✨ Mini část - Jana a Míša ✨

43 2 0
                                    


Pohled třetí osoby:

Ano, jak jste se dozvěděli, Jana musela odejít od rozžhavené Míši. Ta se sebrala a odešla do šatny. Věci si hodila do skříňky, která smrděla jako spocené nohy a sedla si na lavičku. Hlavu složila do dlaní a smutně hleděla na své boty. Po hodině se chystala odejít na autobus. Nazula si botky a zacvakla zámek. Otočila se zadním číslem na kódu, aby se jí nikdo nepokoušel dostat do skříňky. Měla již namířeno k odchodu, když v tom ji někdo chytil za její špekaté boky. Ohlédla se a spatřila Janu. V očích jí mohla vidět jakési jiskřičky nadšení. ,, Tak jsi mi chtěla utéct co? Já jsem s tebou ale neskončila..." zašeptala jí do ucha. Míši naskočila husina, když se Janin dech setkal s její citlivou kůží. ,, Říkala jsem ti, že to dokončíme. A to teď."
Jen co to dořekla, Jana svoji ruku přemístila na Míšin krk. Držela jí ho na místě, aby mohla jednoduše udělat na jejím krku cucflek. Samozřejmě, že neudělá jen jeden. Chce aby každý viděl, že je jen její. Že patří jen a jen .

Pak na nic nečekala a hodila ji na lavičku, která se pod její váhou málem rozsypala. Míšino měkké a chlupaté bříško se zatřáslo jako želé.
To Janu rajcovalo jako nic na světě. Z toho všeho se stalo divoké rodeo. Obě si užívaly po další hodinu a půl. Pak Míša chytala dech. ,,To bylo hezký." zahuhlala a trochu si uslintla. Jana jí slinu utřela a usmála se. ,, Bylo. A příště bude znovu. Zítra v mým kabinetu, ty a já, ve tři hodiny, jasný?" zavelela a upravila si svůj chemický plášť. Míša kývla a kousla se do svého suchého rtu, ze kterého se následně odrolilo pár kousků kůže.
Když se ale zvedala, zamotala se jí hlava a padla hlavou na roh lavičky. Tím si rozrazila hlavu a padla do bezvědomí. Jana si ihned za ní klekla a vzala Míšino bezvládné tělo do náruče. ,, Neumírej mi! Bože ne!" rozplakala se a naposledy políbila její chlupaté čelo.

Po Míši zůstala na zemi kalužinka potu a rozjeté kovové nohy dřevěné lavičky.

Jak tragický to osud mladé zamilované dívky...

______________________________________

Uf uf, tak tohle je trash ಥ_ಥ
Ale co, mini část je venku!
Enjoy! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

🥀 School affairs 🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat