Capitolul 10-Ești a mea 🔞

7.4K 323 38
                                    

Își lasă geanta pe patul imens din fata ei, avea cearșafurile negre, iar pernele erau tot negre, tapițeria patului era de asemenea neagra, parchetul era de un gri deschis, avea un birou alb imaculat și niște dulapuri albe, camera fiind vopsita negru cu tavanul alb, avea un geam destul de mare pe care intra destul de multa lumina.

Se îndrepta brusc spre baie, își dăduse seama care era baia deoarece existau doar doua uși, una pe care intrai și alta care ducea spre ușa, deschise usa băii brusc și intra, se apropie ușor de oglinda și amutii, gatul ei era plin de mușcături și alte semne, trase de bluza în jos și era la fel.

-Ce mi-ai făcut?... Șopti speriata Julie, apăsând ușor și apoi suspinând. Sa vezi ce îți fac eu, idiotule. Vorbi în continuare cu voce tare privindu-se în oglinda.

-Ce îmi faci, iubito? Spune o voce dura în spatele ei, treserand atunci când soldurile ii sunt prinse de doua mâini puternice și este presata de vasul chiuvetei.

-Um, eu... Eu... Începe fata bâlbâit însă își retine orice cuvânt pe irațional pe care urma sa îl spună atunci când este întoarsă cu fata spre el și sarutata brusc de acesta.

-Dacă îmi spui ce fantezii ai cu mine, atunci o sa iti spun și eu. Spune rânjind făcându-i cu ochiul și sarutandu-i coltul gurii. Ești asa simpatica, spune și o ridica în bratele sale forțând-o sa își incolaceasca picioarele în jurul sau.

-Eu... Începe fata iar, dar se pierde atunci când bărbatul ii atinge fața ușor cu vârful degetelor.

-Tu... Tu ai sa te pierzi asa ușor în lumea mea, încât nici nu vei știi când ai intrat în ea și când nu vei mai avea nicio șansă să scapi din ea. Spune și o saruta iarăși, gândurile lui erau simple, își dorea sa o aibă și apoi și-ar fi revenit la viata lui normala, cel puțin își dorea, însă nu știa ca viata nu le oferă pe toate asa cum își dorește el.

-Vreau.... Începe fata dar e oprita iarăși de bărbat.

-Da, știu, scumpo, ma vrei pe mine, știu, stai liniștită ma vei avea curând, dacă te face sa te simți mai bine sau poate vrei sa te fac eu sa te simți mai bine? Spune el și iese din baie rapid, o așează pe biroul pe care îl avea și începe sa vorbească iarăși.

-Avem timp pentru astea mai târziu, iubito, nu-ți fa griji. Acum. M-am întors sa iti spun de spectacolul pe care îl vei avea astăzi, îți alegi un costum din cele din dulap și cobori, îți alegi ce bara vrei tu, poți sa te machiezi dacă vrei și apropo, trebuie sa porți o peruca aici. Bănuiesc ca te vei descurca. Ne vedem diseară, scumpo. Spune și ii face cu ochiul și apoi iese grăbit din camera.

Julie rămâne confuză și privește în jurul sau, era nelinistita și nu avea idee ce urma sa facă, era supărată pe ea ca reacționa în felul acela la atingerile lui, nu avea idee ce era în mintea ei, probabil nimic, își venea sa se plesnească ca să se trezească însă știa ca era degeaba, avea ceva ce o atrăgea spre el, dar nu știa ce, se simțea ca cea mai tâmpită persoana.

Se întinse pe pat și se gândi ce sa facă, își privi ceasul de pe perete și observa ca era 17:27 mai avea timp pana la 00:00, însă va putea sa facă ce ii cerea șeful ei? Nu era sigura despre ce trebuia sa facă, intra trebuia sa aibă grija, dacă risca sa îl enerveze poate afla cine era.

Gândurile și grijile o obosisera, adormi imediat, se trezi speriata și se uita la ceas după câteva ore bune, era 22:53 mai avea doar o ora și el avea sa își facă simțită prezența.

Se îndrepta grabita spre baie și începu sa își spele corpul, corpul ei era atât de relaxat sub aburii calzi, iese apoi din baie, își usucă parul și apoi doar într-un prosop iese grabita din baie și se îndreaptă spre dulap, o gramada de haine, costume și asa mai departe se aflau acolo.

Încearcă să mă seduci (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum