❤️13💔

736 44 0
                                    

Jsem rád, že mi to takhle vyšlo.

Finn
Společně s Nataliou jsme plánovali, kdo by měl být ten čtvrtý člověk, který pojede. "Finne. Dneska večer odjíždím s tebou k vám. Ty mě všem představíš a já někoho vyberu." Řekla Natalia. "Dobře." Odsouhlasil jsem to. Zajímá mě, koho si vybere. Natal ze mě začala soukat všechny informace ohledně mě a Jacka . Vyprávěl jsem jí jak jsme se poznali, jak jsme si dali první pusu a i to , že jsme spolu díky sázce . Za tu sázku mi nadávala stejně jako Soph. Nechápu proč se furt holky tak bojí, že se to dozví. Po obědě jsme si pobalili věci. Večer pro nás přijela moje mamka a i s Nataliou jsme se zabydleli v mém pokoji. Koukali jsme se na NETFLIX. Ráno jsem se vydal do školy. S Natal jsem se domluvil, že na mě po škole počká a představím jí partu. Ve škole jsem zase musel přehlížet Jacka. Jakmile zvonek ohlásil konec vyučování, spěchal jsem před školu. Hned mě přivítala Natal. "Teď půjdeme za ostatními." Oznámil jsem . Natal nadšeně tleskla a já se rozešel k naší partě . Zabránila mi v tom Millie. "Ahoj Finníku." Obmotala se kolem mě a dala mi pusu. Koutkem oka jsem zahlédl chudáka Jacka. Sledoval nás. Po chvíli se otočil a rychle odcházel. Tak moc jsem chtěl jít za ním. Když se konečně Millie odlepila, připletli se i ostatní z její party. "Tohle je ta tvoje parta?" Zeptala se Natal. "Ne." Klidně jsem jí odpověděl. "Dneska jdeš s námi do Caramel coffee a do kina." Ignorovala Millie moji konverzaci s Nataliou ."Fajn! Ale teď jdu jinam. Ve 2 u Caramel coffee?"
"Jasně Finníku." Poslala mi pusu a odkráčela pryč. "Kdo to byl?" Zeptala se zmateně Natal. "Moji bývalí kamarádi." "Proč bývalí." Byla Natal zvědavá dál. "Protože šikanují Jacka. Nebo spíš šikanovali. Přestali s tím za podmínky, že se budu bavit s nimi, ale ne s Jackem. Naštěstí tu budou jen týden. Jsou od jinud. Jack se kvůli nim přestěhoval sem a já je znám z tábora." Řekl jsem rovnou všechno , abych se vyhnul výslechu. "Chudák Jack. A kterej to teda je?" "Už odešel. Když mi ta holka, Millie, dala pusu. Sledoval nás a pak odešel." "A kdy mi ho teda představíš?" "V sobotu pro něj máme v plánu oslavu šestnáctých narozenin." "Super!" Zakončila Natalia naši konverzaci a konečně jsme se vydali za partou. "Ahoj!" Pozdravila všechny Natal. "Tohle je moje sestřenice Natalia. Natal , tohle je Sophia, Wyatt, Jaeden,Jeremy a Chosen ." Představil jsem Natal celou naši partu. Okamžitě se jí ujala Soph. "Co ten club Chosene?" Zeptal jsem se. "Je to domluvený ze soboty na neděli od 7 hodin." "Seš úžasnej!" Obejmul jsem Chosena. Doma jsem se i s Nataliou připravil a vyrazil ke Caramel coffee. Přišli jsme včas. Celý den jsem trpěl , jak mě Millie furt objímala a líbala. Nedokáže pochopit, že jsem na kluky. Když skončilo i kino, nastalo moje osvobození a mohl jsem odejít domů. Svalil jsem se do postele a nic už neřešil.

Bye,bye u další kapči !
{loser forever}

You stole my heart,Wolfhard! Kde žijí příběhy. Začni objevovat