-Eu voi fi unul din paznicii de la barul în care vei lucra, în caz de probleme ma anunți și te scot de acolo, ai grija cu ei, sunt periculoși. Spune și o ridica într-un mod brutal, însă Julie înțelesese ca e pentru a nu se da de gol și a nu parea suspect, se comporta exact asa cum s-ar fi comportat orice paznic de aici, pentru ca niciunul nu dădea bani pe săracele fete ce își vindeau corpul fără voia lor și care le aduceau lor o groaza de bani.
Flavius continua sa o împingă pana ajunsese în fata lui Mark și fu băgată într-o mașină luxoasa, se așeza ușor pe bancheta și își ținu geanta strâns în brate, ușa ii fu închisă, iar Julie tresari speriata, măcar știa ca îl avea pe Flavius acolo și ca totusi era cineva în plus care o putea apară, desi nu ar avea nevoie de ajutorul nimănui, niciodată nu poți știi la ce sa te aștepți.
Mark se urca și el în mașină extrem de relaxat, dar totuși privirea sa era una extrem de dura, după câteva momente de la pornirea mașinii se întoarce spre ea și o analiza scurt, apasă un buton iar spațiul dintre partea din fata și cea din spatele fu despărțită de un geam negru, era un paravan, iar Julie isj dădu seama de ce are de gând barbatul.
Bărbatul ii întinse mana, iar Julie speriata i-o prinde, uitând pentru un moment ca ea este Tina acum și ca trebuie sa se comporte altfel fata de cum este ea de fapt, ajunsese trasa imediat în poala lui și ea începu sa se simtă incomod din cauza poziției în care stăteau, ea având picioarele despărțite, partea ei intima fiind presata exact de a lui.
-Arăți foarte bine, mai ales din acest unghi, spune el rânjind spre ea și dându-i breteaua maioului jos, Julie știa ca dacă de doua ori a scăpat de asta a treia oara nu mai avea absolut nicio șansă. Începu sa ii sarute ușor pieptul și cobora din ce în ce mai jos.
Săruturile bărbatului o nelinisteau și stia ca nu trebuia sa facă asta, trebuia sa fie Tina, dar ea era Julie și oricât ar fi încercat nu putea sa o aducă înapoi pe Tina, nu putea fi sigura pe ea, nu putea avea acea personalitate și nu putea sa para experimentata, mintea ei era vraiște și nu știa cum sa reacționeze mai exact.
-Mereu mi-au plăcut brunetele, dar tu ești o excepție extrem de bună. Ce zici sa iti dai peruca asta jos? Îi maraia în ureche în timp ce îi trăgea capul pe spate, trăgând-o de peruca usor. Vreau sa îmi bag mana în propriul tău par. Continua la fel lingandu-i acum gâtul.
-Ce-ce vreți sa spuneți? Întreabă Julie pierduta, de unde știa ca poarta o peruca? Arata exact ca și cum era parul ei adevărat, nu avea de unde sa își dea seama. Părea atât de real încât pana și ea ar fi crezut ca era parul ei. Își dădu o palma mintal, perucile alea costau atât de mult și nu erau bune de nimic dacă bărbatul în poala căruia stătea și-a dat seama din prima ca nu e parul ei adevărat.
-Iubito, nu m-am născut ieri, crezi ca n-am mai văzut peruci vreodată? Spune și îmi dezlipește ușor peruca. Oh, tot o blonda și pe dedesubt. Spune maraind de placere, muscandu-i apoi dureros gatul, cauzând o caldura inexplicabila în pântecele lui Julie.
-Nu, te rog, nu. Spune Julie speriata, încercând sa ii dea mana de acolo, dacă afla cine era ea cu adevărat era moarta, deși pana la urma și cu și fără peruca fata tot i-o văzuse asa ca mare paguba nu era.
-De ce? Spune el privind-o fix în ochi. Ce ascunzi, iubito? Ii mârâie în ureche și apoi ii musca senzual lobul urechii. Corpul lui Julie se cutremura, pieptul ei urcând și coborând într-un mod alert și nu era de frica, corpul ei reacționa ciudat la atingerile bărbatului atrăgător din fata sa, reacționa într-un mod pe câte ea nu îl înțelegea pentru ca nu mai avusese parte de asa ceva niciodata.
-Ni-nimic. Ce-ce as putea sa ascund? Spune fata încercând sa își calmeze respiratiile, aparent toate cursurile de actorie și misiunile prin care trecuse nu o ajutau în momentele de genul, era absolut degeaba dacă ea nu se putea controla absolut deloc și acționa impulsiv și total incoerent.
CITEȘTI
Încearcă să mă seduci (+18)
Romans-Nu-mi plac mincinoasele, micuțo, și tu știai asta cel mai bine, nu-i așa? Știi ce vei păți acum? Mârâie el printre dinti prinzandu-i parul în pumn și dându-i capul pe spate. -Încetează, nenorocitule! Rabufneste Julie muscandu-si buzele exagerat pan...