13.rész

96 9 2
                                    


Yoohyeon szemszöge:

Elérkezett a szerda, ami az első munkanapot jelenti Jungkookkal. Már vagy fél órája bent vagyunk a studióban és gyakorolva a sorokat, énekeljük a Live room-ban, amiket olykor az irányitó szobából korrigál általában a menedzser. Na a mi helyzetünkben jóval inkább korrigálásról szól, nem éneklésről.

-Jungkook! Mondtam már, hogy érzéssel! Érezd át a dal mondanivalóját és úgy énekeld. Ez amit csinálsz nem mondható jó munkának.-osztotta ki sokadjára duettársamat.

-Sajnálom, megpróbálom mégegyszer.-mondta lehajtott fejjel.

-Szeretném látni.-mondta a menedzsere. Jelen esetben kettő menedzser volt a helyszinen, ami engem is kicsit frusztrált, de az enyém csak ült keresztbefont kézzel és mosolygott rám biztatón. Szeretjük, mert nagyon kedves és normális. Ha gondunk van, nyugodtan elmondhatjuk neki. Olyan mint egy jó barát.

Jungkook menedzsere is normális, csak kicsit szigorú. Meg is látszik a teljesitményükön, szóval pacsit annak a menedzsernek, jó munkát végez. És persze magának a bandának is.

-Újra!-kiált a BTS menedzsere.

Újból elkezdtünk énekelni mindent beleadva. Megpróbáltam úgy énekelni az én részemet, mintha éppen szerelmet vallanék valakinek. Mert ugyebár persze hogy egy szerelmes dalt fogunk előadni egy műsorban.

Miután elénekeltem az első verse-t, félve néztem Jungkookra, hogy vajon most sikerül-e elénekelnie, ahogy azt kérik. Csodaszép hangja zene füleimnek. Mindigis csodáltam ezért. Emellett szerintem nincs olyan, amiben ne lenne jó. Bár ezt mindenki tudja.

Ránéztem a menedzserre és elégedetten nézte Jungkookot. Sikerült elérni a refrénig, ahol nekem is bekellett szállnom.

Gond nélkül elénekeltük az egész dalt, majd mikor végeztünk, figyelmesen néztünk a két menedzserre.

-Van mit csiszolni még rajta, de jó úton haladtok.-biccentett a BTS menedzsere.

-Ugyan, túl szigorú vagy hozzájuk, Sejin.-Állt fel Chaerin, a menedzserünk.-Ez még csak az első nap volt, de már felvételre venném.-mosolyog ránk.

-Ne túlozz, a végén még elhiszik amit mondasz.-forgatja a szemeit.

-Jólvan, mára végeztünk.-csapta össze a kezét Chaerin.

-Köszönjük.-állok fel a székről.-Jó voltál ma.-intéztem Jungkookhoz a szavaimat.

-Te jobb voltál. Én ma nem tudtam annyira koncentrálni, pedig próbálkoztam.-próbált magyarázkodni.

-Figyelj! Ne várj sokat az első naptól, lesz még jobb is. És ha még többet gyakoroljuk, nem felejted el a szöveget se.-kacsintok rá.

-Köszi Yoohyeon, aranyos vagy.

-Nem kell megköszönni. Viszont én most megyek mert vár a menedzserem, a banda és persze a gyakorlóterem.-kiindulok, majd még hátrafordulok a BTS maknaejéhez egy szóra.-Holnap ugyanitt.-Köszönök el, majd kimegyek az ajtón, ahol a menedzserem már vár.

-Jó voltál kis virágszál.-jön oda hozzám Chaerin.

-Köszönöm.-mosolygok.-Jungkook is odatette magát.-emlitettem meg.

-Persze, hogy ő is nagyon jó volt, de tudod milyen a menedzsere.-forgatja a szemeit majd elejt egy kis nevetést.-Na menjünk, mert a többiekért is elkell menni a dormhoz.-mondta, majd kimentünk a hangstudióból.

Ahogy a ház elé értünk, jöttek is ki a lányok megrohamozva a furgont. Miután beült mindenki hátra az ülésekre, kiváncsian hajolt hozzám Handong, Bora és Siyeon.

Reflektorfényben [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang