Šimonek je mladý junák a žák tohohle ústavu, který věří jen v jednoho člověka. Je jím jen a jen sám Bůh. Gargamel je v nejlepších letech, ale to neznamená, že by si rád neužil.Pohled třetí osoby:
Šimonek se ráno probudil v pocákané posteli. ,,Zase ty mokrý sny..." povzdechnul si a jako skoro každý den šel hodit prostěradlo i s jeho mrtvýma dětima do pračky. Sbalil si věci do školy, Bibli a utíkal na autobus.
Cesta mu uběhla rychle, přeci jen čtení o crushovi je nejlepší zabiják času. S TVRĎÁKEM *mrk mrk* vyběhl z vlaku, div si péro neurazil o dveře vagonu. Co si budeme, utíkat se stojákem není sranda jo...Udýchaně doběhl do třídy a sedl si vedle svýho spolusedly, který zase básnil o rakouském císaři a jiných ptákovinách z dějin.
Ale Šimonek se těšil jen na jedno. A to na nového učitele, který ho bude učit řídit. Říká se o něm, že je to prý alfasameček svého podřadného a skoro vymřelého druhu dinosaura.
GARGAMEL.Po celém dnu přišla na řadu osudná hodina. Zvonek zařinčel a oznámil začátek hodiny. Až se z toho Natálka posrala. A že to byl odér přátelé...
Po minutě ticha v zamořené třídě se rozletěly dveře a vylítly z pantů. Letěly takovou rychlostí, že sejmuly i Mikuláše. Takže teď nám na zemi leží mrdlej vorvaň a ve dveřích se tyčí vysoká postava. A není to jediná věc co se ve třídě tyčí... I Šimonkova klobna se dala do pozoru.
Když postava vystoupila na světlo denní, Šimonek zkoumal strukturu učitele. Pleška, hubeňourek, zvláštní výraz v obličeji, hlas jako zvon na kostelní věži. Až se Šimonkovi z těch vybrací zachvělo kadidlo.
Po celou hodinu z něj nemohl spustit oči. Samozřejmě Gargamel si ho oblíbil už na první pohled. Měl rád malý klučiny.
,,Šimi, prosimtě, dneska jedeš na jízdy. Měl jet i Miki, ale jak vidím, nebude toho schopný." hodil očko na Mikuláše, který se stále nezvedal ze země. Pokrčil rameny a svůdně mrknul svým bystrým očkem na Šimonka. Ten se otřásl a orosil se až na kulkách.Jak čas plynul, tak se Šimonek ocitl v traktoru společně s jeho novým daddy-crushem. Když zatáčel, Gargoš mu sáhl "omylem" na ruku, když šlapal na spojku, tak mu sáhl na nožku aby "pořádně došlápl". Byl z toho celý bez sebe. Úplně se mu klepaly kolena a dokonce i půlky. Věděl až moc dobře, že ho čeká penetrace prciny...
Gargoš už to nemohl vydržet, tak vyskočil z traktoru, Šimonka zatáhl sebou do garáže a tam mu dal povel, aby si poklekl. Když ho viděl klečet, byla to harmonie, div mu péro nevyskočilo z gatí. Samozřejmě dlouho netrvalo a Gargamelovy kalhoty padly k zemi. *POING* Před Šimčou se náhle zjevil Boží Dar. Nadšeně se pustil do práce, i když by správně nesměl, ale to ho lákalo o to víc. Šimonek si vzpomněl na své dětství za oltářem, úplně to samé!
Taky klečel, taky před crushem. Bohužel jeho kazatele pak církev propustila za dětské porno na kostelním počítači a obtěžování mládeže. Do teď mu chybí...
Ale vraťme se zpět do reality.
Gargoš si to náramně užíval. ,,No ty jsi mi šikovný kulišák." rozcuchal mu tu pochcanou slámu na hlavě. Šimčovi na tvářích vyhopsl instant blush.
Když byl Gargamel skoro u konce, ustoupil. Šimonkovi vypadla klobna z papule a táhla se za ní ještě dlouhá slina. Toho Gargoš využil. ,,Otevři papulku a přijmi sémě Boží, dítě mé."
Šimčovi v očích zajiskřilo a ochotně otevřel pusu. Bohužel, klepavé ruce Gargamela způsobily to, že Simča měl vše na obličeji. To mu ale nevadilo. Pak se ochotně ohnul přes kapotu školního auta a zavrtěl svou chlupatou zadnicí. Koukal na Gargamela jako svatoušek. To ho rozrajcovalo a tak do něj tvrdě zarazil jako nadržený osel. Zahýkal a nasadil nesnesitelně rychlé tempo.Vše samozřejmě skončilo dobře.
Ojetý Šimča ležel na kapotě a z kadiďourky mu kapala hnědo-bílá tekutina jako ze špatně zavřeného kohoutku. Gargoš byl hned vedle něj celý uřícený, rozcuchaný a po sto letech už i vyprázdněný.Hlavně že jsou oba spokojení.
____________________________________
Oii mě asi políbila Múza!
(Aspoň někdo pf... ಥ╭╮ಥ )
Tohle je snad nejdelší příběh, co jsem kdy napsala ┐( ̄ヘ ̄)┌I tak, enjoy mucínci ( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
🥀 School affairs 🥀
FanficMladí studenti zahradnické školy a jejich učitelé 🥀 Jedna škola, spousta příběhů 🥀 Jak to všechno dopadne? Kdo bude s kým? To se dozvíte v téhle sbírce příběhů!