Pevně mě obejmul a společně jsme usnuli.
Finn
Probudil jsem se a pořád objímal Jacka. Usmál jsem se a dal Jackovi pusu do vlasů. Jemně zavrněl a přitulit se ke mě blíž. Po pěti minutách otevřel oči a usmál se . "Ahoj Jackie." Zasmál jsem se. "Hmmmm." Zakňučel a nepřestal se usmívat. Od Jacka jsem se odtáhl a vstal z postele. Jack se po chvíli taky vyhrabal . Převlékli jsme se a já se vydal pro dva rohlíky. Donesl jsem je nahoru a společně s Jackem jsme posnídali suché rohlíky. Jak romantická snídaně. "Kdy máš vlastně narozeniny?" Zeptal se najednou Jack. Nechápal jsem, jak ho to teď napadlo, ale odpověděl jsem mu. "23.prosince. Letos mi bude 17." Řekl jsem a on přikývnul. "A ty máš narozeniny kdy?"
"3. září. Když jsem nastoupil do školy ,mi bylo 16." Poškrábal se na zátylku. "Cože! Tos mi nemohl říct dřív?" Jack se zasmál. "Finne. Dřív jsme se neznali. A navíc se známe teprve týden. Když nad tím tak přemýšlím , známe se týden a už s tebou chodím." "A to ti vadí? To že se známe teprve týden a už jsme spolu?" Zeptal jsem se a bál se odpovědi. "Vůbec." Usmál se a dal mi pusu na tvář. "Vyrazíme do města?" Navrhnul jsem Jackovi , protože jsem se rozhodl, že mu udělám narozeninovou párty. Ve městě zjistím, co by Jack chtěl a koupím mu to k narozeninám . "Jasně." Souhlasil a my se vydali směr centrum. Asi hodinu jsme chodili po nákupáku a jediné co jsme koupili byla jedna mikina TRASHER. Jack se na nic ani nepodíval, dokud jsme neprocházeli kolem cestovní kanceláře. Ve výloze byla upoutávka na let do Hongkongu. Kouknul se na cenu a povzdechl si. Také jsem se na cenu podíval. Z New Yourku do Hongkongu let stál 783,176 dolarů. (18 071 Kč stojí nejlevnější let. Převedla jsem to na dolary.)Jenom let. Cena to byla vysoká, ale já měl štěstí. Můj strejda vlastní cestovku. Zkusím se s ním domluvit. (Ano vím. Je to celkem divný, že si Jack vybere cestu do Hongkongu a Finn má strejdu v cestovce, ale nějak to udělat musím.😁😅) Jack sklopil hlavu a pokračoval v procházení nákupáku. Šel jsem za ním a pohladil ho po zádech. Usmál se na mě. "Hele!Támhle je ta buzna!" Zakřičel nějaký kluk a blížil se k nám. "A má sebou druhýho buzíka!" Přidala se nějaká holka. Za nimi následovali další 2 kluci a 1 holka. Jack ztuhnul. Okamžitě jsem věděl o koho jde. Ty lidi jsem znal. "Jacku. Tebe šikanujou Millie, Sadie, Noah, Gaten a Caleb?"
(Pokud tu má někdo rád Stranger Things, tak mě prosím neukamenujte. ST taky zbožňuju, ale nevěděla jsem, kdo by mohl šikanovat Jacka.😅👌)
"J-jo. Ty je znáš?" Zeptal se nechápavě Jack. "Ano. Na jednom táboře jsem se s nimi celkem bavil." Poškrábal jsem se na zátylku. "Počkat !Finn?" Řekla Millie a běžela ke mě. Obejmula mě a začala mě líbat. Po chvíli jsem ji odstrčil. Podíval jsem se na Jacka . Jeho zdrcený výraz mě ničil. "Nazdar Millie. Noahu.Sadie.Calebe.Gatene." Pozdravil jsem je naštvaně . "Co tu děláš s tím buzerantem?" Zasmál se Noah. "To vám může být u prdele. Nechte být Jacka napokoji!" Zařval jsem na ně. "Necháme ho na pokoji, když se na něj vykašleš i ty." Zasmála se Millie a já sklonil hlavu. "Přísaháš, že už pak Jackovi neskřivíte ani vlásek?" "Přísahám." Smutně jsem se podíval na Jacka a šel za Millie. Ta se usmála a chytla mě za ruku, za kterou mě táhla daleko od Jacka. Naposledy jsem se na něj ohlédl. Strašně mě to mrzelo, ale je to kvůli Jackovi .Jack
Bolelo mě, že s nimi Finn odešel. Bolelo mě, že se držel za ruce s Millie, ale zároveň mě hřálo u srdíčka to , že se Finn kvůli mě obětoval. Tedy pokud to pro něj oběť byla. Z nákupáku jsem rychle zmizel domů. Doma jsem si zalezl do postele a opět pustil NETFLIX. Ozvalo se zabzučení telefonu.Finník❤️❤️❤️:Jacku. Promiň, ale až do pátku se spolu nemůžeme bavit . V pátek odjedou a budeme mít zase pokoj. Doufám že to pochopíš. Nechci aby ti ubližovali.
Vy: Finne. Chápu to. Nevím jak se ti odvděčit. Děláš toho pro mě strašně moc. Budu se těšit na pátek❤️. Ale chybíš mi už teď.❤️
Finník❤️❤️❤️: Zase to nepřeháněj. Je to jen týden. ❤️ Vím že jsi teplej, ale to neznamená, že se musíš chovat jako zamilovaná holka na základce.❤️😂 A navíc se uvidíme ve škole. Sice se nemůžeme bavit. Ale vidět se můžeme.😂
Vy: No jo no. ❤️ Tak ahoj v Pátek.
Finník❤️❤️❤️: V pátek.❤️Ahoj . Ano vím. V téhle části byly dokonce 3 vysvětlivky a v ostatních částech žádná. Snad vám to nevadí.
Bye,bye u další kapči !
{loser forever}
ČTEŠ
You stole my heart,Wolfhard!
FanfictionTen kluk. Ten v poslední lavici. 💞Ukradl mi srdce. ❤️Ukradl mi moje křehké srdíčko. Chtěl si s ním jen pohrát a mé křehké sedíčko roztříštil na milion kousíčků💔