🥒💦 Drnda 💦🥒

37 2 0
                                    


Drnda.  Starší blondýna, při těle a nosí malé brýle. Miluje svoje rajčátka (hlavně bejbina) a okurky. Samozřejmě je to další z mistrů na odborném výcviku.

Pohled třetí osoby:

Už začaly praxe na konci školního roku. Zůstaly tady třídy jen nematuritní a jedna maturitní. Drnda odešla na menší políčko za garážemi a poklepala na rameno jedné slečně.
,, Pojď, zaliješ mi okurky a rajčata v japanu." Táhla ji sebou až do daného japanu a tam se žákyně ujmula hadice. Drnda jí pustila vodu do hadice a sama procházela mezi okurkami. Už jsou veliké, krásně mi rostou. Taky se o ně dobře starám... Pohladila jednu velmi dlouhou okurku, která ležela u země a olízla se. Pak odběhla na prodejnu, protože jí volala Felklová.

Žákyně vše zalila, přesně tak, jak to paní mistrová po ní vždy chtěla. Pak se odebrala zpět za svými kamarády na pole. Už bylo skoro dvanáct a to znamenalo jediné. Konec praxí. Děcka si zapsaly zápis do deníků praxe a všichni spokojeně odběhli do šaten, na internát nebo na oběd.  Mistři samozřejmě také. Pobalili si svoje věci, paní Felklová si vzala pod paži Rickyho, Lukášek vzal pod paži Felklovou, Kraťas zase Šustra a šli domů. Jediná Drnda zůstala sama. Seděla ve svém kabinetu, který smrděl jako Rickyho hovna a na stole se válel použitý kondom od Felkla. Když ho vzala do ruky, pečlivě zkoumala každý milimetr. Z ničeho nic měla hlad, tak obsah kondomu vypila na ex. Olízla se a než se stačila posadit zpět, už byla nadržená jako stepní koza. Vyrazila dveře jako beranidlo a div neproletěla i skleněnýma posuvnýma ve východu z nové budovy. Když utíkala směr japan, tak chrochtala a blaženě kvíkala jako čuník. Po cestě potkala Řeřuchu, který si to čvachtal z jablečných sadů. Drndino chrochtání ho nabudilo a tak si šel ulevit do kabinetu.

Drnda doběhla do japanu, hned věděla kam jít. Pro tu velikánskou okurku v zadu u země. Povolila si montérky a stáhla tričko. Když sáhla na tu okurku, byla stále hezky mokrá. No výborně!
Utrhla ji a koukla se, kde by byly ještě dvě. Přeci jen má na svém těle 3 hlavní otvory...
Jednu našla hned v druhém řádku a poslední úplně nahoře. Měla problém tam dosáhnout, protože je mrňavá. Rychle vyběhla z japanu a zařvala na celý areál: ,,MÍRO, KDE SII, POTŘEBUJU POMOCT!" Míra v kabinetu zavětřil závan okurek a vyběhl ven. Jeho špeky se pohupovaly ve směru běhu, takže že strany na stranu a nahoru a dolů. Nečekal na nic a vběhl mezi okurky. Vyzvedl Drndu nahoru za její zadek a ona si utrhla její okurčičku. Míra zachrochtal, utrhl si taky jednu a zmizel. Za ním zůstalo pár okurek vytrhnutých ze země a nadržená Drnda.

Ta si sedla na vybetonovanou cestičku a roztáhla nohy. A to hodně. Podívala se na okurku a pričichla k ní. Oklepala se a nadrženě chrochtla. Začala s první okurkou. Tu si do sebe narvala jako do mlýnku na maso. Úplně cítila ten mokrý povrch, jak v ní pěkně klouzala. Další si dala do její čokodírky. Tam narazila na problém. Jaksi nestihla jít v tom spěchu na velkou... No co, aspoň to bude taky klouzat!
Pěkně si na tu okurku sedla. Už v ní byla celá a to Drnda začala kvičet ještě víc než předtím. Poslední okurku si zatím nechala jako rezervu. Pak ji taky použije, jen ne teď.
Vášnivě se nadechla a rukou si pomáhala k euforii. Celým japanem se rozlehl kvikot, čvachtání okurek a pleskání Drndiných vnad o její břicho.

Když na věc přišlo, Drnda si dala poslední okurku do pusy a začala ji svůdně olizovat. V tu chvíli prošel kolem pan Schoř. Zastavil se a chvilku se nevěřícně díval. Má rád mladší holky, ale tohle je bomba. Stoupl si za roh a začal si užívat taky. Netrvalo mu to dlouho, takže na japanu po něm zůstal jen cákanec.

Drnda byla taky blízko konci. Udýchaně se složila a nechala vše doznít. Z okurek zbyla jen mašírka. Všechna ta mašírka z ní vytekla na cestičku. Drnda se z toho chvíli dostávala, pak vzala rozmačkané okurky a dala si je do kapsy. Pak spláchla po sobě nepořádek a odešla domů.

Když si dáte na obědech okurkový salát, tak mi věřte jedno. Zásobuje ho paní Drnda ;)

Básnička na konec:

Drnda sedí v japanu,

nohy od sebe daleko rozčapené,

jak já se z toho dostanu,

to je nepředstavitelné!



Okurkový salát,

pět kuchařek ti nabídlo,

a už si jenom přát,

že z Drndy to nevylítlo.

____________________________________

Tadá! Konečně dlouhá kapitola
(*˘︶˘*).。*♡

Vím vím, řekla jsem, že nenapíšu nic měsíc, ale tak... No pardon  (>0<;)

Ale užívejte čtení ( ˘ ³˘)♥

🥀 School affairs 🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat