☀️ Natálka a Honza ☀️

40 2 0
                                    


Honza. Místní mistr na praxích. Je zasedlý na většinu holek. Až na jednu.

Pohled třetí osoby:

Natálka se ráno vyhrabala z postele na intru a sedla si na kraj matrace. Natáhla ruce, aby se hezky protáhla. Omylem dokonce vypustila i trochu plynu. No, však to znáte ne?
A nezapomněla si ani nalepit vložku. Před spolubydlící...
Pomalým krokem se došourala k oknu a roztáhla žaluzie. Dnes ji čekaly praxe a měla v plánu si na sebe vzít kraťásky, ze kterých ji skoro lezl její povislý zadek. Však venku je 30 stupňů a na poli by se uškvařila. A že by to šlo rychle, když je samej tuk...
Narychlo si prohrábla vlasy, ze kterých ji vypadlo pár lupů a vydala se na snídani. Vzala si ji sebou na nástup a čekala na příchod mistra. Dnes mají Honzu. Na toho si Natálka brousí zuby už dlouho.

Honza doběhl a roztřeseným hlasem pozdravil. ,,Ah-ho-oj." a zkontroloval docházku. Dnes s ním měl někdo jet do Juralu. Podíval se po lidech a pohled mu padl na Natálku. ,,Tak co nás čeká a nemine. Náťo, jedeš se mnou do Juralu, ostatní budou tady." houkl a zavolal aby pro ně dojeli.

Celou cestu do Juralu panovalo v autě ticho. Honza si občas Natálku hladově prohlédl, ale pak se rychle koukl zpět.

Když dorazili na místo, vystoupili a šli ke stromům odstraňovat nálety a sestřihávat větve. Jak se tak Natálka krásně ohýbala, lezl jí zadek a Honza se musel hodně držet, aby jí přes něj nepleskl. Úplně ho ta ruka táhla k tomu to udělat, ale hlava říkala něco jiného. Na svačinové přestávce seděli u malé kadibudky. Natálka měla na svačinu koblih s bílou čokoládou a pěkně si ho vychutnávala. To Honzu hypnotizovalo. Jak ta poleva tekla Natálce po rtech, po bradě, jak se natahovala mezi jejíma zubama. Dokonce jí ukápla poleva i do výstřihu. A to byl pro Honzu konec. Zatáhl Natálku do kadibudky. Chudák Natálka měla hrůzu ze špíny, takže tam stála nalepená na Honzu. Taky mohla cítit něco v jeho kalhotech. A že to nebylo zrovna malé...

Honza Natálku vzal za stehna a vyšvihl si ji tak, aby hezky obmotala nohy kolem jeho pasu. Opatrně jí stáhl kraťasy se vším všudy a nemohly chybět ani jeho kalhoty. Když do ní rychle vniknul, Natálka zaječela jako opice. Honza na nic nečekal a nadhazoval Natálku hezky do vzduchu.

Z kadibudky mohlo být slyšet jen hekání Honzy a ječení Natálky.

A pokud neumřeli, tak tam spolu píchají dodnes 💞

___________________________________

Hewo!

Dneska tu na vás čeká další jednodílovka! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kdyby mi dnes někdo neporadil co napsat, jsem asi bezradná, takže díki ti a tahle kapitola je věnovaná tobě
(◡ ω ◡)

Lul, enjoy!

🥀 School affairs 🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat