Capitolul 9-Ce fantezii ai cu mine? 🔞

6.8K 330 67
                                    

-N-ai idee cu ce te joci, iubito, spune apucandu-i strâns parul în pumn și tragandu-i capul pe spate, ii apuca marginea chilotului și își plimba mana din ce în ce mai jos pana ajunge acolo unde își dorește. Ce îți place cel mai mult? Întreabă el în timp ce se juca cu breteaua lenjeriei sale.

-La ce te referi? Geme fata ușor și se depărtează ușor de corpul lui, atunci când el o ridica mai sus. Ii trage jumătate de lenjerie în jos de bretea și admira fata din fata lui, era extrem de frumoasă, naturala și se comporta extrem de senzual, ceea ce îl răvașea complet, fata isi bagase din nou mâinile în parul lui și nu înțelegea ce se întâmplă cu ea și de ce făcea asta.

-Ma refer dacă îți place oral, anal sau normal? Spune și își baga mana brusc în lenjeria ei, mangaind ușor zona și privind-o pe fata cum se înroși brusc și se blocase uitându-se la el fix, ar minți dacă ar spune ca ceea ce ii face acea fata nu era ceva uimitor, pentru ca fata asta avea un efect asupra lui amețitor.

-Umm, eu... Eu nu... Umm... Vreau sa spun ca... Um... Se bâlbâi ea pierduta în ochii lui, atingerea lui era plăcută oarecum, dar era inconfortabil pentru ea în acel moment, era un sentiment ciudat pe care îl simțea înăuntrul ei.

-Răspunde sincer. Îți voi îndeplini orice fantezie. Ce fantezii ai cu mine, iubito? Spune și ii musca dureros lobul urechii. Haide, iubito, spune-mi, sunt aici pentru tine. Spune în timp ce se juca la intrarea ei.

-Eu, eu.... Eu nu... Te rog.... Las-o balta... Te rog... Hai sa nu... Spune fata grăbită încercând sa iasă din strâmtoarea lui, însă el o prinse mai bine de talie și o lipi de el, fiind la câțiva centimetri unul de celalalt.

-Spune-mi sincer, vreau sa știu, îmi place sa îmi satisfac la maxim partenerele. Spune el brusc și își baga degetul în ea, făcând-o sa înghețe și pe el sa geamă pierdut. Atât de strâmtă.... Cum? Spune privind-o cum pieptul ei se ridica extrem de rapid.

-Eu..eu.. Se bâlbâi iar dar se opri, nu mai avea niciun sens, de ce lăsase lucrurile sa meargă asa departe? Era o toanta, acum ce putea sa facă sa scape, era ca și moarta! Ii venea sa se împuște și sa scape, dar ceva o oprea, dar nu știa ce.

-Doar nu ești... Însă își opri fraza atunci când o vedea atât de speriata. Cum de? Întreba el și își scoase degetul dinăuntrul ei. O privi confuz și își ridica sprânceana într-un semn de 'aștept un raspuns' răspuns pe care Julie nu îl avea și nici nu știa de unde sa îl ia.

-Eu... Începu ea, dar se opri din nou, se grăbi în momentul în care realiza în ce ipostaza e sa își ia maioul pe ea, acoperindu-se puțin.

-Vreau adevărul! Acum! Spune el brusc apucand-o strâns de talie și trăgând-o exact în dreptul sau, privind-o adânc în ochi și forțând-o sa vorbească, iar Julie știa ca dacă nu inventa ceva rapid o dădea și mai rău în bara.

-Tatăl meu credea ca sunt o târfă, ca mi-am pierdut virginitatea și ca i-am pătat onoarea, apoi a găsit o metoda sa ia bani pe mine și m-a trimis aici, nu i-am spus ca sunt virgina pentru ca unu: cel mai probabil nu m-ar fi crezut și doi: nu m-a lăsat sa o fac, nu a vrut sa ma asculte și trei: nu voiam sa ma vândă unui om pentru ca sunt virgina și sa ia mai mulți bani pe durerea mea. Inventa Julie rapid o poveste care era evident falsa, însă fusese cel mai credibil lucru pe care îl putu inventa în acel moment și era oarecum mulțumită de ceea ce gândise, spera doar sa o creada.

-Sa te cred? Spune in timp ce o trase ușor și plăcut de par în jos și începu sa ii sa sarute gatul cu mare grija, mușcând-o extrem de tare de san, făcând-o sa scanceasca de durere. Numele tău nu e Tina, nu? De ce îmi faci asta? Spune continuând sa ii strângă soldurile in mâini și sa ii muște pielea.

-Numele meu e Julie. Recunoscu ea într-un impuls pe care nu-l înțelegea, voia măcar ca bărbatul fermecător din fata ei sa ii știe numele. Te rog... Știu ca a mințit în legătură cu mine... Te rog nu îmi fa rău... Te rog... Se ruga Julie și era o rugăminte reala, nu voia sa complice situația și mai mult, nu voia sa se ajungă la altceva.

-Julie, tu vrei sa fii o târfă? Vrei sa iei banii pe corpul tău de la foarte mulți bărbați? Ce voiai tu sa realizezi, Julie? Julie... Ce nume frumos. Zambi el și o saruta ușor pe buze, punându-i fusta la loc și dându-i sutienul pe care fata și-l puse grăbită, apoi acesta își îmbracă cămașa și sacoul.

-Nu, dar nu am putut face absolut nimic în legătură cu asta... Voiam sa fiu o simpla profesoara cu o viata normala și foarte plictisitoare. Spune ea dându-și ochii peste cap și aranjandu-se pe cât posibil.

-Julie... De unde știi sa dansezi atât de bine la bara? Spune acesta asezandu-si o mana pe coapsa ei și strângând-o usor.

-O prietena avea o bara in camera ei, făcea strip-tease și m-a învățat și pe mine câte ceva. Spune grabita, chinuindu-se sa inveteze lucruri pe care spera din tot sufletul sa nu le uite și sa nu se dea de gol din nou din cauza prostiei ei.

-Julie, tu vei fi dansatoare la bara într-un club destul de bun pentru tine. Nu te voi forța să îți pierzi virginitatea pana nu alegi tu ca a venit momentul sa o faci. Și o vei face cu mine. Spune și ranjeste pervers spre ea. Deși voi mai avea parte de corpul tău, spune sarutandu-i distras umarul, din când în când, continua el atras de pielea ei fina.

-Domnule.... Asta... E.... Mulțumesc. Spune Julie entuziasmata în mintea ei ca ii ieșise, o crezuse și asta era un lucru foarte bun, chiar dacă ultima parte o infiorase, măcar nu avea sa o facă fără voia ei și poate va reuși sa scape pana atunci.

-Poți sa îmi mulțumesti in alt mod, dar ne vedem mai târziu pentru asta. Ii zambi el, făcându-i cu ochiul și apoi își scoase telefonul începând sa butoneze atât de rapid încât Julie se simți ametita, abia putea sa se concentreze, însă nu apuca sa vadă absolut nimic, intra de pe o conversație pe alta, scriind mesaje rapid, iar Julie se simți bulversata, poate ca era de la neliniștea ce o simțea în tot corpul ei.

-Tot vreau sa iti dai peruca aia jos când ne vom vedea data viitoare. Spune și se uita spre in momentul în care își oprise telefonul. Pe lângă multe alte lucruri pe care vreau sa le dai jos. Spune el rânjind în timp ce Julie roși, înghițind în sec, nu avea sa mai accepte niciodată asa ceva fa misiune și asta era clar!

-Am ajuns. Spune când mașină se opri încet. Bărbatul ieși și apoi o ajuta și pe ea sa o facă, Julie își apuca geanta rapid și și-o puse pe umăr. Vrei sa îți ducă cineva geanta? Spune acesta grăbit uitându-se în fata.

-Nu, e foarte ok asa. Spune Julie și își ținea și mai strâns geanta, dacă ar știi el ce avea ea în geanta ar fi ucis-o pe loc, spera totuși sa nu afle.

-OK, acum haide. Spune prinzand-o de mână și ducând-o spre intrarea într-un club numit 'Sensuality is a drug' ceea ce o făcu pe Julie sa tremure ușor înfricoșata dându-și seama ca ea chiar va trebui sa danseze jumătate dezbrăcată în fata multor bărbați sau poate și femei ce și-ar dori sa o atingă în multe feluri și locuri care cu siguranta nu o incantau deloc.

Intra pe acea ușa și ochii ei se marira, mobila era de un rosu sângeriu, erau foarte multe scene micuțe pe care erau amplasate barele speciale pentru strip-tease, moment în care Julie se simți rusinata de ceea ce urma sa facă, totul era luxos și cu bun gust aranjat, chiar dacă era un club.

-Intra. Spune și ii face semn sa meargă în fata sa doar pentru a o putea admira pentru încă câteva momente, o împinse brusc în perete, stand cu spatele la el și începu sa ii sarute gatul lent.

-In seara asta îți voi face o vizita. Vreau sa fii în cea mai frumoasa lenjerie pe care o găsești pe aici, întinsă pe pat pe față, cu fundul ușor ridicat. Asta va fi la ora 00:00 fix. Spune și bărbatul dispare brusc lăsând-o confuză și întrebându-se de ce și ce avea de gând sa ii facă.

~oare ce se va întâmpla la 00:00? :))) ~

CE BINE E CÂND AI NEEET 😍😂MI-E DOR DE ROMÂNIA 😂unde ai netul atât de buuuun, doamne :)))

La 50 voturi și 25 comms capitol nou❤️

Încearcă să mă seduci (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum