Capitolul 3-Nu am cum să îți rezist, iubire 🔞

7.8K 295 47
                                    

Dar ceea ce nu știau ei e ca ceea ce folosea Julie nu era un cuțit obișnuit, era făcut astfel încât sa semene cu un ruj, la fel ca laserul pe care îl are, avea un laser pana și în talpa de la pantofi. Se putea apara ușor, știa cum sa o facă și știa cum sa nu lase urme, însă ei o puteau demasca ușor și odata ce se afla ca un agent de politie e în mafia lor se va face măcel și ea cu siguranta nu va ieși vie de aici.

Ii scăpa telefonul pe jos, astfel încât sa se spargă și sa para ca el a căzut lat după ce a reușit sa scrie mesajul, îl șterge rapid de amprentele ei și cu ajutorul unor manusi i-l așează în mana, după ce îl umple cu amprentele lui.

Făcuse asta de atat de multe ori, a omorî oameni i se părea extrem de usor, însă asta nu însemna că noaptea nu se gândea la faptul ca a omorât atâția oameni, care poate aveau familie la care trebuiau sa se întoarcă și nu s-au mai întors.

Simțea un mic sentiment de furie pentru ca era obligata sa facă toate astea și nu le făcea de buna voie, dar era pentru siguranta ei în acest moment, dacă nu l-ar fi omorât ar fi violat-o și ar fi aflat ca era virgina și povestea nu s-ar mai fi putut, prostituata cu experienta care sa fie virgina?!

I-ar fi tras instant un glonț în cap și ar fi tranșat-o fără sa stea la discuții sau ar fi torturat-o ca să le spuna pentru cine lucrează, iar nicio varianta nu i se părea profitabila.

Ar fi putut descoperi ușor ca era spion, tarfele nu aveau voie cu arme, iar ea avea destule și ascunse peste tot.

Își îndrepta spatele, își arunca mănușile, manusi ce fuseseră ascunse într-un ambalaj de absorbante, cine s-ar fi gândit la asa ceva?

Cu siguranta niciun mafiot nu și-ar permite sa își irosească timpul gândindu-se la asa ceva, toți își considera mafiile atât de bine gândite încât niciun agent de politie sa nu intre printre ei fără sa fie observat, iar apoi când ajung închiși se întreabă 'cum de au ajuns acolo'.

Isi dădu tocurile jos și se arunca pe după bara de protecție, nu putea sa apară după ce șeful prostituatelor a fost omorât din aceeași parte ca el, asa ca trebuia sa meargă mai in fata de acel bordel și apoi sa se întoarcă pentru a nu da de bănuit ca are vreo legătură.

Merse extrem de mult chinuindu-se sa nu fie observata, sari bordura, își puse tocurile înapoi în picioare și privi pufnind în fata.

-Fir-ar, ce agitație am creat. Spune ea și răsufla exasperata urmărindu-le pe toate acele prostituate cum se impacientau, erau multe mașini noi pe care nu le mai văzuse pana în acel moment, ceea ce înseamnă că și-au făcut apariția pentru a inspecta ce s-a intamplat cu Oliver.

-Planul era sa nu faci ceva care sa te scoată în evidenta, idioato! Își spune in gând și începe sa se târască spre bordel.

Ajunsa și ea în incinta acelui loc mizer fu împinsă, încă de la inceput, cu putere de un bărbat cu o mutra foarte dura, un pachet întreg de mușchi, înalt pana la cer, având în vedere ca Julie avea acum pe tocuri in jur de 1,90m și tot trebuia sa se uite în sus ca să îl poată vedea.

-Ce-i cu tine aici? Spune el aspru, apucand-o strâns de umăr. Răspunde, tarfo! Spune bruscand-o, ținând-o strâns de maxilar și trăgând-o de păr încât sa își dea capul pe spate, o privea fix în ochi și Julie se chinuia sa nu înceapă sa tremure și sa plângă.

Gândește, Julie! Gândește, gândește, gândește! Era conștientă ca trebuia sa aibă un motiv bun, motiv pe care nu-l găsea, ca namila aceea de om sa n-o trântească la pământ și sa o bata pana o lasă fără suflare într-o balta de sânge .

-Am-am avut un client mai în fata de aici și-și m-am întors a-acum. Spune ea balbaindu-se cât de rapid putea, deoarece nu-și dorea să-i pună răbdarea la încerca, încercând din răsputeri sa scape din strânsoarea dureroasa a bărbatului.

Încearcă să mă seduci (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum