Capitolul 22-Să mi-o tragi dur 🔞🔞

5.1K 253 40
                                    

-Cine ești?! Vreau sa știu cine ești, bruneto?! De ce te cunosc?! De ce simt ca o fac!? Doamne... Exclama frustrat Ryan, simțind cum nervii lui o iau razna privind pădurea întunecată în care urma sa intre în câteva minute, nu știa de ce dar alesese sa creadă ca bruneta nu ii intinsese o capcana, avea încredere în ea dintr-un motiv sau altul.

Sa vadă o femeie mișcându-se asa ușor, omorând atâția bărbați și strecurandu-se atât de ușor îl socase, încă se întreba cum naiba reușise sa ii omoare.

-Nu! Nu ma lasă aici! Urla Julie când motorul mașinii nu mai pornea, rămăsese blocata în pădure și știa ca în câteva momente Ryan va apărea, plus ca ea trebuia sa se întoarcă înapoi și sa ajungă înaintea lui.

Dezactiva tot și aruncase cheile în mașină, își șterse urmele ca un infractor priceput, chiar dacă era o polițistă priceputa.

Farurile unei mașini o orbira și își pierdu echilibrul pentru câteva secunde, își dădu seama ca era Ryan, altcineva nu putea sa fie, se speriasem și se gândise ce sa facă, nu putea sa continue sa meargă pe strada, nici sa rămână acolo nu putea, trebuia sa plece, asa ca alesese sa fuga în pădure, chiar dacă nu-i plăcea ideea.

Când Ryan văzu corpul femeii pe care o văzuse și în restaurant își propusese sa afle cine este, asa ca opri și își închisese mașina și începu sa se uite la mașina ei, dându-și seama ca e mașina lui, luase cheile rapid din interiorul ei și o închise și apoi fugi în pădure după fata.

O ajunse din urma rapid, fără prea mare stres, o prinse de mana și o împinse în primul copac prinzandu-i mâinile deasupra capului și analizând-o. Ochii ei ii transmiteau atât de multe, nu se putu abține și o saruta, sărutul ii transmisese atât de mulți fiori în tot corpul, ea tremurând în bratele lui.

-Cine ești? O întreba el o mana infingandu-se în soldul ei.

-Nu contează. Spune-mi cum vrei. Ii spune ea pe o voce răgușita, ce nu semana absolut deloc cu vocea ei în mod normal, simțind cum universul ținea cu ea, nu avea sa o recunoască.

-Ce cauți aici? O întreba el nervos. Mi-ai furat mașina! Ce cauta mașina mea la tine?! Ii spune el strângând mai tare de soldul ei.

-Vorbește! Ii spune el prinzandu-i maxilarul, eliberandu-i astfel soldul. Ce cauți?! Ce vrei sa obții? Vorbește!

Nervos bărbatul o aruncase in spatele lui și începu sa meargă înapoi spre mașină.

-Lasa-ma, idiotule! Spune Julie dându-i cu pumnii în spatele, însă fără niciun folos.

-Termina! Ii ordona el palma lui plesnindu-i fundul. Deschise mașină și o arunca înauntru pe bancheta din spatele urcandu-se deasupra ei și închizând mașina, apoi aruncând cheile.

-Dacă nu vrei sa îmi spui cine ești singura, o sa te oblig sa o faci. Spune el dezbracand-o rapid de bluza. Ii saruta ușor spațiul dintre sâni, apoi trase cu buzele o linie din acea zona pana la buzele ei pline, sarutandu-le ușor și senzual.

-Ce crezi ca faci? Murmura Julie cuprinsa cu totul de senzațiile provocate de bărbatul pe care ea îl adoră.

-Te conving sa îmi spui numele tău și ce cauți aici, de ce mi-ai furat mașina și de ce m-ai salvat? Mârâie el în urechea ei, mușcând-o dureros.

-Auch, asa ai de când tu sa ma faci sa vorbesc? Crezi ca poți scoate ceva de la mine în modul asta? Spune ea muscandu-si buza, dorindu-și sa evadeze din bratele bărbatului.

-Da. Exact asa. Spune el și ii desface fermoarul pantalonilor, dându-i în jos, neinteresandu-l de niciun fel de obiect ce se afla lipit de ei. Se concentra doar pe ea și pe corpul ei, extrem de firav, dar plin de forme.

Încearcă să mă seduci (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum