-Vigyázzatok, az ilyen lányok insomniát okoznak!-hangzott Jungkook mondanivalója.
-Te már csak tudod!-hangzott a közönségbõl egy hang. Hát ezt még én sem tudom mire vélni.
Jungkook szó nélkül hagyta a kijelentést, majd mikor elkezdõdött a zene, elkezdte énekelni az elsõ verse-t. Hangja tiszta volt és nyugtató. A közönség figyelmesen hallgatta a maknae-t, aki beleélve a szerepébe mosolygott rájuk, majd rám nézett. Akkor jöttem rá, hogy hamarosan bekell kapcsolódnom a refrénbe.
Lassan számhoz emeltem a mikrofont, majd Jungkookkal együtt énekeltük a refrén részét. Sokan fel-fel sikoltva dijazták összhangunkat.
A dal végéhez közeledve nem vettem észre, hogy a mellettem ülõ Jungkook csakis engem néz és miután leeresztettem a mikrofont az ölembe, majd olyan dolog történt, ami nem csak a közönség számára, de nekem is váratlan volt. Odahajolva hozzám, Jungkook csókban részesitett. Nem mozdultam, de nem is viszonoztam. Csak ültem ott lefagyva, becsukva a szemem, reménykedve, hogy csak álmodom, de nem. Tompán hallottam a felbolydult tömeget és mikor végre megszakítva a csókot a tömegre nézett, én még mindig ott ültem lemerevedve. Könnyeimet nehezen tartottam vissza. Nem válthat ki belõlem semmit. Látszólag. Elcsattant egy csók, na és? A közönség biztosan szinpadi csóknak vette és nem köt ebbe bele a producer sem. Remélem. Különben mindketten repülünk a kiadótól.
Műsor után 4 órával
-Ezt mégis mire véljem?-dühöngött az igazgató. Mondanom sem kell, miért vagyunk Jungkookkal, Chaerinnel és a BTS menedzserével itt. Úgy hiszem, nem tetszett neki ez a csók dolog.
-Megtudom magyarázni.-kezdte volna Jungkook, de a producer közbeszólt.
-Gahyeon, szerinted mi áll a szerzõdésben, amit mindannyian aláirtatok az elején?-szánta nekem a kérdést.
-Nem randizhatunk. Viszont szinpadi csók tilalom nem szerepel rajta.-vágtam vissza okosan. Látszólag elgondolkodott azon, amit mondtam, mivel nagyon töprengett valamin.
-Szóval azt mondod, az csak szinpadi csók volt?-kérdezett vissza, hogy megbizonyosodjon róla, jó a hallása.
-Igen.-adott igazat nekem Jungkook is.-Csupán csak valami pluszt akartam a mûsorba vinni, elvégre nem lehet elég izgalmas az, hogy csak énekelek egy széken ülve.
-De ez akkor is kihivó viselkedés.-förmedt ránk.
-Ugyan, mintha ez lenne az elsõ olyan produkció, amiben elcsattant egy csók.-forgatta a szemeit Chaerin.
-Ez Big Hit. Nem más. De legyen. Könyveljük el szinpadi csóknak.-legyintett végül, mikor már nem tudott mit kezdeni magával.-Elmehettek.-intett nekünk, majd illedelmesen kisétáltunk az irodából.
Belépve a dormba záporoztak hozzám a kérdések.
-Mi volt ez Gahyeon?-kérdezte SuA.
-Hallod ez a Jungkook rád van szállva?-jött oda hozzám Handong is.
-Jól csókol?-szólalt meg Siyeon is.
-Lányok, elég!-tört utat Dami.- Most szépen leülünk a nappaliba és mindent elfog mesélni nekünk Gahyeon elejétõl a végéig.-nézett rám, majd megindultunk a nappaliba, ahol levágódtunk a kanapéra.
Lassan mindent elmeséltem nekik attól kezdve, hogy a kávézóban találkoztunk egészen addig, hogy megláttam Yoohyeon és Jungkook képét az interneten. Párszor közbe akartak vágni, de ilyenkor feltettem mutatóujjamat, hogy még mindig nem fejeztem be.
-Ennyi lenne.-sóhajtottam végül. Többiek nagy szemekkel néztek, Yoohyeon bûnbánóan bámult rám, Dami pedig elismerõen bólintott.
-Ezek szerint Chanyeol tényleg csak barát.-töprengett JiU.
ESTÁS LEYENDO
Reflektorfényben [Befejezett]
FanficA Happy Face Entertainment a csőd szélén áll, így egy bandát muszáj lemondaniuk. Nem tehetnek mást, mint hogy felbontják a Dreamcatcherrel kötött szerződést. Mikor a bandához is eljut a hír, kétségbeesnek. Megfogadták egymásnak és a fanoknak is, ho...