❤️14💔

675 41 3
                                    

Svalil jsem se do postele a nic už neřešil.

Finn
Jsem rád ,že je už středa. Pozítří večer odjede Millie a spol a já konečně budu moci být s Jackem . Ve škole se zase nic nedělo. Jen jsem musel poprosit Soph, aby zašla za Jackem a řekla mu, že se neuvidíme v pátek , ale až v sobotu a že si dáme sraz ve 2 na našem místě. On už bude vědět. Po vyučování jsme se zase domluvili, že zajdeme k Soph . Vzal jsem sebou i Natal . "Takže . V sobotu bude od 20:00 Jackova oslava. Potřebuju, aby jste tam všichni od sedmi byli a připravili to tam. Já do té doby zabavím Jacka. Pití a jídlo donesu v sobotu dopoledne k Chosenovi. Pokud máte něco dalšího, klidně to taky přinéste." Oznámil jsem. "Budeme tam!" Oznámil Jeremy ."Super. Soph? Co pozvánky?" "Už je mají všichni až na Ashera. Tomu ji dám zítra ." "Perfektní." Pochválil jsem Soph . "A máš nějakej program? " Ozval se Jae. "Karaoke , hudba, tanec . To co se normálně dělá v klubech." Odvětil jsem. "Nezajdeme do nákupáku něco koupit pro toho Jacka? Pochybuju, že už máte dárek." Zasmál se Wyatt. "To je fakt." "Já dárek mám , ale jít můžeme." Řekl jsem. "A co máš za dárek?" Byla zvědavá Soph . "To je tajný!" Zasmál jsem se a mířil si to ke dveřím. "Seš zlej." Dodala Soph a všichni jsme se vydali do nákupáku . Soph Jackovi koupila tričko od LEVI'S.
Jae koupil černej batoh a nějaké odznáčky , které na něj přidělal. Wyatt vzal poukaz do nejlepšího skate obchodu v okolí . Jeremy koupil bronzový řetízek na krk. Chosen vzal tričko od VANS. Natal koupila fotoalbum a všichni jsme se složili na polaroid. Potom jsme zalezli do fotobudky a nafotili několik fotek. Na některých jsme všichni , na některých jen někdo a na jedné jen naše parta bez Natal . U Soph jsme fotky přidali do alba a Natal celé album zabalila. Já zabalil foťák a všichni zabalili své dárky. K foťáku jsme se podepsali všichni a dali to na hromadu. "Soph? Můžeme to tu nechat? Že by jsi to přinesla na oslavu." Zeptal se Chosen . "Určitě." Řekla Soph . "Hej Natal. Nechám tě tu s partou a skočím si něco zařídit . Pak přijď domů." Oznámil jsem najednou. Vyšel jsem zase směr nákupák. Rozhodl jsem se udělat největší klišé co existuje. Koupil jsem medvěda zhruba stejně vysokého jako já. Doma jsem mu návlek svoji mikinu, dal do kapsy letenky do Hongkongu a do druhé obal na kterém je napsáno TOGETHER. Na mém obalu bylo FOREVER. Je to klišé ,ale i tak se mi to líbí a těším se na Jackovu reakci.

Zase trochu kratší a o ničem😅. Snad to moc nevadí🤗. Nebojte, zachvilku se to trošku rozvine.💞

Bye,bye u další kapči!
{loser forever}

You stole my heart,Wolfhard! Kde žijí příběhy. Začni objevovat