Capitolul 17-Ești o mincinoasă 🔞💦

5.5K 283 75
                                    

Nenorocitul! Spune ca ma iubește și el ma inseala! Agh inima ratată de ce simți iubire pentru nemernicul ala?! Doamne! Nici măcar nu îl cunosc, ce e în neregula cu mine?! Gândi Julie frustrata și se apropie din ce în ce mai tare de camera însă nu văzu pe nimeni, dar apoi ca prin minune aparu o bruneta în peisaj.

Julie simțea cum ia foc și își dorea asa mult sa se ducă sa o arunce de la etajul 9 la care se aflau, ii privea mersul era o bruneta miniona, îmbrăcată sumar cu o rochie din latex roșie câte ii ajungea fix pana sub fund.

II privi câteva secunde și niște lacrimi ii apărută pe obraz când o văzu punându-i-se în poala și sarutandu-l de parca viata ei ar depinde de asta. Se întoarse rapid și pleca înapoi în camera ei unde se baga în pat și încerca să adoarmă dar atunci un gând mai interesant ii aparu în minte, avea de gând sa le strice seara.

Se ridica automat din pat și își arunca căruciorul acesta căzând pe o parte, apoi o vaza ce stătea pe biblioteca de lângă cazu și ea iar Julie se așeza fix între ele începând sa urle de durere și sa îl strige pe Ryan.

Auzind strigatul disperat al lui Julie Ryan se ridica instant lăsând-o pe bruneta confuză și se îndrepta spre camera ei urmărit atent de Renatta. Deschise ușa speriat și când văzu imaginea din fața lui ramase socat.

-Julie, iubito, esti in regula? Întreba el speriat și o ajuta sa se ridice, dar apoi își aminti ca ea nu putea sa stea în picioare asa ca o luase in brațe apucandu-i și genunchi.

-Ryan... Șopti fata speriata. Cine e ea? De ce se uita asa la mine? Se panica fals Julie rapid. Ryan.... Ryan și ea vrea sa îmi facă rău?! Ryan te rog! Spuse fata într-o șoaptă la urechea lui.

-Shhh, gata, scumpo, liniștește-te. Renatta e doar prietena foarte buna. Ii spuse calm la ureche mângâindu-i cu grija parul.

-Mi-e frica, Ryan, mi-e frica de ea. Șoptește Julie prinzandu-i mana cu putere, putere pe care Ryan nu înțelegea de ce o are. Te rog nu ma lasă. Te rog stai cu mine. Te rog nu ma părăsi și tu. Spune ea cu glasul stins iar Ryan aproba.

-Ma intorc imediat. Ii șoptește el și se ridica apucand-o pe Renatta de talie, moment în care Julie simți cum voia sa ii scoată ochii tarfei.

O conduse pana la ușa și o prinse strâns în brate sărutând-o pasional și mangaindu-i spatele.

-Ne vedem mâine, iubito. Ii spune el și o privește cum pleacă, simțind cum cineva îl privește, însă ignora acea senzație și își lua paharul band încă puțin din el și admirând peisajul frumos al orașului.

Lăsase apoi paharul și se îndrepta spre camera ei, neștiind ca Julie asistase la toată scena de mai devreme, și privind-o cum stătea imbufnata atunci când acesta deschise ușa, ii zambise cald și se dezbracă rapid, rămânând doar în boxeri și așezându-se lângă ea în pat și strângând-o în brate, amândoi adormind rapid.

Diminețile treceau rapid în același mod, Julie trezindu-se singura în pat, apoi gatindu-si ei și lui Ryan care ca deobicei nu apărea, apoi orele și le petrecea citind și așteptându-l, ziua scurgandu-se greu, ea simțind cum înnebunește in așteptarea lui, apoi când noaptea venea Ryan se întorcea și fără sa ii adreseze niciun cuvânt o lua în brate și adormeau, însă doar el dormea, Julie stătea și îl privea în încercarea de a găsi răspunsul întrebărilor sale, răspuns pe care nu-l gasea.

Însă de data asta avea sa fie diferit, era ceva ce Julie își propusese, stătuse treaza, deoarece toată ziua dormise acest lucru fusese ușor, iar când acesta deschise ochii și o văzu în fata lui zâmbind diabolic incremeni, nu își dorea sa trebuiască sa o confrunte, pur și simplu nu putea fi capabil de asta.

Încearcă să mă seduci (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum