Capitolul 2-Oupsie, esti mort acum 🔞

8.9K 327 26
                                    

-Să-i spui idiotului de Will să-și bage chiloții ăștia în fund, spune Julie fluturandu-i materialul aproape inexistent în fata lui. Și de asemenea transmite-le ca dacă scap cu viata din rahatul asta o sa ii omor pentru ca m-au trimis aici și pentru zdrențele astea. Spune ea apucand nervoasa umerasul cu asa zisele haine.

Intra nervoasa in mașină, in timp ce șoferul ei stătea și privea absent porțiunea ocupata de prostituate și ii părea rău că urma sa o vadă pe Julie acolo, îmbrăcată ca ele, jucând rolul de a fi una dintre ele.

Nu dorea sa vadă o astfel de scena, mereu i-a plăcut sa o vadă ca pe 'femeia perfecta, extrem de dura ce putea sa omoare pe oricine fără niciun stres', adevărul era ca o plăcea mult, dar ea nu avea timp sa îl observe, însă pasiunea lui pentru ea creștea cu fiecare moment.

Tinea la ea, se comportase exemplar cu el și avusese grija de el, îl scăpase de la a dormi sub poduri din lipsa fondurilor financiare și ii oferise o viata, ar fi făcut orice sa o scoată de acolo, însă el era doar un pion în toată nebunia de acolo.

In tot acest timp Julie îmbracă acele materiale oribile și iesi înnebunită de modul în care arata, spărgând liniștea gândurilor lui Harry, realiza ca arata oribil și ca arata ca una dintre cele care ii vor fi colege de munca, iar acest gând ii creștea nervii care atingeau cote inimaginabile.

Cum ar putea sa sa joace un rol de genul când ea nu a văzut vreodata o persoana care sa fie parte din acea categorie? Cum au putut sa o trimită pe ea cu 0 experienta în domeniu? Sa trimiti un agent sub acoperire care nu și-a studiat cazul suficient, indiferent de cât de priceput e, e sinucidere curata.

-Și acum? Spune ea privindu-l fjx în ochi, pieptul i se ridica și cobora într-un mod dureros și extrem de rapid, frica și tensiunea pe care o avea acum in tot corpul era de neoprit, era speriata și era ceva normal, ea nu era omul potrivit în acea conjunctura.

Ochii bărbatului ii analizau decolteul, însă blonda paru sa nu observe acest aspect, inafara faptului ca Julie avea din perspectiva lui o personalitate minunata arata genial, putea fi comparata ușor cu un model internațional, iar ea mereu era complexata de cum arata.

I se spusese in mod repetat cât era de frumoasă de toți bărbații pe care ii cunoștea la petreceri de lux unde ea juca rolul de spion sau în orice alta misiune, însă ea nu se simțea bine.

Iși vedea sânii exagerați de mari și incomozi, mereu atrăgeau priviri și asta o exaspera, nu ii plăcea asta deloc, se simțea expusa.

Talia ei era mult prea mica scoțând și mai mult în evidenta mărimea sânilor, iar soldurile ii erau proeminente. Corpul ei arata bine, insa ea nu era genul de persoana care sa adore asta.

-Asta e pentru tine. Trebuie sa te aperi cumva. Spune el spargandu-i gândurile, imediat inmanandu-i un pistol micuț ce avea amortizor, nenorocitii se gandisera la tot inafara de faptul ca ea nu poate sa facă misiunea aia. Plus asta. Spune indicând spre o geanta, care știa ca avea extrem de multe lucruri în ea.

-Și unde ai vrea sa mi-l bag? Spune ea cu un ton ridicat, încercând din răsputeri sa se liniștească, nu se putea prezenta asa, trebuia sa fie liniștită și cu o atitudine de pitipoanca proasta, ce rol mai ușor de atat putea primi, pfaa.

-Aici. Spune ridicandu-i fusta neagra și introducandu-i pistolul în marginea lenjeriei. Ai grija de tine, Julie. Spune strângând-o de mana. Nu vreau sa pățești ceva. Spune el blând, privind-o cu mila, fata își scutura capul, nu avea nevoie de mila nimănui și îl asculta în continuare.

-Trebuie sa ajungi acolo, spune arătându-i cu mana zona, ar trebui sa te descurci, apropo Erika e îmbrăcată într-un maiou rosu, foarte scurt, mai scurt ca al tău, o fusta de blugi albastra și niște tocuri galbene. Spune el pufnindu-l ușor rasul.

Încearcă să mă seduci (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum