ڕۆشتمە ماڵەوە
بەڵام کەس لە ماڵەوە نەبوو ...
ئەبێت بۆ کوێ ڕۆشتبێتن خۆی ئێستا دایکم و بەڕێز بڕاون کاریان نیە .... ئەبێت لە کوێ بن؟؟
لەوە ئەچێت ڕۆشتبێتن بۆ سەردانکردنی کەشتیەکەی بەڕێز بڕاون .. چونکە بەڕێز بڕاون کاپتنێکە کە کەشتیەکەی خۆی زۆر خۆش ئەوێ وە داهاتمان بە زۆری لەسەر ئەو کەشتیەیە....
٭گەڕانەوە بۆ چەند کاتژمێرێک پێشتر ٭
"دەنگی دەرگایە بڕاون دەرگاکە بکەوە "،هانا ﴿دایکی پریتی﴾وتی کاتێک گوێی لە دەنگی دەرگاکە بوو ...
بڕاون بەهاوارەوە وتی "باشە ئازیزم " کاتێک ئەڕۆشت بۆ ئەوەی دەرگاکە بکاتەوە .... بینی کەسێک قاتێکی پیاوانی ڕەشی لەبەرە و چاویلکەیەکی ڕەش کە شێوەی نا ئاسایی دەر ئەخات وەکو پاسەوانێکی تایبەتی وتی " بەڕێزم... تۆ بەڕێز بڕاونی؟؟؟"
(بەڵێ ، شتێکت ئەویست ؟) بڕاون وتی"پێویستە بێیت لەگەڵم.. گەورەم ئەیەوێت قسەت لەگەڵ بکات ...باشترە بێیت بۆ ئەوەی کێشە درووست نەبێت " پاسەوانەکە وای وت
"گەورەت کێیە ؟ " بڕاون وتی بە سەرسامیەوە...، کەسێکی لەو جۆرە چی کارێکی بە ئەو هەیە
"کیم سیۆک جین ، بەڕێزم " پاسەوانەکە وەڵامی دایەوە
بڕاون کە گوێی لەوە بوو زۆر شڵەژا و وتی "با لە ماڵەوە کەس ئەوە نەزانێت ، من ئێستا دێم چاوەڕێ بکە.. باشە "دواتر دەرگاکەی داخست و ڕۆشتە ژوورەوە بە بێ ئەوەی کەس گومان بکات کە ئەو شڵەژاوە ....
خاتوو بڕاون کە تێبینی هاتنەوەی کرد وتی "گیانی من ، ئەوە کێ بوو ؟"
"کەسێک بوو پرسیاری شوێنێکی ئەکرد منیش پێم وت "بڕاون وەڵامی دایەوە و هەستا و وتی "ئاااە گیانی من ، من لەبیرم کردبوو هاوڕێیەکم ئێستا چاوەڕێم ئەکات ئێمە بریار بوو لە کافێیەک یەک ببینین بۆیە من ئەڕۆم باشە "
دواتر ڕۆشت ......
.
.
.
.
.لە پێش ئەو کۆشکە گەورە و سەڕسوڕهێنەرەی کە جین خاوەنێتی و هەمووان ئەترسن بە پێشیا بڕۆن ......... بەڕێز بڕاون ڕۆشتە ژوورەوە....
پاسەوانەکە داوای لێ کرد بڕواتە یەکێک لە ژوورەکان کە ئاماژەی بۆ کردبوو ..
.
.
.جین لەسەر قەنەفەکەی خۆی دانیشتبوو وە شەڕابەکە دەستی ئەسوڕاندەوە .. بەبێ ئەوەی سەری بەرز کاتەوە وتی "وەرە ژوورەوە و دەرگاکە لە دوای خۆتا داخە ..بڕاون "
بەڕێز بڕاون ئەو کارەی کرد ....
جین وتی "کاتت ناگرم بە قسەی هیچ خێرا ئەڕۆمە نێو بابەتەکە ....پریتی بەرامبەر هەر شتێک کە خۆت بتەوێ ... ڕێک کەوتین "
YOU ARE READING
کاتێک گەڕامەوە نیشـــتیمان
Actionمەرج نیە ئەو کەسەی پەیوەندی خوێنیت لەگەڵیدا هەیە دڵسۆزتبێت ...، بۆیە زۆر متمانە بە کەسێک مەکە گەر چاوانیشت بێت....!!!!!! نوسەر : زازا Start. : 10/6 / 2019