Míra je učitelem na střední zahradnické škole, přesněji řečeno, učí žáky ovocnářství a vinohradnictví. Podle všeho ho to i baví, protože rád trápí své studenty. Obzvláště kluky...
Flashback do dětství Mirka:
Malý klučina stojí před základní školou u něj na vesnici. Nikdo ho moc nemusí, protože je trochu při těle a není vůbec hezký. Pokaždé, když Míra vstoupí do třídy, jeho oči se zaměří na místního grázla. Vysoký, vysportovaný a pohledný. Každá holka po něm šílí. A šílí po něm i Míra... Jenže on to nedá znát, je jako skála. V mysli mu krouží představy o tom, jak spolu jsou, jak spolu tráví čas, drží se za ruce a nejen to. Samozřejmě ho napadá i mnohem lepší představa. Sice trošku erotická, ale Mirkovi se moc líbí...
Zpátky v současnosti:
Míra zatřepal hlavou, aby se zbavil té představy. Právě teď sedí ve třídě a nemůže si dovolit se takhle zamyslet.
Znovu začal odříkávat odstavec z Wikipedie o roubování ovocných stromů. Po dokončení věty se podívá po třídě. Pohled mu stane na žákovi v zadní lavici u stěny. Jako vždy si hraje hry na telefonu a nedává pozor. Ach, Mikuláši... Kéž by jsi jen věděl... hlavou mi prolétla tato věta. Zadíval se zamilovaně na klučinu s hnědými vlasy. Mirek už Mikuláše pozoruje od prvního ročníku. S věkem se mu začali líbit mladší kluci, trošku při těle, ale i tak vyšší, než byl on sám. Vůbec z něj nemůže spustit oči.
To ale Míra neví, že i Mikuláš se na něj potají kouká. Mikuláš od doby, co je na školním internátu, chodí po škole Mirka sledovat. Vždy se opatrně proplíží k jeho kabinetu a sleduje ho. Ať už je to pootevřenými dveřmi nebo klíčovou dírkou. Je mu jedno jestli ho ostatní uvidí, ale nesmí ho vidět Míra.
Občas si ho i tajně vyfotí a pak odejde zpět na internát. Tam už dělá svoje věci, o kterých nikdo neví. Samozřejmě s Mirkovou fotkou...Snad každý večer si píše deníček. Vždy si tam zapisuje své choutky o tom, jak by se nechal od něj ohnout přes stůl, jak by se mu líbilo, kdyby mu naplácal. Jak slibná to představa pro puberťáka jeho věku. Ale pořád se nedokázal odvážit říct kamarádům, že má rád starší muže.
O den později, Mikulášův pohled:
Dnes začínáme s ním... Jsem rád, ale zároveň i nervózní. Každý pohled jeho směrem ve mě vzbuzoval vlnu euforie. Pokaždé mám v břiše motýlky. Pocit k nezaplacení.
Do třídy chodím přesně se zvoněním. Došel jsem do zadní lavice, kde sedím společně se spolužačkou. Vždycky ji ráno nějak naseru, ani nevím proč je taková... Vždycky si mě přestane všímat a toho se dá hezky využít. Očkem pokukuju po Mirkovi. A to samé jsem dělal i dneska. Než jsem se nadál, Míra seděl za počítačem. Pozdravil a řekl, ať si vytáhneme sešity. Já to zase neudělal, jak nečekaně. Místo toho jsem se koukal na něj. Stačila vteřina a Míra se díval na mě. Hloupě jsme se na sebe dívali aspoň pět minut. Pak se stalo něco, co jsem nečekal. Míra na mě mrknul a poslal vzdušnou pusu...
_____________________________________
První část je tu!
Užívejte si čtení UwU
ČTEŠ
🥀 School affairs 🥀
FanfictionMladí studenti zahradnické školy a jejich učitelé 🥀 Jedna škola, spousta příběhů 🥀 Jak to všechno dopadne? Kdo bude s kým? To se dozvíte v téhle sbírce příběhů!