-Trebuie sa o faci, Juliette! Știu ca e greu! Pentru toți este! Dar aici nu facem ce vrem noi, facem ce vor ei... Șoptește exasperat șeful lui Julie, Tom, încercând sa o convingă pe Julie sa accepte misiunea, despre care și el știe ca este una periculoasa, pe care o avea de făcut urgent.
-Nu am ales eu sa fiu aici! Nu vreau sa fiu aici! Nu ma poți obliga sa fac nimic! Spune Julie extenuata punandu-si mâinile pe fata în încercarea de a se liniști, însă tonul nervos a șefului sau Tom nu ii dădu aceasta șansă .
-Este doar o săptămână, Juliette, o săptămână! Tipa Tom dând cu pumnul în masa, fiind deja exasperat sa încerce sa o convingă, era încăpățânata, toți știau asta, era greu sa o convingi, însă era cea mai buna de acolo, fie ca își dorea sau nu sa fie acolo.
-Nu pot sa cred ca tu chiar vrei sa joc rolul unei prostituate timp de o săptămână minim! Sa nu uitam ca săptămâna asta s-a transformat în multe misiuni în luni întregi de cercetare! Ma trimiți în iad! Ești conștient de asta?! Urla și Julie, enervata de comportamentul șefilor ei care știau foarte bine ca nu mai poate și ca își dorea o vacanta, uitându-se urat spre el.
-Juliette, pare complicat, nu pot sa cred ca a fost mai ușor sa ii omori pe agenții aceea decât sa faci ceva banal o săptămână! Spune și se așază tafnos pe scaunul sau fixând-o cu privirea și urmarindu-i fiecare mișcare, dacă nu avea talentele pe care le are era de mult zburata de aici.
-Nu accept misiunea asta, sa iti fie clar, găsește pe altcineva! Spune in timp ce se ridica nervoasa de pe scaunul sau vrând sa iasă de acolo, era prea mult stres pentru ea, prea multa chinuiala din care ea nu ieșea cu nimic, se înjura in gând pentru ca în copilărie își dorise cu orice preț sa ajungă spion.
-Juliette, îmi pare rău să te anunț, dar e o misiune pe care nu o poți refuza. Nu depinde de mine, nu eu am decis asta. Ești cea mai buna și ei știu asta, trebuie sa iti faci meseria și sa te duci acolo. Spune el încercând sa se calmeze.
-Nu pot sa o fac! A spus și s-a întors într-o parte, ascunzandu-si fata în parul ei extrem de des.
-Ma tem ca ești obligata. Pregătește-te o sa devii escorta Tina. Misiunea începe peste o săptămână. Liber! Du-te la pregătirea pentru misiune acum, Edward te așteaptă afara. Spune el dur făcându-i semn cu mana spre ușa.
-Te urăsc, Tom, pe tine și pe toți ceilalți ce au decis asta! Ii arunca vorbele dure și iese trântind ușa.
JUR ca asta este ultima misiune pe care o fac pentru idioții ăștia! Spune pufnind in mintea ei, se saturase de tratamentul lor și își dorea o viata normala, nu cerea prea mult, ea avusese ghinionul sa ajungă aici, iar când vruse sa riposteze era deja prea târziu.
Pe hol într-adevăr o aștepta Ed, amicul ei, sigurul care o înțelegea și singurul cu care putea sa vorbească oricând și despre orice dar în acel moment nu își dorea sa își destăinuie trăirile lui, trebuia sa se gândească mult la asta.
Nu ii adresa niciun cuvânt lui Ed iar el înțelesese ca nu se simțea capabila sa vorbească cu el despre ce se întâmpla cu ea și cu misiunea pe care urma sa o aibă, total neprevazuta, asa ca nu insista și nu o presa, lăsând între ei o tăcere dureroasa.
O condusese în camera în care avea sa ii fie explicat planul și ea încuviința usor, spunându-i din priviri ca va fi bine, deși era convinsa ca nu va fi.
Intra ușor in camera și închise ochii câteva secunde, pregătindu-se psihic sa dea ochii cu 'antrenorul ei', Will, care inafara orelor de antrenament era o persoana extraordinara, extrem de amuzanta și simpatica, însă că antrenor era oribil, extrem de dur și neiertător.
CITEȘTI
Încearcă să mă seduci (+18)
Romance-Nu-mi plac mincinoasele, micuțo, și tu știai asta cel mai bine, nu-i așa? Știi ce vei păți acum? Mârâie el printre dinti prinzandu-i parul în pumn și dându-i capul pe spate. -Încetează, nenorocitule! Rabufneste Julie muscandu-si buzele exagerat pan...