❤️10💔

862 50 12
                                    

Před mým domem mi Finn zamával a odešel domů.

Finn
Je 1 hodina a já už se nemůžu dočkat , až přijde Jack. Nachystal jsem madračku na zem a povlékl polštář a peřinu. Pověsil jsem na zeď světýlka, aby nebyla tolik tmavá. Skočil jsem do obchodu pro brambůrky,popkorn a kolu. Když jsem se vrátil z obchodu, bylo 15:40. Vydal jsem se pro Jacka. Zazvonil jsem. "Ahoj mami!" Bylo slyšet z domu a dveře se začali otevírat. "Čau Jacku." Mávnul jsem na něj. Usmál se a vrazil mi do ruky peníze. "To máme na pizzu!" Řek Jack. "Bych to zaplatil." Odvětil jsem a dal si peníze do kapsy. Nic na to neřekl a s úsměvem pokračoval v cestě. Když jsme došli k nám, Jack vyběhl schody a v mém pokoji skočil na postel. Ležel na mé posteli a něco hledal v telefonu. Já mu telefon sebral . "Hej! Co je?" Zasmál se Jack. Neodpovídal jsem a do jeho telefonu zadal své číslo. Napsal jsem k tomu : Finník❤️❤️❤️ Dále jsem si vyfotil selfie a dal ho k mému kontaktu. Pak jsem si lehl vedle Jacka a řekl mu, že si vyfotíme selfie. On mi dal pusu na tvář a já udělal udivený výraz. Fotku jsem si poslal a jemu jsem ji nastavil na tapetu. Telefon jsem mu vrátil. Usmál jsem se na něj a pustil nějaký horor. Ano . Správně . Pustil jsem horor , aby se ke mě tulil. Po skončení filmu se ode mě Jack zase odsunul. "Objednáme tu pizzu?" Zeptal se Jack nedočkavě a poskočil na posteli. Byl roztomilý. Jako hladové štěně. Vzal jsem telefon a zavolal do pizzerie. Objednal jsem 2. Jednu šunkovou a druhou salámovou. Když pizza dorazila, najedli jsme se a šli spátky do pokoje. Jack se šel osprchovat. Když se vrátil s mokrými vlasy a tričkem po kolena, musel jsem se zasmát . Po té jsem šel taky do sprchy.

Jack
Finn byl ve sprše asi 20 minut. Celou dobu jsem ležel na posteli. Finn se vrátil z koupelny. Otočil jsem se na něj. Byl perfektní. Mokré vlasy mu padaly do očí. Neměl na sobě tričko , takže se mi naskytl pohled na jeho vypracované bříško . Připadal jsem si , že skoro slintám. Finn si lehnul vedle mě. Já se otočil na záda . "Finne? Ty už jsi byl s klukem? Jaký to je?" "Jo Jackie. Byl jsem s klukem." Řekl a u toho se zvedl do kleku. Najednou si klekl nade mě a řekl. "A takové to je." Pomalu se přibližoval k mým rtům a já cítil jeho teplý dech. Byl od mých rtů na pár milimetrů a koukal se mi do očí. Spojil naše rty a já se cítil perfektně . Zavřel jsem oči a chytil Finna jednou rukou za krkem. Ani za nic jsem se nechtěl odpojit, ale přeci jen jsem musel. "Tak takové to je." Řekl Finn jako by se nic nestalo a převalil se na postel. Já chvíli ležel a pak jsem se to rozhodl udělat. Sedl jsem si na Finna obkročmo a znovu ho políbil. Finn byl překvapený , ale po chvíli začal spolupracovat. Přestal jsem ho líbat, až když mi zajel rukou pod tričko. "Finne. Ta ruka. Pryč !" Poručil jsem a Finn ji tedy oddělal. Seděl jsem na Finnovi a měl ruce zapřené o jeho hrudník. Finn mě držel za boky. Takhle jsme tam seděli usmívali se na sebe a dívali se jeden druhému do očí. Tento moment vyrušily dveře , které se rozletěli dokořán . "Pardon kluci. Finne. Proč jsi nám neřekl, že si dovedeš přítele ?" Rychle jsem z Finna slezl. "Protože jste neměli být doma a není to můj přítel." Řekl Finn. Já posmutněl. "Tedy zatím ne." Dodal Finn a já se usmál. "Jsem Jack. Jack Grazer ." Představil jsem se a podal milé paní ruku. "Jack DYLAN Grazer." Opravil mě Finn a dal důraz na jméno Dylan. Neměl jsem to jméno rád. "Mary." Přijmula moji ruku. "Takže vy dva. Chodíte spolu?" Usmála se  Mary. "Jo Finne. Chodíme spolu?" Zeptal jsem se se smíchem . "Jacku DYLANE Grazere. Budeš se mnou oficiálně chodit?" Zeptal se Finn a dal opět důraz na mé druhé jméno . "Jasně že jo!" Obejmul jsem Finna. "Jste tak roztomilí. Nechám vás tu. Žádný blbiny." Opustila nás Mary a Finn mě letmo políbil. "Dobrou." Řekl jsem a lehl si na madračku přichystanou na zemi. "Zapomeň . Spíš se mnou!" Zasmál se Finn a přenesl mě do postele. Finn zhasnul a vrátil se také do postele. Pevně mě obejmul a společně jsme usnuli.

Je tu další kapča🤗. Snad se líbí.😉

Bye,bye u další kapči !
{loser forever}

You stole my heart,Wolfhard! Kde žijí příběhy. Začni objevovat