#4

110 13 3
                                    

Raska: i ja se nadam da će ova godina biti zanimljiva, pogotovo s vas dvije! Negoo.. ovo su vaši novi učenici! Braća Alex i Lukas Cooper. Došli su iz New Yorka!
Nećemo se dečki lagat očekujem da ovdje imate bolje ocjene nego u prijašnjoj školi!
AiL: naravno!

Dok je raska upoznavala i držala monolog o novim momcima ja sam se i dalje  potajno smijala Mejinoj faci.

Mej: alaa Har jesu to oni dečki iz trgovine koji su nas gledali stalno?
J: hahahahhaha da jesu tj. Gledali su u tebe jer ti je doslovno slinila.
Mej: sad me sram!
J: ajmo van!?
Mej: stvarno?
J: da raspored imamo, smjenu znamo, rasku vidjeli... zas ne?
Mej: može! Prozor ili vrata?
J: prozor!

Spremile smo mobitele u jakne, popele se na stol i krenula prema prozoru.

Raska: Mej i Harper još nije ni počela nastava vi već radite gluposti! Ja nemam dovoljno živaca za vas izađite van!-pokaže rukom prema vratima.

Prebacim pogled od vrata prema novim momcima i vidim da se nekako zlobno smiju, te oped prebacim pogled prema raski.

J: ne treba hvala mi smo već krenule!
Mej: vidimo se sutra!

Skočile smo s prvog kata škole i ako nije toliko visoko svega 3 i pol metra obje smo se malo rasule.

Mej: zahrđale smo.
J: bome da!

Lukas pov
Buraz i ja smo izbačeni iz naše stare škole...škola je bila katastrofa ali zato je nema bilo zabavno raditi svašta..zato smo i izbačeni.
Alex kuca na vrata i ulazimo u učionicu. Pred nama stoji mlađa žena s stilom i bez dlake na jeziku, vjerovatno naša raska.
Pokušavam nešto reći ali me prekine smijanje iz zadnje klupe. Alex već odavno bulji u dvije precute cure. Činile su se poznato ali nisam se mogao sjetiti od kuda.
Nisam ni završio svoje misli već se raska dere na njih dvije a one zadovoljno i samouvjereno kreću prema prozoru.  Ne! Neće valjda!
I jesu...zapreašten stojim i slušam kako se smiju.

Alex: nevjerujem, ja nevjerujem
J:pa to ni mi nismo radili!!!
Alex: ona s đužom kosom je moja!
J: drugu mi ne diraj!!

Pani pov
Sjedim i dosađujem se, većina nih spava i  nitko nikog ne doživljava. Iz misli me trgne glasno smijanje. Pogledan van i vidim Mej i Har kako leže vani na travu i smiju se.

J: niste valja oped
Mej: da jesmo!
Har: nastavljamo tradiciju!
Mej: oćeš s nama?
J: može? Al,ja ću n pristojan način!
J: profesore mogu li izaći?
Prof: zašto?
J: osobno.
Prof:a što je to osobno toliko?
J:pa ja bi izašla van jel to toliki problem da izađem van?
Prof:ajde ajde drugi put da bude bolji izgovor?
J: pff drugi put neću ni pitat!

Har pov

Sjedimo na našoj klupi, i čekamo sa zvoni da ne bude da smo prerano,došle kući jer smo onda na-dra-pa-le!
Mej se već deuži s drugom cigarom dok Pani je samo socijalana s svojim mobitelom.

Mej: gle tko je tamo preko.

Pogled mi pada na Naomi i nekog lika, samo što se ne pojedu.

Pani: užas!
J: tako ćeš je vidjeti svaki dan

Mej: šta misliš koju lopatu koristi za puder?
J: ma onu veliku zimsku, sad su ti na sniženju.
Pani: baš priprema se za zimu, ipak je tada suha koža!
Mej: istina

J: hoćemo li krenuti kući?
Pani: čekaj još malo uživaj u mirnom dvorištu dok možeš.

Hello ljudi još jedan nastavak je tu. Uživajte, komentirajte i ostavite vote?
Bye🖤

Brzina u venama✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora