam!
Inače raska nam se zanimljiva žena, brižna ali full spaljena.
Čujem kucanje i u učionicu ulaze 2 dečka.
Mej je skoro pala sa stolice.
A ja sam se od tako ozbiljne situacije počela smijat. Svi su nas čudno pogledali.Mej:jesu tooo?!!
J: hahaha jesu!!Raska: zadnja klupa imate li što podijeliti s nama?
J: imam ja!! Draga razrednice ova godina će biti jako zanimljiva!!
Mej:jakooo zanimljiva!!Još jedan nastavak vani! Komentirajte i ostavite vote!
Bye🖤
YOU ARE READING
Brzina u venama✔
Romance"...ne brini, pronašla sam svoje svijetlo u mraku...." Završena✔