Gahyeon szemszöge:
Ahogy mentünk fel a lépcsõn hatalmas pánik lett úrrá rajtam. Vajon mi lehet az oka annak, hogy az igazgató személyesen jött le értem? Remélem nem jött rá a viszonyomra Jungkookkal. Remélem. Chaerin mellettem jött végig, majd belépve az igazgatóiba, helyet foglaltunk az iróasztal elõtt. Az igazgató megvárta, míg beléptünk, aztán becsukva maga után az ajtót leült elénk az irodai asztalhoz.
-Esetleg valami gond van?-kérdezte mellékesen a menedzserem.
-Csupán csak annyi, hogy változtatni kell Gahyeon étrendén.-ahogy ezt kimondta, ledermedtem, majd magamra néztem. Ennyire látszik, hogy felszedtem pár kilót?
-Ugye nem azt akarja, hogy koplaljon szegény lány? És ha nem olyan vékony, mint SuA, akkor mi van?-kelt ki magából Chaerin.
-Milyen étrendrõl lenne szó?-szálltam bele átgondolva, mire elém nyújtott egy papirt. Ahogy olvastam, miket kéne ennem napi szinten, ledöbbentem. Komolyan ilyeneken kell most élnem?
-Csak azt eheted ami a lapon van. Semmi plusz. Nagyon sokan észrevették, hogy híztál.-emlitette meg az igazgató. Láttam, hogy a menedzserem valamit mondani készül, de megelõztem.
-Értettem.-egyeztem bele. Úgy se mondhatok ez ellen semmit. Pedig azt hittem, hogy a fûzõ jó megoldás lesz.
-Ezek szerint minden világos. Nos akkor végeztünk is. Remélem már nagyon készültök a comebackre.
-Teljes mértékben odatesszük magunkat.-erõltettem mosolyt az arcomra.
-Ezt már szeretem.-csapta össze kezeit.-Akkor legközelebb találkozunk.-búcsúzott, majd elköszönve leléptünk menedzseremmel az oldalamon.
-Bárcsak visszatudtam volna valamit szólni. De miért mentél bele olyan könnyen? Miért nem engedted, hogy megvédjelek?-kérdezte sértetten Chaerin.
-Ilyen a szórakoztatói ipar. Azt hittem te jobban tudod.-mondtam neki egyértelmûen.
-Igazad van. De ez akkor se helyes.-rázta a fejét.
Kiérve a kocsihoz vettük az irányt, ahol a többiek már vártak.
-Mi tartott ilyen sokáig unnie?-kérdezte tõlem Yoohyeon nyávogva. Odaadtam neki a papirt, majd olvasni kezdte. Mivel a többiek is kíváncsiak voltak, Yoohyeon-t körül állva olvasták õk is. Dami furcsállva nézett végig rajtam.
-De hisz nem is vagy kövér.
-Ezek szerint mégis.-vontam vállat, mire szúrós szemmel néztek rám.-Valami rosszat mondtam? Ha az igazgató ezt mondja biztos igy van. De mehetnénk? Errõl a témáról meg nem akarok többet beszélni.-szálltam be az autóba. Kis várakozás után a többiek is beültek. Chaerin beült a kormány elé és indultunk is a forgatás helyszinére.
Miután megnéztünk pár helyszint, hazafele tartottunk. A furgonban olyan nagy hangzavar volt, hogy nem tudtam követni a történéseket. Mindenki Jeju Islandrõl beszélt, hogy milyen gyönyörû hely és hogy milyen jól fog passzolni az MV-be. Elõvettem gyors a telefonomat és megnyitottam Jungkook üzenetét.
"Ráérsz este 9 körül?"
"Légyszi. Beszélnem kell veled egy fontos dologról."
9 körül? Örülök, ha 8-ra visszaérünk a dormba és alhatok, de nem hagyhatom cserben, elvégre "fontos dolog"-ról van szó. Visszairtam neki egy "igen"-t majd megkérdeztem még, hogy mirõl lenne szó.
"Mindent elmagyarázok, csak ne menj fel a netre."
Jó, oké, most beparáztam. Mi van a neten, amit nem láthatok? Talán valaki lefotózott minket este? De hát nem volt a közelünkben senki, max páran sétálgattak a park területén.
YOU ARE READING
Reflektorfényben [Befejezett]
FanfictionA Happy Face Entertainment a csőd szélén áll, így egy bandát muszáj lemondaniuk. Nem tehetnek mást, mint hogy felbontják a Dreamcatcherrel kötött szerződést. Mikor a bandához is eljut a hír, kétségbeesnek. Megfogadták egymásnak és a fanoknak is, ho...