❤️18💔

697 47 6
                                    

Byl to příjemný pocit.

Jack
Probudil jsem se s bolestí hlavy, ale už mi bylo lépe. Finn tu nebyl. Podíval jsem se na mobil. Byly 3 hodiny odpoledne. Měl jsem pět zmeškaných hovorů od mamky a tři zprávy od Ashera. Asherovi jsem odepsal, že jsem v pohodě a zavolal jsem mamce. "Jackie! Kde jsi?" "Mami . Vše je v pořádku. Jsem u kámoše. Vrátím se zítra odpoledne. " "Dobře Jackie . Hlavně že jsi v pořádku. Papa." "Ahoj!" Položil jsem telefon a vydal se po schodech dolů do kuchyně. Finn seděl u stolu společně s jeho mamkou. "Ahoj Jacku. Už je ti lépe? Dáš si něco k jídlu?" "Dobrý den. Ano , je mi lépe. Děkuji. K jídlu si nic nedám , ale také děkuji." "Jacku. Jsem Mary. Tykej mi. Už jsem ti své jméno říkala." "Pardón." Omluvil jsem se. Finn se na Mary podíval stylem, ať už mlčí. "Jacku . Jdeme do pokoje pojď." Zaraženě jsem se na něj podíval , ale následoval jsem jej. Sedl jsem si na postel do tureckého sedu a čekal , co z něj vypadne. "Takže. Pamatuješ si ze včerejška něco ?" "Ano. To že jsi mi udělal tu nejlepší oslavu a to , že spolu pojedeme do Hongkongu ." Usmál jsem se. "A nic víc?" "Ne. Provedl jsem něco?" "Opil ses a pak mi utekl. Když jsem tě našel, líbal si se s nějakým klukem ze třeťáku. "Sklopil zrak. Mě se nahrnuly slzy do očí. "Co? C-co že jsem to udělal? Finne já- odpusť mi to prosím. Já se strašně omlouvám. Jsem takovej idiot!" Obejmul mě. Já překvapeně vykulil oči. "Jacku. Klid. Samozřejmě že ti odpustím. Byl jsi opilej a vím, že by jsi to nikdy neudělal. Neplakej." Utřel mi slzy a políbil mě. Lehl jsem si na postel a Finn naproti mě. Koukali jsme se jeden druhému do očí. Začali jsme se zase líbat. Finn si na mě sedl obkročmo a sundal mi tričko. "Finne. Já-ještě ne. Promiň." "V pořádku ." Usmál se a dal mi pusu. Tričko zahodil a lehl si zase vedle mě. Já se k němu přitulil a on si začal hrát s mými vlasy. Asi hodinu jsme se mazlili. V pět jsme se vydali do skate parku a učil jsem Finna na skatu. Moc mu to nešlo. "Čau kluci!" Ozval se známý hlas. "Ashere!" Řekl jsem nadšeně." Ahoj." Dodal Finn . "Tak co Finne ? Jak to jde?" "Jde mu to pomalu, ale půjde to." Řekl jsem místo Finna a omluvně se na něj usmál. Společně s Asherem jsme se dále pokoušeli učit Finna na skatu. Hodně jsme se nasmáli, ale všiml jsem si, že Finn žárlí. Do všeho jsem ho zapojoval, aby nebyl odstrčený. "Jacku? Jsi si jistý, že ty a Asher jste jen kámoši?" Zeptal se mě Finn při návratu k němu domů. "Jasně že jsem. Proč?" "No to jak se na sebe koukáte, jak se spolu smějete, v mobilu ho máš jako 'skejťáček❤️ ' a prostě tohle všechno." "Finne. Ano je to jen můj kamarád. Ten nejlepší . A i on i já a dokonce i ty , no prostě všichni víme, že mám tebe a že chci být jen s tebou." Řekl jsem a dal mu pusu na tvář. Finn se pousmál a obejmul mě.

Zase spíš o ničem 😞, ale snad se i tak líbí.🤗

Bye, bye u další kapči !
{loser forever}

You stole my heart,Wolfhard! Kde žijí příběhy. Začni objevovat