Bevezető

14 0 0
                                    



A nagy teremben uralkodó némaság és a pár pillanattal ezelőtti vérfagyasztó ordítás kontrasztja túlságosan éles volt ahhoz, hogy ne lehessen figyelmen kívül hagyni. A rácsos ablakokon át bevilágított a vékony sarlóvá keskenyült hold fénye. A félhomályban egy alak bontakozott ki. Körülötte pedig tucatjával hevertek a holtak. Hajáról és kezéről fojt a vér. Nem az ő vére. Mélyen a szirt alatt a hömpölygő tenger zúgása és a szél éles süvítése volt minden, amit hallott. Elméjét elborította a sötétség. Majd összeesett. Úgy hullott a földre, mint egy elhajított rongybaba.

5 évvel később...



III. Hitatsu Ryuuji uralkodásának 5. évének, 6 hava, és annak az első napja

„Yowakhal. A sárkány földje. E párátlan szépségű tájat, a vének szerint, veszély fenyegeti. Azt rebesgetik egy démon ébredezik valahol a hegyek mélyén. Azonban a birodalomban számos hegység és számtalan hegy található. Az ország gyáva ura pedig mindent megtesz, hogy népét megóvja ettől a talán nem is létező veszélytől. Elrendelte, hogy mindenkinek, aki a kardot forgatni tudja, a démon keresésére kell indulnia. Ez a zavaros idő kedvező az útonállóknak. Mert míg a bölcsek nem ragadnak pengét, ha nem égető a helyzet, addig a gyengék, kik erejüket akarják bizonyítani, e parancs hallatára, hetykén fognak lépdelni, de mégis könnyű prédát nyújtva az útmenti rablóknak."


MorikoWo Geschichten leben. Entdecke jetzt