❤️20💔

695 41 3
                                    

U jeho domu jsem jej na rozloučenou políbil a s úsměvem se vydal domů.

Finn
Ráno jsem se stavil pro Jacka a společně jsme se vydali do školy. "Natal mi včera řekla, kdo bude ten čtvrtý , co pojede. Myslím , že budeš mít radost." Řekl jsem Jackovi . "Kdo to bude?" Zeptal se zvědavě a já se zasmál. "Asher. Dost se spolu na té párty bavili, a ty jsi říkal, že je bi. Chce , aby jel on." "To fakt? Mega se těším . Můj kluk, nejlepší kamarád a jeho budoucí holka." Zasmál se Jack a já mu rozcuchal vlasy. První hodinu jsme přežili. O přestávce jsme šli za třeťákama. Nebo spíše za Asherem. "Čau kluci. Potřebujete něco ?" "Víš jak mi Finn dal k narozeninám 4 letenky do Hongkongu ? Jedeš s náma!" Vyjekl Jack."To fakt?" Nevěřil nám Asher. "Jo fakt. V pátek v 9 ráno nám to letí. " Řekl jsem . "Mega se těším . Děkuju!" Radoval se Asher a oba nás obejmul. "Jackie. Kam si mi na té oslavě zmizel ?" Řekl ten kluk se kterým se tam líbal . "Jacobe. Byl jsem opilej . Mám Finna . Nic to neznamenalo." "Jackie, Jackie , Jackie. Na Finna se vyser. Teď jsi můj." "Ani za nic. Finna miluju a nevzdám se ho. Tvůj nebudu nikdy!" "Ty mě miluješ?" Zeptal jsem se  udiveně. "Ano Finne. Miluju." "Hele Jacobe. Nech Jacka na pokoji. " ozval se Asher. "Jednou se rozejdete a ty můj budeš." Pohladil Jacka po tváři a odešel. "Co to kurva bylo?" Řekl mírně vyděšeně Jack. "Taky tě miluju." Řekl jsem opožděně a obejmul ho. "Jste strašně roztomilí, ale asi by jste měli jít. Bude zvonit." Řekl Asher . Zamávali jsme mu a rychlým krokem šli do třídy . Další přestávku jsme zjistili , že Jae a Wyatt jsou konečně spolu a že se Jae rozešel s tím druhým klukem. Zbytek dne jsme byli společně s partou. Týden utíkal jako voda a nastal čtvrtek. Ráno jsem se zase stavil pro Jacka jako vždy . Došli jsme do školy a nějak to tam přežili . Odpoledne šel Jack ven s Asherem a já byl domluvený se Soph . "Finne. Čau!" Přivítala mě Soph . Vešel jsem do jejího domu a šel rovnou do pokoje. "Tak co. Jak se těšíš na zítřek ?" "Nejvíc." "Něco mi dovezeš, že jo?" "Jasně že jo!" "Co chceš dělat?" "Film?" "Jo." Něco tam zapla . "Finne? Máš Jacka opravdu rád?" Zeptala se u prostřed filmu. "Říkám ti už po desáté , že jo." Zasmál jsem se. "Prosím neudělej žádnou blbost." "To už jsem od tebe taky slyšel mockrát." "Já vím." Řekla a dala mi hlavu na rameno. Film jsme dokoukali a já se vydal domů, dobalit pár věcí.

Tak nakonec ještě dneska. 🤗Trochu kratší , ale snad neva. 😅
Tahle je extra o ničem, 🙄ale nějak to Asherovi říct museli.😅

Bye, bye u další kapči!
{loser forever}

You stole my heart,Wolfhard! Kde žijí příběhy. Začni objevovat