Începuse sa se îmbrace sub privirea bărbatului ce o analiza amanuntit fără niciun fel de jena, ii plăcea ce vedea, fata arata bine și nu ii pasa ca el era un infractor și ea era o polițistă care pentru el va deveni una corupta, avea sa o folosească în multe scopuri murdare acum ca știa ce era cu adevărat.
-Îmi place fundul tău. Spune el râzând și trăgând-o în bratele sale, ui dădu cu grija parul pe cealaltă parte și începu sa ii sarute o porțiune de piele cu grija.
-Nu știu dacă sa spun mulțumesc sau sa te pocnesc. Ii șoptește ea stresata, deși se simțise minunat se simțea murdara, îl inselase pe Ryan, chiar dacă nu erau împreună ea se simțea prost.
-Eu zic sa fii fata bună dacă nu vrei sa ai probleme. Spune el mușcând ușor de pielea fetei făcând-o sa își muște buza pana la sânge. Acum haide sa îmi arăți. Nici măcar nu sesizase când bărbatul se imbracase însă cascase ochii când îl văzu îmbrăcat. Acum, arată-mi ce vreau sa stiu. Ii spuse el puternic si dintr-un motiv pe care Julie nu-l stia il ascultase.
II arătase tot ce isi dorea sa stie si apoi sarpele se făcuse nevăzut, promisandu-i ca nu va fi ultima data când se vor vedea si lansând-o pe ea tulburata, se gândea la ce făcuse, il considera vinovat pe Ryan ca era in stare sa se culce cu o alta femeie, dar ea făcuse același lucru, iar lucrul care o inspaimanta era ca Ryan nu era bărbatul pe care ea il numise sarpe.
Stia foarte bine ca ei nu erau impreuna, insa pentru ea tot ce tinea de Ryan era complicat in mintea ei si isi dorea ca macar acolo el sa ii aparțină ei.
Decisese sa lase subiectul Ryan deoparte si sa se concentreze pe ceva mult mai important si anume căsătoria ei cu Victor. Luase contractul si il aseza in fata ei, ii luase laptopul lui Will si incepuse sa il rescrie, insa specificând cu totul alte lucruri si anume ca toată averea lui o va avea pe ea moștenitoare, avea planuri mărețe pe banii lui si isi venea sa aplaude fericita de ideile extraordinare pe care mintea ei geniala le avea uneori.
Știind ca și el trebuia sa semneze, iar semnătura ei va fi doar de forma. Îl scosese rapid la imprimanta după ce se asigura ca arata impecabil îl inlocuise și pe cel nefericit îl arunca sub minunata canapea a lui Will.
Verifica camerele și îl văzu pe Victor antrenând niște studenți, în timp ce Will era într-o discuție aprinsa cu Tom, decisese ca avea suficient timp sa își verifice dosarul și sa vadă care vor fi următoarele misiuni ce ii vor fi atribuite, luând în considerare faptul ca se va întoarce în doar câteva zile, iar luni va fi din nou în biroul lui Tom pentru a-și afla noile misiuni, lucru ce o neliniștea.
Deși își dorise sa scape de misiunea în care fusese implicata fără să-și dorească, ceva din ea îi spunea ca trebuia sa afle în curând ceva important acolo și ca lucrurile nu aveau sa se termine prea curând.
Își alunga toate gândurile și începu sa citească din dosarul ei.
"Nume: Juliette Davis
Vârsta: 21 ani
Data nasterii: 01.01.2010
Părinți: Marianne Davis, Harold Davis
Înălțime: 1,75m
Culoarea ochilor: albastru
Loc de muncă: Agent Secret(FBI)
Lucrează din: septembrie 2028
Misiuni speciale completate ca student:
1. Informații despre K.Y. (Canada) ce au ajutat la prinderea lui. An 2026-luna ianuarie (cercetare drept student).
2. Prinderea lui Ivan M. (Rusia) an 2026-luna august (practica).
3. Prinderea asasinului Robert D. (Georgia) an 2027-luna martie.
4. Aducerea unei baze de date din cadrul FGS an 2028-luna septembrie.
Absolvent al: Academiei de Spionaj în anul 2028.
Misiuni completate în serviciu:
1. Asasinarea lui Henric Vider (Londra, 23 septembrie 2028)
2. Prinderea lui George Wilson (München, 14 octombrie 2028)
3. Arestarea Danielei Jackson (Canada, 30 octombrie 2028)
4. Asasinarea lui David și Luisa Robinson (Florida, 8 noiembrie)."
CITEȘTI
Încearcă să mă seduci (+18)
Romance-Nu-mi plac mincinoasele, micuțo, și tu știai asta cel mai bine, nu-i așa? Știi ce vei păți acum? Mârâie el printre dinti prinzandu-i parul în pumn și dându-i capul pe spate. -Încetează, nenorocitule! Rabufneste Julie muscandu-si buzele exagerat pan...