Capitolul 4-Fă-mi un striptease, dulceață! 🔞

7.5K 317 40
                                    

-N-am auzit prea multe despre tine, Tina. Spune și o privește cum își umezește buzele, în cel mai senzual mod pe care îl văzuse vreodată la o femeie, culoarea de roz deschis se luase aproape în totalitate, dar buzele ei, de un roz închis, aveau o culoare mult mai interesanta și în momentul acela își dorea ca el sa le atingă.

-Câți ani ai? De unde vii? Spune și încearcă sa se concentreze mai mult asupra ranii, luând bandajul și punându-i-l, apoi începând sa strângă restul de lucruri punându-le la loc în trusa.

-Am 19 ani. Dintr-o peripetie prin lume vin, tatăl meu a fost un alcoolic nenorocit si m-a vândut pentru bautura și câteva sute de dolari, mama mea nu știu cine este, probabil o curva, ca și mine. Spune și rade subtil, muscandu-si buza, nici ei nu ii venea sa creadă ca putea sa minta asa bine.

-Apoi am plecat când am fost cumpărată de un tip, arata genial, dar era prea violent. Continua ea dându-și ochii peste cap. Altfel era o partida bună. Spune muscandu-si buza ispititor, încerca să își mențină tonul sictirit, unul normal și liniștit, astfel încât sa nu dea de bănuit ca ceva era în neregula.

-Și cum ai ajuns aici, Tina? Spune el atingandu-i gamba din nou si urcând din ce în ce mai sus pe piciorul fetei, care se abtinea sa nu îl înjure si sa îl ia la bataie pentru ca o atingea.

-Circumstanțele m-au adus aici, după ce am scăpat de la acel tip viata mea a fost pierduta, am încercat sa ma angajez și sa scap de viata aia, dar nu știam sa fac absolut nimic, însă apoi am realizat ca o curva rămâne curva, nu-i asa? Spune și zâmbește asa cum fusese învățată de situațiile prin care trecuse pana în prezent, simțindu-se iar stăpâna pe situație. Apoi am venit aici, azi e prima mea zi. Spune și zâmbește prefăcuta extrem de fals.

-Deci ai experienta. Spune el analizand-o și mai bine, privirea lui îi analiza tot corpul, nu era fericita de situația în care se afla, însă trebuia sa se comporte fals și sa ii accepte pana într-un punct propunerile, dacă îndrăznea sa calce strâmb avea sa îl înjunghie fără ezitare.

-Oarecum. As putea spune ca 2 ani m-au calit suficient. Știu cu ce se manca treaba pe aici. Spune si el se apropie din ce în ce mai mult de ea, despartindu-i ușor coapsele și plansandu-si mâinile între ele, Julie simțind un cutremur în tot corpul, însă nu era sigura dacă ii displăcea sau ii plăcea într-o oarecare măsură, cert era ca nu ii convenea situația în care se afla absolut deloc.

-Chiar asa, Tina? Spune el in timp ce îi saruta umărul, își umezeste iarăși buzele și calmandu-se cu gândul ca l-ar fi putut opri din absolut orice ar fi încercat sa facă, ii analiza zâmbetul, ce era mai mult un ranjet și realiza ca o voia pe ea ceea ce o speria, indiferent de forta ei și priciperea ei nu putea fi sigura de absolut nimic.

-Chiar asa, domnule... Spune încercând sa ii afle numele, cine mai era și el pana la urma, despre el nu i se spusese absolut nimic, nici măcar nu știa ca exista și ca va avea eventual șansă să dea de el, poate ca nici organizațiile secrete nu știu exact ce se întâmplă în mafiile acestea și care e pericolul mai exact, își trimiteau angajații pe teren fără suficiente detalii, riscând sa fie prinși și torturați și asa mai departe, era concluzia la care Julie ajunsese.

-Sunt, Jack, drăguțo. Spune și ii musca gatul ușor, apui umezind cu limba locul. Eu sunt noul tău șef, acum ca idiotul ala nu mai e, acum spune-mi unde ai fost? Nu te cred dacă îmi spui ca ai avut un client, Oliver n-a lăsat pe niciuna sa înceapă pana nu a testat-o el. Spune el și ea începu deja sa simtă frica în vene, nu o credea și asta era de rău.

Bărbatul își muta apoi mâinile mai sus pana ajunsese la chilotii fetei și trase ușor de material, acesta lipindu-se imediat la loc de pielea fetei făcând-o sa sasai, gest pe care bărbatul îl considera unul de placere, pe când era unul de scârbă, fata abtinandu-se sa nu-i completeze fata cu un pumn.

Încearcă să mă seduci (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum