Exkurze 11 členů. 11 učitelů na farmě daleko od civilizace...
Přežijí všichni?Pohled třetí osoby:
Do školy došel e-mail. Amraf Kečejár? Co je to? Murčo otevřel mail, který byl spadený ve spamu s nadějí, že v něm najde nějakou thajskou šťabajznu. Začetl se a zjistil, že dostal pozvánku na určité místo od nějakýho Amrafa.
Kurva, další nadrženej Arabáč...
Když si ale přečetl, že se jedná o exkurzi, tak neváhal a odklikl tlačítko Přijmout.V tu samou chvíli i dalších deset učitelů odkliklo to samé. Náhoda?
Další týden:
Pro každého učitele poslali řidiče. Pro Řeřuchu dokonce i auto s velkou sedačkou, protože jeho prdel se nezmístí na jednu mini sedačku žejo...
Cesta ubíhala hodně rychle. Možná pro to, že zajeli do nedalekého města.
I tak to místo nikdo z nich neznal.
Obří pole, velká budova, skleníky...Všech 11 aut ve stejnou dobu vjelo bránou do areálu. Údiv, když z aut vystoupilo pár kolegů, zaplnil tváře všech. Kratochvíl si uškytl, když viděl, že jsou tam sami.
"C-co tady děláte? Taky jste dostali pozvánku?,, Zeptala se Tichoňová a upravila si její růžovou pletenou čelenku z 90 let tak, aby jí nepadala do očí. Ostatní jen kývli a otáčeli se po někom, kdo by jim řekl o co tu vůbec jde. Najednou... Výstřel.
Tělo učitelky angličtiny padlo k zemi. Paní Levá je mrtvá. Nastává panika, všude křik. "Držte hubu! Díky a poslouchejte. Pokud se jí nezbavíme, budou obviňovat nás! Prostě jí vezmeme- ...... Mirku, doprdele, neojížděj ji!,, Zařval pan Slanina a Míra Řeřucha smutně kvíkl a nechal si svoje nekromanský choutky na jindy. Učitelku odnesli někam na hnojiště a zahrabali hluboko pod vrstvy hoven.
Našli na stěně vzkaz.Jeden pryč, další na cestě.
Dnes večeře ve velké hale v 7:00. A."A? To je určitě ten Amraf arabskej... Až ho najdu, tak ho rozmetám, že se z toho posere!,, Zavrčel Murčo a Kadaňka si opatrně posunul klobnu v kalhotech. Už se mu žhavily lýtka z toho pomyšlení, že by měl mít co dočinění s prcáním mladýho Arabáčka...
Učitelky lapaly po dechu. Jsou tu sami, opuštění a s vrahem.V sedm hodin se sešli v hale, kterou našli úplnou náhodou. Vlastně ne, Janáčková chytla stopu suchého chlebu a vyčmuchala cestu. Výhoda mít v týmu stopaře!
Uprostřed byl velký stůl s příbory a talířky. Uprostřed už ležel velký tác, který byl přikrytý. V talířích byla nabraná nějaká polévka. Všichni se hladově pustili do jídla. Až dokončili polévku, ve které plavaly psí hovna, které jim připadaly jako noky, tak oddělali poklop od velkého tácu. A Kratochvíl si povolil poklopec...
Při pohledu na jídlo ztuhli. Ležela tam uvařená, pečená učitelka angličtiny...______________________________________
Okaay, tohle je jen první část jo
⁄(⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)⁄Nebudu to okecávat, enjoy UwU ♥️
ČTEŠ
🥀 School affairs 🥀
FanfictionMladí studenti zahradnické školy a jejich učitelé 🥀 Jedna škola, spousta příběhů 🥀 Jak to všechno dopadne? Kdo bude s kým? To se dozvíte v téhle sbírce příběhů!