Capitolul 20-Nu te pune cu o polițistă🔞

5.6K 236 27
                                    

-Vreau sa te aduc pe culmile plăcerii întotdeauna. Doamne, iubito, nici n-ai idee câte vreau sa iti fac acum ca ești a mea, doar a mea. Te-aș tine aici o veșnicie și nu ți-aș mai dai drumul niciodată. Spune el aprins, privind spre corpul blondei.

-Esti obsedat. Spune ea chicotind. Nu putem trai doar din sex. Spune ea dându-și ochii peste cap și se trezi trântita de perete cu picioarele în jurul soldurilor lui.

-As putea sa trăiesc doar din sexul cu tine. Spune el maraind. Fata scanci ușor, simțind un incomfort in zona intima. Te doare? Spune el blând mângâindu-i blând parul auriu.

-Putin. Spune ea încet punându-și mâinile în jurul gatului sau si depunând un sărut scurt pe obrazul sau.

Un bâzâit puternic de aude, Ryan fiind forțat sa o lase pe Julie sprijinita de perete, frustrata, muscandu-si buza stresata și privind spre mușchii spatelui sau ce erau încordați și arătau extraordinar de bine după părerea ei, se sperie apoi când dădu ochii cu niște zgârieturi pronunțate pe spatele lui.

Ryan apuca nervos telefonul, deoarece momentul lui cu Julie fusese distrus într-o oarecare măsură, și se îndepărta considerabil de Julie când văzu numele Matt pe ecran.

-Ce-i Matt? Ți-am zis ca nu vreau sa fiu deranjat! Spune Ryan le un ton dur strângând telefonul puternic în mână. Matt era cel care coordona foarte multe lucruri prin mafie, fiind un om fidel ce nu l-ar trăda niciodată pe Ryan, iar Ryan știa foarte bine asta, doar părinții lui îl crescuseră.

-Ryan, frate, avem o problema. Mark... Începu el sa spună, suflând ușor și pregătindu-se sa ii dea o veste foarte importanta.

-Ce e cu Mark? Întreba Ryan surprins, era convins ca starea lui era perfect în regula, cel puțin asa trebuia sa fie.

-Mark nu evoluează bine, iar Renatta vrea sa îl vadă urgent. În seara asta la opt la restaurantul lor, a zis ca dacă el nu va veni va rupe logodna. Spune el rapid așteptând reacția lui care întârzia sa apară, îl auzi oftând și apoi apelul fu închis, Ryan sprijindu-se de un perete și lăsându-și telefonul sa cada pe podea.

Julie auzise zgomotul și făcându-și griji se grabise sa ajungă la el, când îl găsise atât de confuz își dăduse seama ca ceva rău se întâmplase și se ruga sa nu aibă legătură cu ea sau cu bruneta care i-l furase pentru ceva timp și acel moment în care își aduse aminte de o opri în loc, privindu-l și făcând ochii mari.

-O doamne ce proasta sunt. Șopti Julie prinzând în mana coltul mesei și strângând puternic, echilibrul ei dispăruse.

-Julie? Întreba el când o zări în câmpul sau vizual. Ești în regula? Întreba el apucandu-i telefonul ce din fericire pentru el era întreg și punându-l ușor pe masa ce se afla în spatele lui și începu sa se apropie de ea.

-Da. Șopti ea încercând sa își recapete suflul.

-Îmbracă-te. Trebuie sa plecam. Ii porunci el și se depărta de ea, nu era in cea mai buna stare a lui, asa ca nu se putea îngrijora și de Julie atunci când singura lui ruda a lui era pe moarte.

Julie asculta pierduta și se duse sa își îmbrace rochia de noaptea trecuta ce era extrem de sifonata însă nu conta, își stersese puținele urme de machiaj și urca înapoi, în tot acel timp Ryan reușise sa ajungă înapoi în port.

-Grăbește-te, Julie. Nu am mult timp! Spune el și o prinde de mana ajungând în câteva secunde jos de pe vas și urcând cât ai clipi în mașină luxoasa a lui Ryan.

-Pot sa știu și eu ce ai? Întreba Julie frustrata punându-și mainile în piept.

-Nu. Normal ca nu. Spune el pe un ton dur. Te voi duce acasă și ne vom vedea când voi termina ce am de făcut. Spune el răspicat.

Încearcă să mă seduci (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum