Julie privea speriata spre cei doi bărbați, erau identici, diferențele între ei erau atât de minore și ese înjura mintal pentru cât de proasta putea fi, bărbatul în bratele căruia se afla era cu siguranță mult mai înalt și cu un corp mult mai lucrat, culoarea ochilor sai fiind mult mai intensă și profunda, pe când celalalt era o idee mai scund, ochii sai nu aveau acel ceva ce o innebuneau pe Julie, avea un început de barbă, iar corpul sau era mai suplu și cu siguranta frizurile le erau diferite.
-Mark, ce dracu încerci sa faci? Îl auzi pe bărbatul din bratele ei vorbind. Pana și vocea le era diferita doamne, cât de proasta pot fi?! Cum de nu am observat!?
-Ai spus ca nu o sa lași pe nimeni sa se bage între noi! Mi-ai promis! M-ai mințit! Nu o sa o las pe curva asta sa mi te ia! Spune el arătând cu pistolul spre ea, bărbatul o împinse în spatele ei și se poziționa în fata ei impunător.
-Nu o sa îndrăznești sa faci nimic! Tipa el nervos și se apropie de el, în timp ce Julie își desface rapid cu mâinile tremurandu-i sireturile rochiei, pentru a se putea mișca.
-Nu te apropia! Spune Mark și îl împinge pe barbat, acesta căzând lângă perete. Nu ma fa sa te omor și pe tine odata cu ea! Urla acesta, în timp ce Julie îl privi urat, se uitase scurt spre el și îl văzu speriat, își concentra însă privirea spre Mark și ii văzu furia din ochi.
-Curva ești tu! Spune Julie și cu o mișcare își ridica piciorul și ii lovi pistolul, acesta căzând în cealaltă parte a camerei, undeva sub un dulap. Julie se apropie rapid de el și îl apuca de guler, îl trânti la podea pe burta și ii întoarse mana la spate. Apoi îl incalcese urcandu-se peste el cu picioarele poziționate pe lângă corpul ei, astfel încât sa îl blocheze, îl trase de par și ii ridica fața aproape de a sa.
-Nu vrei sa te pui cu mine. Șopti ea strângând din dinți. Ai face bine sa nu joci jocurile pe care nu le poți câștiga. Spune și ii dădu drumul parului, apucase șiretul lung al rochiei și începu sa ii lege mâinile la spate cu cât mai multe noduri pe care cu siguranta nu se vor desface ușor, extrem de strâns și dureros pentru el.
Julie se ridica mulțumită și își privi brunetul care se uita confuz spre ea și spre corpul celuilalt bărbat pe care ea tocmai îl doborase si linistise pentru moment. Mergea calm spre el și vru sa îl ajute sa se ridice însă acesta nu ii accepta ajutorul și se ridicase singur. O prinse de șolduri și o lipi de perete. Își lipi brutal buzele de ale ei, ignorând protestele și gemetele de durere a celui ce se afla pe podea.
-Cum ai făcut asta? Spune el muscandu-i buza dureros, apoi o privi surprins, începând sa cutreiere zona coapselor fetei.
-Cand stau într-un mediu ca al meu înveți sa te aperi. Spune făcându-i cu ochiul și apoi ieșind din strâmtoarea bratelor sale. Acum, ai de dat niște explicații. Spune ea fixandu-l cu privirea și arătând cu degetul spre corpul bărbatului.
-Idiotul asta este fratele meu geamăn, numele sau este Mark. Spune ridicandu-l și asezandu-l pe un scaun. Îți voi spune mai multe imediat. Spune și deschide ușa camerei. Harry, Jacob, veniți aici! Spune el mai tare, imediat apărând în fata lor doi bărbați imenși și puternici, care se uitau confuzi la scena din fata lor.
-Domnule, ne-ați chemat... Începe unul dintre ei sa vorbească iar el aproba rapid din cap.
-Da, luați-l pe Mark de aici și dați-i tratamentul. Spune el dur și face semn spre Mark, câte râdea ca un psihopat pe scaunul sau, bărbații executa și îl prind de umeri ridicandu-l și ieșind rapid cu el, ușa este închisă și toată atenția lui este focusata pe "blonda sexy și periculoasa" asa cum o numise el.
-Mark este bolnav, în urma accidentului iubitei sale Amanda care era însărcinată in opt luni și a murit acesta și-a pierdut mințile, s-a întâmplat acum cinci ani, a fost pierdut, era îndrăgostit nebunește de ea, părinții noștri au fost uciși acum mult timp și am rămas doar noi doi si sora noastră Izabela, Izabela s-a căsătorit acum sapte ani cu un bărbat cu douăzeci și trei de ani mai mare decât ea, ea era mai mare decât noi, noi aveam doar optsprezece ani, a făcut asta pentru ca era obligata, acesta o violase și o lasese însărcinată, la patru luni după ce s-au căsătorit ea s-a sinucis, aruncându-se de pe acoperișul blocului în care locuia. Mark nu a rezistat acestor șocuri plus multor altora. Vorbea el cu greu privind spre geam.
CITEȘTI
Încearcă să mă seduci (+18)
Romance-Nu-mi plac mincinoasele, micuțo, și tu știai asta cel mai bine, nu-i așa? Știi ce vei păți acum? Mârâie el printre dinti prinzandu-i parul în pumn și dându-i capul pe spate. -Încetează, nenorocitule! Rabufneste Julie muscandu-si buzele exagerat pan...