Ah ano, na talíři ležela učitelka. Tichoňová sebou málem pleskla o zem. Za to Míra se ničeho nebál a ulomil si z upečené učitelky její šťavnaté stehýnko. Začal si ho lahodně vychutnávat a blaženě mlaskal. Všichni koukali co dělá, ale nikdo se nepovážil promluvit.
By je totiž sežral...Murčo už měl taky hlad. I ostatní. Tak se pustili do jídla. Za malý okamžik už na tácu zbylo jen pár kostí a lebka. Všichni se spokojeně posadili. Míra si olízl jeho špekaté prstíky a povolil si pásek. "Bude ještě dezert?,, Podíval se po ostatních. Najednou se otevřely dveře do haly. Vyšla z nich mladá dívka s vozíkem plným želatiny. Uprostřed v želatině plavala pilulka. Předala Janáčkové do ruky papírek. Jen co slečna odešla, začala číst.
"Drazí přátelé, právě jste byli otráveni. Protijed je v pilulce uprostřed želatiny. A.,,
Zase ten A. Teď nastalo ticho. Všichni se zabíjeli pohledem a čekali, kdo se první vrhne na želatinu. Kratochvíl vystřelil jako kulka a zabořil ruce do želatiny. Pleskavé zvuky se rozlehly místností. Znělo to jako v nějakém amatérském pornu. Samozřejmě nikdo neváhal, a taky se pustili do boje. Bohužel pozdě.Kratochvíl vylovil pilulku a spolkl ji. Vítězně zařval a posadil se. "Rád jsem vás poznal. I když, ne! Ha zmrdi, doufám že chcípnete rychle!,, Začal se psychopaticky smát. Než ale stačil ještě něco říct, ztuhnul. Ostatní nechápavě koukali co se děje.
Kratochvíl se začal klepat. U pusy se mu vytvořila sněhově bílá pěna, která cákala na všechny kolem. Kadaňka olizoval kapky všude kam dopadly.A bum. Kratochvílovo kulaťoučké tělíčko padlo k zemi v neunavující křeči. Po pár sekundách se přestal klepat. Je mrtvý.
Míra si nad něj stoupnul. "Upečeme i tohohle? Mám pořád tak trochu hlad hehe...,, mlsně uslintnul a jeho slina skončila na brýlích pana Kratochvíla.
Murčo se jen otočil a mrdnul hlavou do zdi.
"Kam jsme se to zase dostali kolegové moji milí.,,V noci si všichni ustlali na zemi ve skleníku. Všude bylo ticho, teplo a šlo slyšet jen bzučení malých čmeláků, kteří se používají na opilování. Slanina ležel úplně v zadu. Když už byl skoro v říši snů o zeleninových salátech a veganských jídel, v dálce uviděl něčí siluetu. A ne, nebyl to nikdo z jeho kolegů. Všichni spokojeně chrápali vedle sebe.
Tak kdo to je?______________________________________
Další pokračování!
Můžete se těšit na další, ale až za nějakou dobu ~('ε` )
Takže enjoy (ノ^_^)ノ♥️
ČTEŠ
🥀 School affairs 🥀
FanfictionMladí studenti zahradnické školy a jejich učitelé 🥀 Jedna škola, spousta příběhů 🥀 Jak to všechno dopadne? Kdo bude s kým? To se dozvíte v téhle sbírce příběhů!