❤️15💔

664 45 3
                                    

Je to klišé ,ale i tak se mi to líbí a těším se na Jackovu reakci.

Finn
Natal se vrátila kolem deváté . "Finne? Ten Wyatt. Má holku?" Zeptala se Natalia když už jsem usínal. "Nemá. Ale chce jednoho kluka." Zasmál jsem se. "Hm." Zamručela a konečně jsme šli spát. Čtvrtek se vlekl. Zdál se jako věčnost. Ale přežil jsem jej a už zbýval jen pátek. V pátek ráno jsem se vzbudil s úsměvem a vyrazil do školy. Natal trvala na tom, že půjde taky a že jí ukážu Jacka . Ve škole si sedla vedle mě. Když do třídy vešla učitelka , oba jsme se postavili. "Paní učitelko. Nebude vám vadit, když tu s námi bude moje sestřenice Natalia? " "Dobře . Posaďte se Wolfharde." Až teď jsem si všimnul , že tu Jack není. Po pěti minutách se přiřítil do třídy. "Dylane ,zase?To je už po třetí ." "J-já omlouvám se. Zaspal jsem. " "Posaď se . Příště to budu řešit s rodiči." Jack se tedy posadil a začal si čmárat do sešitu jako obvykle. "Kdo to je?" Zeptala se Natal . Nevěděl jsem koho myslí. "Kdo?" "No ten co teď přišel. Je hezkej . Nemůžeme ho vzít do Hongkongu ?" Zeptala se Natal a já se zamračil. "Toho do Hongkongu bereme určitě!" "Počkej. Tohle je Jack?" "Ano tohle je Jackie." "Hej ty máš kliku. Ten je k sežrání. " "Ruce pryč. Ten je můj." Zasmál jsem se . Natal se také usmála a dále jsme se věnovali učivu. Po vyučování mě zase odchytla Millie. "Jdeš s námi !" "Kam?" "Prostě pojď." Millie jsem tedy následoval a Natal jsem poslal za partou. "Došli jsme na nějakou louku. Zbytek Milliiny party se cestou vytratil, takže jsem tu byl jen já a ona. Začala mě líbat. Nespolupracoval jsem. Pak si na mě sedla obkročmo a začala mi sundávat tričko. Poté si sundala to svoje. Začala mi rozepínat pásek u kalhot. V ten moment jsem ji ze sebe zhodil a postavil se. Sebral jsem tričko a zapnul si pásek. Tričko jsem si přetáhla přes hlavu a utíkal co nejdál od Millie. Doběhl jsem k Soph domů. Jak jsem čekal. Všichni tu byli. Vzal jsem Natal dál od ostatních . "Musíme jít. Ukážu ti kde bydlí Jack. Musíš mu říct , aby zůstal doma, že mu hrozí výprask od Millie ." "Dobře." "Ahoj lidi ! My už musíme." Zařval jsem přes celej barák a rychle jsem táhl Nataliu ven. "Tady to je." Ukázal jsem na Jackův dům a odešel domů. Natal jsem tam nechal.

Jack
Uslyšel jsem zvonek. Šel jsem otevřít. Přededveřmi stála nějaká holka. "Čau Jacku. Můžu dovnitř?" "Kdo jsi?" "Když mě pustíš , zjistíš to," tak jsem ji tedy pustil dál a čekal co z ní vypadne. "Jsem Natalia. Jsem Finnova sestřenice . " "Dobře. A co potřebuješ ?" "Mám ti od Finna vzkázat , že máš dneska zůstat doma, že ti hrozí výprask od Millie." "Dobře . Tak já zůstanu doma. Všechno?" "Jo. Tak ahoj. Ráda jsem poznala Finnova boye." Řekla ta holka a vydala se ke dveřím. "Čau!" Rozloučil jsem se s ní a vydal se do svého pokoje. Už se těším na zítřek až uvidím Finna.

Taky kapča spíše o ničem, ale už se blíží oslava .😅 Snad to nikomu nevadí.🤗

Bye,bye u další kapči!
{loser forever}

You stole my heart,Wolfhard! Kde žijí příběhy. Začni objevovat