Popis těhdle dvou snad není potřeba. O panu Schořovi už své víte.
Ale bohužel s paní Záděrovou mu to moc nevyšlo. Na obzoru se totiž objevil nový alfa samec...Pohled třetí osoby:
Murčo dnes ráno nestíhal. Autem dojel k parkovišti na poslední chvíli a schody vyběhl jako laňka. Sice tlustá laňka, ale pořád laňka...
Rozrazil dveře od kabinetu a pozdravil kolegu Kadaňku. Ten jen kývl a věnoval se počítači. Než si stačil vzít noťas a papíry, Kadaňka zavětřil a vypadl na chodbu. "Cítím cítím obuvinu! Kdopak se nepřezul a ťapká mi tady?!,,
Jeho hlas se rozlehl chodbou a k němu se došourala mladší holčina z prváku. Koukala do země a věděla že ji čeká tvrdý trest. Franta ji čapnul za copánky a odtáhl do kabinetu.
Franta a jeho foot fetish...Murčo doběhl do třídy a posadil se. Začal probírat učivo jako obvykle. Už začínal dokonce i zívat z nudy co panovala ve třídě. Když se ale pozorně zaposlouchal, slyšel křik a mlácení z jeho kabinetu. Ten se jak rychle nabudil! Dokonce cítil i toho nezbedného uličníka v kalhotech jak se ošívá.
V sekundě se vyklonil z okna a nadechl se. Cítí ho... Schoře.Jeho vůně zapařených kulek provoněla areálem, protože zrovna čůral za rohem. Dušan vyskočil z okna jako Tary a vydal se po lahodné vůni dušené šunky a ovaru. Když našel Schoře, mlsně se olízl, strhl z něj kalhoty a přirazil ho hrudníkem na drsnou omítku školní budovy. Schoř jen vyděšeně kvíkl a ruce dal v reflexu před sebe. Dušan si klekl, roztáhl Schořovy půlky a ještě jednou se hluboce nadechl. Omylem vdechl i jeden chlup a zadávil se. Pak ho vyprskl ven jako kočka a začal s prácí. Takovej eat-ass Schořík v životě nezažil. "OiiIIii DuŠáNKu vÍííC!,, naříkal a naříkal jako malý dítě když nedostane bonbon. Nebo spíš jako Míra, když už týden neprcal s Mikulášem.
Netrvalo dlouho a Schoř po sobě nechal na omítce velký cákanec bílé tekutiny, sliny a vydřené maso z hrudníku. Dušan byl velmi spokojený svým výkonem a myslím si že i Schoř byl spokojen.
Tudíž když půjdete kolem školy, zkoumejte omítku. Možná tam je ještě pár zaschlých kapek od Schoře 💦💦💦
_______________________________________
Oh fuk, asi mi mrdlo, protože takovou šťavnatou chuťovku jsem vymyslela za dvacet minut ლ(・﹏・ლ)
Okej okej, asi už toho nechám
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯A jo, je to krátký, nějakej problém?! ୧( ಠ Д ಠ )୨
Enjoy luvs ( ˘ ³˘) ♥️
ČTEŠ
🥀 School affairs 🥀
FanficMladí studenti zahradnické školy a jejich učitelé 🥀 Jedna škola, spousta příběhů 🥀 Jak to všechno dopadne? Kdo bude s kým? To se dozvíte v téhle sbírce příběhů!